משפט

אילה חסון נתבעת בענק: האם תשלם מאות אלפי שקלים?

בית המשפט החליט כי התביעה על סך מאות אלפי שקלים שהוגשה נגד העיתונאית לא תכלול את חדשות 13 כנתבעת שניה בפרשה, והדיון בתביעה יימשך מול חסון בלבד 
מערכת ice |  58
אילה חסון (צילום יונתן סינדל, פלאש 90)

אילה חסון תאלץ להמשיך בדיוני התביעה שהוגשה נגד העיתונאית לפני כחצי שנה וזאת אחרי שהגישו בקשה למחיקת התביעה. בית המשפט החליט בחודש שעבר שלא לקבל את בקשתה של חסון למחיקת התביעה שהוגשה על ידי עו"ד אורי סורוק, והעיתונאית תאלץ להתמודד עם דיוניה.

חסון נתבעה על ידי עורך הדין סורוקר בסכום של 300 אלף שקלים  סורוקר טען בדיון, כי במייל שקיבל מצופי התוכנית, זכה לגינויים בוטים וציטט, 'תת יצור חלאת המין האנושי' ואמר, "לא הוצגתי כקטנוני, הוצגתי באופן מרושע", אחרי שחסון הציגה את הסיפור תחת הכותרת, "חיבור של אטימות, רוע וחלם".
בית המשפט המחוזי קיבל לאחרונה את עמדת העיתונאית לצרף את חברת החדשות לתביעה, ודרש מהתובעים לתקן את התביעה. סורוקר הגיש עתירה לעליון בנושא כדי שחסון תתבע לבדה, אולם עתירתו לא התקבלה והתביעה הופנתה גם כלפי חברת חדשות 13. כעת החלטת בית המשפט מתעדכנת ומוציאה את חדשות 13 מהדיון כך שחסון נשארת לבד מול התביעה.


כתב התביעה מתייחס לכתבה שהציגה חסון בתוכניתה ברשת 13, ועסקה במקרה בו התובע ביקש לנסוע באילת במונית, ומחלוקת על אופן חישוב תעריף הנסיעה בינו ובין נהג המונית גררה הגשת תלונה למשרד התחבורה, ופתיחת הליך משפטי נגד נהג המונית, על פער של כמה שקלים. לטענת התובע הכתבה שפרסמה חסון הציגה את התובע כ'מרושע' ואת נהג המונית כקורבן, בזמן שמולו עומדת עוד תביעה דומה. 

חסון הגיבה להחלטת בית המשפט להמשיך בדיון בתביעה ומסרה, "בואו לא נשכח על מה הייתה הכתבה שלי. מדינת ישראל ניהלה שלוש שנים משפט נגד נהג מונית אילתי שסורוקר התלונן עליו בגלל שלושה שקלים ושמונים אגורות. התביעה מתנהלת זה תקופה ואני משוכנעת שהיא תידחה".
בתביעה תואר: "ביום שישי, 27.11.2020 ,במסגרת תוכניתה "שישי עם אילה חסון", שודרה אחת משתי כתבותיה של הנתבעת, נושא תביעה זו, כתבה שכותרתה - "מדינת ישראל נגד האזרח צ'". ייאמר כבר עתה, כי מי שזכה בכותרת הכתבה, לכינוי המסתורי משהו - "האזרח צ' ", הופיע לכל אורך הכתבה, משך 13 דקות, בפנים גלויות, ובשמו המלא – מר ציון לרדו, הכתבה, כך ע"פ הנטען בה, מציגה את סיפורו של לרדו, אשר לאחר פרישתו לפנסיה, החליט לרכוש מונית, ולעבוד כנהג מונית, באילת.
לטענת לרדו, התובע ביקש לנסוע לשדה התעופה באילת, ושאל למחיר הנסיעה. לרדו השיב לו כי המחיר הוא 35 שקל, לטענת לרדו, לאחר שנסעו כמה מאות מטרים, התובע שאל אותו מדוע הוא לא הפעיל את המונה במוניתו, ולרדו השיב לו – כי הוא חשב שהמחיר שהוא נקב בו – מקובל על התובע, לטענת לרדו, לבקשת התובע, הוא הפעיל את המונה במוניתו".


