ויראלי

ולדימיר פוטין חוטף עקיצה: כך תגיעו לערך הוויקיפדיה שלו

הטרלה חדשה על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין - הדומיין שנרכש בכדי להטריל מפורסמים ופוליטיקאים החליט הפעם להיכנס בנשיא הרוסי שפלש לרוסיה
מערכת ice | 
רוסיה מאיימת לחסום את ויקיפדיה (צילום ויקיפדיה/ Kremlin.ru)
האתר loser.com מפנה לדף הוויקיפדיה של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, מה שהופך אותו לשם האחרון שנפל תחת זרועו של בעל האתר, שהשתמש בו כדי ללעוג לזרם של מפורסמים ופוליטיקאים.
הבעלים של האתר בריאן קונלי ניתב מחדש את כתובת האתר לדף הוויקיפדיה של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ לאחר שטראמפ הגיע למקום השני בתחרות איווה ב-2016, ושוב ב-2020 לאחר שסירב לוותר על הבחירות לנשיאות לאחר שהוא הפסיד לנשיא הנבחר  ג'ו ביידן .
 
לא ברור מתי האתר התחיל להפנות לדף ויקיפדיה של פוטין. האתר הפנה בעבר לאמן קניה ווסט ב-2015 לאחר שתקף את המוזיקאי בק בטקס פרסי הגראמי, סגן הנשיא לשעבר אל גור, Reddit ב-2012 ו-Google.com.
קונלי אמר בראיון ל-Daily Beast ב-2015 שהוא השתמש לפעמים בכתובת האתר כדי לחזק את התמיכה באתרים שהוא רצה לתת להם יותר תנועה, ביניהם הקמפיין של הנשיא לשעבר ברק אובמה ב-2008 וויקיליקס ב-2010.
קונלי אמר לכתבים שהוא הבעלים של האתר מאז 1995, ורשם את הדומיין תמורת 35 דולר. האתר נוצר לאחר שסיפר לבת זוגו על "קיר מפסיד" מקוון שהוא יצר מלקוחות לא נעימים שפגש בזמן שניהל ספק שירותי אינטרנט בדרום קרוליינה, לפי ה"דיילי ביסט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה