תקשורת ומדיה

אילה חסון מתפוצצת: "דוברו של בנט איים להחרים אותנו"

העיתונאית הוותיקה השתלחה בלשכתו של בנט וגם בקולגות שלה: "פרצנו בבכי עכשיו אתם מבינים איך המפעל עובד, ולמה יש עיתונאים שמתנפלים עלינו והכסף של הציבור פחות מעניין אותם" ומה עוד טענה?
מערכת ice |  18
אילה חסון (צילום צילום מסך 13)
התחקיר של איילה חסון בשישי ברשת 13, גרר גל גדול של ביקורת על ראש הממשלה נפתלי בנט, שעל שדרוג ביתו הושקעו כ-50 מיליון שקל מכספי משלם המסים, זאת על אף שאת תפקידו יסיים בעוד קצת יותר משנה.
חסון כתבה: "מדוע בנט בחר להסתיר מהציבור מידע כה דרמטי, ולפיו החליט להפוך את הבית הפרטי שלו ברעננה למעון הרשמי של רוה״מ, על כל ההשלכות המדיניות הציבוריות והכספיות ? המידע הדרמטי הזה מאוד עניין את הציבור ברשתות החברתיות, את התקשורת פחות, על זה בנט בנה. מתן סידי הדובר היה השליח".
 
כזכור, אמש כתבה העיתונאית הוותיקה: "ביום שישי בערב, מתן סידי הדובר של בנט שלח לנו בווטסאפ איום שהוא יתן סיפורים בלעדיים רק למתחרים שלנו ויחרים אותנו מתדרוכים של לשכת רוהמ. פרצנו בבכי עכשיו אתם מבינים איך המפעל עובד, ולמה יש עיתונאים שמתנפלים עלינו והכסף של הציבור פחות מעניין אותם, העיקר לאכול ולהאכיל מהשלטון".
עוד הוסיפה: "מדוע בנט בחר להסתיר מהציבור מידע כה דרמטי, ולפיו החליט להפוך את הבית הפרטי שלו ברעננה למעון הרשמי של רוה״מ, על כל ההשלכות המדיניות הציבוריות והכספיות ? המידע הדרמטי הזה מאוד עניין את הציבור ברשתות החברתיות, את התקשורת פחות, על זה בנט בנה. מתן סידי הדובר היה השליח".
 