"לטענת לרדו, בסיום הנסיעה, בעת שהגיעו לשדה התעופה באילת, הוא לחץ, בשוגג, על הספרה "1" במונה שבמונית, וכך התווסף למחיר הנסיעה סכום של 3.80 שקל, בגין "תוספת נוסע שלישי". לטענת לרדו, כוונתו לא הייתה ללחוץ על הספרה "1 "במונה, אלא על הספרה "3 "במונה. זאת כדי להוסיף למחיר הנסיעה, סך של 3.40 שקל. 

לטענת לרדו, הוא מיד הודה בפני התובע בטעותו, ואף הציע להחזיר לתובע את סכום התוספת אותה הוא גבה ממנה, בשוגג. לטענת לרדו, וטענה זו אינה שנויה במחלוקת - התובע הגיש נגדו תלונה למשרד התחבורה, תלונה, בעקבותיה אותו הוא זומן לשימוע במשרד התחבורה. טענה נוספת אותה טען לרדו בכתבה, ואף היא אינה שנויה במחלוקת, היא כי בעקבות השימוע אשר נערך לו, החליט משרד התחבורה לא לקבל את הסבריו, ולהגיש נגדו כתב אישום, לבית משפט השלום באילת".
"ימים אחדים לפני שידור הכתבה בטלוויזיה, התקשרה הנתבעת אל התובע. הנתבעת שאלה את התובע, בין היתר, האם סביר הוא בעיניו, כי המדינה תישא בעלויות שכרם של
התובע מטעם המדינה, שלושת הסנגורים המייצגים את לרדו מטעם הסנגוריה הציבורית, בעלות הטסתם של התובע והסנגורים לאילת, בעלות הטסתו של התובע לדיון בבית המשפט, ובכל העלויות הנלוות לניהול המשפט נגד לרדו, והכל בגלל סכום של 3.80 שקל. עוד טענה הנתבעת באוזני התובע, כי ביום בו הסיע לרדו את התובע ואת בנו, היה זה יום עבודתו הראשון של לרדו כנהג מונית, וכי הוא גבה מהתובע סכום גבוה מהסכום אותו הוא היה צריך לחייבו, כיוון שהוא התבלבל, כך לדבריה". 
"ייאמר כבר עתה, כי לכל אורך הכתבה חזרה הנתבעת על הנרטיב, לפיו לרדו הוא פנסיונר, אשר "ביומו השני כנהג מונית עלי אדמות", כך במילים אלה ממש, התבלבל, בתום לב, כך לדברי הנתבעת, וחייב את התובע בתוספת שונה, מהתוספת אותה הוא התכוון לחייבו. ובמילותיה של הנתבעת, בכתבה – "עורך דין סורוקר, פנסיונר בן 70 ,אז הוא התבלבל" על מנת שלא לפגוע בנרטיב של הכתבה, לא נאמר בכתבה, דבר וחצי דבר, על אודות כתב האישום השני אשר היה תלוי ועומד נגד לרדו, בעת שידור הכתבה! זאת למרות שעל קיומו של כתב אישום שני נגד לרדו, ניתן ללמוד ע"י הקשת שמו, בגוגל". 

 



"בעקבות שידור הכתבות, התובע אף קיבל שיחות טלפון ומיילים, הכוללים גידופים, ודברי נאצה. כידוע, בפסיקת פיצויים בגין לשון הרע, על בית המשפט להתחשב, בין היתר, בטיב הפרסום, בהיקף הפרסום, בהתנהגות הנתבע, ובהיקף הפגיעה בתובע. התובע סבור כי הוא זכאי לפיצוי, בסך של 200 אלף שקל בגין פרסום הכתבה הראשונה, וסך נוסף של 100 אלף שקל, בגין פרסום הכתבה השניה.

