ויראלי

מאי גולן זועמת: כמה עולה השיפוץ בביתו של בנט?

חברת הכנסת בטיקטוק חדש חושפת כמה כספים בחודש מתקציב המדינה הולכים לשיפוץ ביתו של ראש הממשלה ברעננה. "למה אתה לא רוצה לגור בבלפור? כי אתה צנוע? או שאתה מפחד שנתניהו יבוא אליך בלילה"
מערכת ice |  1
מאי גולן (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
חברת הכנסת מאי גולן (הליכוד), מהצעירות שבחברי הכנסת, מעלה סרטונים לטיקטוק שזוכים לנתוני צפיות גבוהים. אחד כזה היא העלתה אתמול בו זעמה על ראש הממשלה נפתלי בנט על כך שהחשבון שלו בטוויטר חוסם חשבונות אחרים, ומוחק תגובות.
"חתיכת פחדן, חוסם אנשים ברשתות," זועמת גולן, "באיזה בועה אתה חי? הטוויטר שלך נראה כמו של מישהו בצפון קוריאה. תגיד לי, כמה אנשים את משלם להם כדי שיחסמו עוד ועוד ועוד? הרי אתה יודע שחצי מדינה אתה לא יכול לחסום. מעניין כמה זה ולה למשלם המיסים. כל "הלשכה" שלך שכל היום מוחקת אנשים וחוסמת תגובות."
 
@maygolan8

עשה עלינו אקזיט ב-50,000,000!

♬ צליל מקורי - May Golan - מאי גולן
לאחר מכן ח"כ גולן העלתה את נושא השיפוץ בביתו של ראש הממשלה לרעננה: "ואם כבר עולה, תגיד לי נפתלי בנט, כמה עולה השיפוץ שלך בבית?" גולן חושפת כמה עולה למשלם המיסים השיפוץ: "מיליון שקל לחודש בממוצע. לשנה וחצי של כהונה. עשרות מיליונים לשפץ את הבית שלך ברעננה. רק כי אתה לא רוצה לגור בבלפור. למה? כי אתה צנוע? או שאתה מפחד שנתניהו יבוא אליך בלילה ויעשה לך אבוללה עם הרוח שלו ששוררת שם."
 
כזכור, בשישי האחרון פרסמה אילה חסון בחדשות 13 תחקיר אודות השיפוצים בביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה. התחקיר ממשיך להעסיק את התקשורת הישראלית ולתפוס כותרות. מגישת חדשות 13, שספגה לא מעט אש ברשתות החברתיות, הסבירה את הסיבה לתחקיר בתכנית של יריב אופנהיימר ואראל סג"ל ב-103FM.
"הכותרת של כל האירוע, לפני הכל, היא העובדה שבית נפתלי בנט ברעננה הפך באופן רשמי למעון של ראש ממשלת ישראל אמרה חסון, "זה דבר שעבר לנו מתחת לרדאר, לא הודיעו, לא אמרו ולא שיתפו. רעייתו לא מוכנה לעבור לירושלים, אין בעיה, אני מכבדת את זה, אבל שיתכבד ויגור במעון שרד בירושלים, או בבלפור עד שיתחילו השיפוצים. מי שמטריף לשכנים שלו את החיים - זה בנט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאמי, לא שמענו ממך דבר על השחיתויות של מטוס "כנף ביבון"
    מנחם קליין 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    16 1
    ושם דובר על מעל 700 מיליון ש"ח שנשרפו על מטוס הפינוקים של הנאשם והמורשעת בפלילים. הכל מפוזיציה - אה? פחחחח... רמה של תחנה מרכזית.
    סגור