נעם פתחי כתב: "מסכנה איילה חסון, יותר היא לא תקבל סיפורים עיתונאיים כמו: "בנט מאושר" "כשאין לך בייס זה מדהים" "אני מתווך עזבי אותך מה שאומרים" "אני מת על המחאה על יוקרה המחייה" "אין שיחות גרעין בכלל" "גילת כן סופרת אותי בקורונה" "שיפוץ הבית זה גרושים" ו"סורי, נתתי בלעדיות לצביקה הדר".
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    ערוץ 12
    אילן 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שימו לב שבערוץ 12 אין דווח מעניין. הם לא מעוניינים שידברו סרה על ממשלת בנט ליפיד הקדושים. אם זה היה נתניהו, היה מראיינים כל יום את אדון אברמוביץ במהדורות של כל היום. הצביעות פה חוגגת. לפרק את המעון בעוד חצי שנה יעלה אותו הדבר. להם מותר בשם התקשורת לעדות הכל. כה לחי איילה חסון יש תקשורת בישראל. ללא פחד העם איתך..
    סגור
  • 16.
    נו ביביסטית אז בנט פחות אוהד אותך, גם אנו (ל"ת)
    רוני 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 15.
    תזכירו לי איזה כלי תקשורת לא הוחרם ע"י קודמו של בנט ?
    יאיר ב 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתי יו"ר האופוזיציה התראיין אצל חסון ? אבל זה בגלל שהוא יודע שהיא לא עיתונאית
    סגור
  • 14.
    שמאלנים עיוורים
    ב 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מרוב שטיפת המוח נגד ביבי, והשנאה שמעוורת אתכם, אתם לא רואים כלום מעבר לקצה האף שלכם. לא באמת מעניינת אתכם שחיתות, כי אז הייתם יוצאים לרחובות, בגלל בזבוזי הכספים האיומים של ממששת המנדטים.
    סגור
  • 13.
    איילה חסון בלתי נסבלת.נוכלת
    לי 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מזמן איילה חסון מוטה באופן גס לטובץ ביבי.היא לא עיתונאית.היא חצתה מזמן את הקווחם לכן הרבנ נטשו את ערוץ 13
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    אחרי הודעת שב"כ מתברר: גם ה"תחקיר" הזה FAKE
    אפרת פכטר 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    היה ברור. מה יהיה איילה? לא נמאס לך להתבזות?
    סגור
  • 11.
    נפלתי בנט
    עופר 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    האיש קטן ועלוברודף כבוד ומתימר להקרא ראש ממשלה.לא יכול להגיע לקרסוליים של נתניהו.ואני אומר זאת לא מתוך הערצה לנתניהו.
    סגור
  • 10.
    עוד נפילה
    ג 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 5
    על פי פרסום בהארץ השב"כ טוען שכל העבודות בוצעו על פי דרישות השב"כ ובהנחיתו. לכן גב'חסון הנכבדה התחלקת עוד פעם. מדוע לא שמענו ממך כלום על ימי נתניהו העליזים. האם עלות המטוס לא היה שווה תחקיר? האם עלויות קיסריה לא היה שווה תחקיר? בפרפרזה לאמיגת נתניהו" משביבי לא חוקרים" נהפכת לפטתית
    סגור
  • 9.
    בנט הגוי מה המצב
    אמא בנט גויה לפי הדת 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הצלחת לחסל את מדינת ישראל? גוי גוי ימח שימוי
    סגור
  • 8.
    שחיתות לשמה
    שלומי 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עכשיו ניתן להבין למה גיא פלג משבח מדי יום את ערוץ 12 וממה נובע הרייטינג.
    סגור
  • 7.
    איילה
    קל,, 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    7 5
    איילה כל הכבוד!!!
    סגור
  • 6.
    ככל שיש יותר כסף כך הכסף מפתה יותר
    מריו 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    פעם אמרו שצריך לתת לשופטים משכורות שמנות שחלילה לא יהיו חשופים לפיטויים של שוחד וכאלה .. מה מתברר היום . שככל שיש יותר כסף כך הפיתוי גדול יותר לשחד .. ראו בנט עם הון עצמי של למעלה מ40 מליון ש"ח עדיין מתפתה לקחת כסף מהקופה הציבורית ולעשות שיפוצים ב50 מליון ש"ח .. איפה הימים שפתחו פה מהדורות עם העדפת הגלידת פיסטוק של משפחת נתניהו? איפה הימים שפתחו פה מהדורות על חמגשיות או אוכל מוכן שמוזמן ע"י ראש הממשלה .. פשוט מדינה בפשיטת רגל ובנט הולך ומשמין מיום ליום כי אין מעצורים .. והכיפה תכף יורדת מהראש כי לאן כבל אפשר לרדת , עוד רגע הוא מניח אותה על הישבן מרוב רצון להסתירה .. יש עוד הרבה אבל די נמאס כבר ..
    סגור
  • 5.
    אין גופה = אין רצח. אין הקלטות = FAKE ביביסטי.
    סוני 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    10 2
    נו באמת. אצלכם העיתונאים כל שיחה מוקלטת. זה שאין הקלטה אומר לי שזה הכל בבל"ת. על מי אתם עובדים? פחחחח.
    סגור
  • 4.
    גילוי נאות הוא לא הצד החזק של אילה חסון - זוכרים?
    פליקס שמחוני 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    14 2
    גוגל לא שוכח שום דבר על העדר הגילוי נאות של אילה חסון. חיפוש קליל מעלה נשכחות מאתר מעריב: "ועוד קטנה בפרשת ניצב ריטמן: מסתבר שפעם, מזמן, כשאיילה חסון הייתה כתבת משטרה צעירה וגרושה טרייה והוא היה קצין משטרה צעיר ורווק, התנהלה בין השניים מערכת יחסים קצרה." אתם מבינים? בכובע אחד היא היתה כתבת משטרה שאמורה לסקר התחום באופן אובייקטיבי ונטול פניות - ומצד שני, יש לה מערכת יחסים עם רוני ריטמן. נשמע הגיוני? האם אי פעם שמעתם גילוי נאות לזה בדיווחיה השונים על המשטרה? אני לא. וזה לא הכל... כזכור, שי ניצן חשף בזמנו במסגרת פרשת גל בק ז"ל, שאביה של הדורסת ובעלה של איילה חסון (שי נשר) היו שותפים בעבר ונפרדו על רקע סכסוך עסקי. האם שמעתם ממנה איזשהו גילוי נאות בזמן אמיתי כשדיווחה על הפרשה? שום כלום. עם רקורד כזה, היא האחרונה שיכולה להטיף לאחרים באיזשהו נושא. בושה שמועצת העיתונות לא דנה בנושא עד היום וגם לא שמענו אף תגובה מחדשות 13.
    סגור
  • ממש לא מעניין
    ממש לא מעניין 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אויש נו ממש לא מעניין הגילוי נאות של איילה חסון, אבל התחקיר שלה כן מעניין. בנט גונב מאיתנו מכספי הציבור 50000 מיליון שח כסף שעולה לנו ביוקר המחייה, דלק אוכל וכדומה... העיקר רק לא ביבי, אם כבר רק לא אף אחד! בנט רוצה שלטו מוסרי אבל את המוסר הוא קבר כבר בעת שגנב את כיסא ראש הממשלה בעד 6 מנדטים, שיפוץ ביתו ברעננה באוטוטו הוא בכלל לא יהיה ראש ממשלה( מבחינתי הוא בכלל לא ראש ממשלה) אתה מדבר על אובייקטיביות? איפה האובייקטיביות שלבנט? לפחות יש מישהי שעושה את התחקיר כי כל התקשורת בדממת אלחוט בחסות השמאל. שוב העיקר שביבי לא יהיה ראש ממשלה חס וחלילה. בקיצורררר כל מי שנמצא בממשלה נהיה רעב לכסף הציבור.
    סגור
  • 3.
    אילה מי ???
    צדיק מצת 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    9 8
    הדוברת של הקיסרות מתלוננת ? נורא ואיום. ותוך כדי לא מפספסת הזדמנות להפיץ עוד שקרים. נמאסת. לכי.
    סגור
  • 2.
    מפחיד
    א 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    8 6
    אם אכן כך נוגים דובריו של בנט, יש מקום לדאגה רבה. לא מבינה איך אפשר להשתיק עיתונאי שמעלה נושא כ"כ בעייתי. נראה שאנחנו בדרך לדיקטאטורה?
    סגור
  • 1.
    עכשיו גם בנט גנב 50,000,000 מקופת המדינה, תודה לתקשורת
    אדם 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    6 8
    תודה לשמאל הטיפש שהביא ליצן לתפקיד ראש ממשלה, וכל המדינה תשלם על ההפגנות בבלפור, הדחת ראש ממשלה בגלל גלידות, וראש כרוב כראש ממשלה
    סגור