אשר על כן, מתבקש בית המשפט הנכבד לזמן את הנתבעת לדין, וליתן פסק דין המחייב את הנתבעת לשלם לתובע את הסך של 300 אלף שקל. כמו כן, מבוקש לחייב את הנתבעת לפרסם הודעות, בהן ייאמר כי הטענות אשר נטענו בכתבות אינן נכונות, וכן תפורטנה העובדות – כהווייתן, כפי שהן פורטו במסגרת תביעה זו. לעניין זה יצוין, כי בהתאם להלכה הפסוקה, פרסום הודעות התיקון, צריך שיהיה במקום, במידה, ובדרך שבהן פורסמה לשון הרע".

תגובות לכתבה(58):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 48.
    בואו נלך נזיין אותו
    חיים 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה?
    סגור
  • 47.
    כל הכבוד איילה
    נני 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את עיתונאית למופת
    סגור
  • 46.
    מערכת המשפט והפרקליטות רוצים לסגור חשבון עם העיתונאית,
    היחידה שעומדת לצד הא 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מערכת המשפט והפרקליטות רוצים לסגור חשבון עם העיתונאית היחידה שעומדת לצד האמת. פרקליטות הרשע משקשקשת בכל שישי ושבת מהאומץ של איילה
    סגור
  • 45.
    איך היא התפרסמה זוכרים? כי גילתה שאיזה שופט ניהל רומן
    לא 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ואז זה היה כאילו זעזוע... בלתי נסבלת. פשוט ככה. ומאז פתאום לראות אותה הופכת להיות מובילת חדשות וכדומה. מעוותת דברים כאחרון הטרולים. כשאמת הרי ניתנת להפרכה. והיא היו נושאים שאין להם שום קשר לאמת אלא רק מניפולציה על האמת. בקיצור שיהיה לה לבריאות. היא לא נחשבת אצל אנשים חכמים. אנשים חכמים יודעים לנפות את החדשות שהיא מעבירה. וטוב שכך.
    סגור
  • 44.
    לקקנית
    אזרחית 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סוף סוף, שמישהו ילמד את ה חוצפנית לקח, שידעה גם ידעה 12 על הכל ושטקה
    סגור
  • טען עוד
  • שטקה?… שתקה! (ל"ת)
    עברית קשה שפה 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    זה מרגיז ואבסורד
    גבי 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למרות שאני כועס על איילה חסון לגבי עניין זדורוב, אני לגמרי בעדה בעניין הזה ואני מקווה שלא תאלץ לשלם ואם כן אז רק סכום של שלושה שקלים ו80 אגורות
    סגור
  • 42.
    חסונה מבינה באסלות ובתי שימוש (ל"ת)
    מיס פיגי 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 41.
    מערכת המשפט והפרקליטות רוצים לסגור חשבון עם העיתונאית
    אאא 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    8 0
    היחידה שעומדת לצד האמת. פרקליטות הרשע משקשקשת בכל שישי ושבת מהאומץ של איילה.
    סגור
  • 40.
    על מה ולמה ?
    שרון רביב 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קראתי את תב התביעה, לא מצאתי גרגר של דיבה. לכת לכתוב אי דיוקים זה לא לשון הרע.
    סגור
  • 39.
    אמיצה
    ברוך 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מערכת חלם .מגבה את הרעים .איילה מספר 1 צודקת כל כתבה במקום . מעריץ את האישה הזאת .יששר כוח
    סגור
  • 38.
    בושה למערכת המשפט
    . 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    13 0
    חיפשו איך להשתיק אותה העיתונאית היחידה שעושה את עבודתה נאמנה
    סגור
  • 37.
    אין כאילה חסון
    צדק 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    10 1
    כתבת עיתונאית מגישה אדם אין דומה לה!! ומה אמרה לא אמת? השאלה אם אשאל אם זה לא אמת זוו הרי עברית כהילכתה הרי. גם אני אתבע?
    סגור
  • 36.
    אין כאילה חסון
    צדק 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כתבת עיתונאית מגישה אדם אין דומה לה!! ומה אמרה לא אמת? השאלה אם אשאל אם זה לא אמת זוו הרי עברית כהילכתה הרי. גם אני אתבע?
    סגור
  • 35.
    להרים גיוס המוני ,היא לא תהיה לבד
    משה 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    11 0
    כך רוצים להשתיק אותה
    סגור
  • 34.
    מאוד מקווה שהערוץ יגבה אותה. (ל"ת)
    שרונה 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 33.
    אילה חסון
    יוסי 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 9
    את עיתונאית מכוערת,גם הצבע לא עוזר,שמוכנה לעשות כל דבר בשביל סקופ,אפילו הוא לא נכון,תתביישי.
    סגור
  • מגיב אומלל
    צדק 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ניראה שהמגיב קרח כי לא יכול גם ליצבוע-חחחח ובעל לקות שמיעה על פי תגובתו
    סגור
  • 32.
    גיוס המונים לאיילה הלביאה
    מוטי 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אם ועאשר תזדקק, אנחנו פה לתרום לה. היא לוחמת ומגיעה לה!!!
    סגור
  • 31.
    איילה כחסון
    מאיר 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    4 9
    הזדמנות לסתום את הפה לעוד עיתונאית ימנית.
    סגור
  • 30.
    ביביסטית
    ניאם 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 25
    טוב מאוד, שמישהו יכנס באימאימא של השופרית העלובה ושתשלם כל אגורה שתחוייב????????
    סגור
  • ה0מול המאופס צבוע וחולה בראש.
    ירון 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לך תאשפזו את עצמך יהיה מועיל לכולם.
    סגור
  • 29.
    איילה
    קלייר 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    15 0
    יקירתי, הבן אדם רוצה להתעשרנעל הגב שלך. אנשים כאלה צריך להוקיע, על חזירות ורדיפת פירסום. גם אם בית המשפט יסכים איתו, אז אולי מגיע לו פיצוי סימלי, כי סכום כזה מגיע לתביעה , זה לא נתפס.
    סגור
  • 28.
    אילה חסון
    רוני 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 14
    בהצלחה לתובעים אישה רעה
    סגור
  • ה0מול המאופס צבוע וחולה בראש.
    ירון 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    " הפוסל במומו פוסל "..
    סגור
  • 27.
    בדיקת רקמות
    ויטלי 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איכוונדוס אסואד אלעמא
    סגור
  • 26.
    בסיפור הזה אין צדיקים...כל הפינות דפוקות
    חלם חלם חלם 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נהג המונית לא הפעיל מונה בכדי להעלים מס... עורך הדין צבוע מטונף שניזון מגופות.. החוק ומשרד התחבורה אווילי - גם אם נהג מרמה, למה צריך משפט פלילי ארוך ויקר? שייבססו מערכת מהירה של קנסות מנהלתיים וחסל סדר הרמאים, ולא חסר רמאים סדרתיים. בית המשפט - אטום וחסר מידתיות, התיק הזה היה צריך להסתיים בפשרה מהירה ממזמן. ואיילה חסון? כן יש פה עילה לתביעת דיבה. מוצדקת? לא מוצדקת? נגלה בעוד כמה שנים. בקיצור - היידה שרה
    סגור
  • 25.
    עו"ד מנצל את ההזדמנות לנגוש בכל העומד בדרכו
    צדק 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אטימות המערכת המשפטית.הטמטום בהגשת כתב אישום נגד נהג מונית בגין 3.40 שח היא פשע של התביעה המשפטית לפני הכל .התנהלותו של עו"ד לטעמי היא בריונות לשמה בעצם הגשת תביעה על סכום כל כך פעוט הצדק יכול להעשות עי כנס סימלי פי 100 מהסכום ולחסוך לציבור משלם המיסים עשרות אלפי שקלים .בית משפט חכם היה מגלגל את התובע והתביעה מכל המדרגות ומסכם את פסיקתו בכך שעלות מול תועלת הינה ערך לא פחות מעשיית צדק .ואולי אפילו תחייב את התובע לקבל לידיו את כיבשת הרש שנגזלה ממנו בתשלום בשיק שכנראה יתלה במשרדו כי העמלה תיהיה גבוה יותר מהסכום אותו הוא מנסה לפדות ככה ילמד בית המשפט את עו"ד המלומד שלא כל תביעה משתלמת ושכרון הכוח אינו משתלם ...לסיכום אנשים כאלה בעיניי הם הרעה החולה בהורדת קרנם של ציבור עורכי הדין בישראל
    סגור
  • 24.
    לשון הרע
    מאיר 03/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 11
    היגיע שהגברת חסון שמציגה עצמה כיודעת כל ושמערכת שמירת החוק רשעים גמורים תתחיל להיות אחראית על דברים שיוצאים מפיה
    סגור
  • 23.
    בהצלחה
    טיר לול 03/2022/23
    הגב לתגובה זו
    14 0
    אם 3 שנים הוא גורר את בית המשפט בעקבות 3.80 שקלים, מעניין כמה שנים תשבי בין כתלי בתי המשפט. הוא נשמע בן אדם אובססיבי ומשועמם
    סגור
  • 22.
    טרחנות
    מבאס 03/2022/23
    הגב לתגובה זו
    11 0
    גם אם הנהג הוסיף 3.8 לעו"ד אז מהההההה!? הרי הזמן שלקח לעו"ד הזה לכתוב את התהיעה ולחטט רגליו לבית המשפט עולה לו הרבה יותר מ 3.8! הזוי
    סגור
  • איפה המידתיות
    דב 05/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בית המשפט חייב לדחות את התביעה בגלל עניין המידתיות. כל כך הרבה עוול נגרם לאנשים שידם לא משגת להתדיין בבית משפטונאלצים לעיתים לחיות את כל חייהם בלי להשיג צדק ואדם אחד מטריח את מערכת המשפט שגם ככה קורסת, בגלל 3.80 ש׳ח, וחו על זה צריך לדחות את התביעה!
    סגור
  • 21.
    הגבר שירה בשוטר ודורש את הנשק
    גל 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ככה זה בישראל .בכל מצב של התגוננות אתה אשם .משטרה על הפנים והכי גרועים בעולם.תחשבו מי הולך להיות שוטר באמת .לא מועילים בשום דבר במדינה .בושה שיהודי מציל נפשות והשוטר שרוצה להראות שהוא שוטר צועק עליו במקום צל״ש .מדינה מטומטמת וחסרת גבולות וערכים.לא קיים דבר כזה בעולם.הם לא משתלטים על כלום בארץ.אחרי עשר דקות מגיעה משטרה למקום הארוע.צחוק עושים מעצמם.בושה וחרפה
    סגור
  • 20.
    בדיוק כמו שהוא מדקדק ומקפיד על אנשים בכדור הארץ
    מידה כנגד מידה 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כך בדיוק ידקדקו ויקפידו איתו אחרי שהוא ימות ויעלה לשמיים לבית דין של מעלה = מידה כנגד מידה .!!! יש חלאות ונבלות שנולדו כך מרחם אימם .הם אפילו את עצמם הם לא סובלים .ואילו יגלו היו תובעים גם את עצמם ...או את ההורים את האמא והאבא שהביאו אותם לעולם הזה ...
    סגור
  • 19.
    נהג מונית
    פרח 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    10 0
    נראה שבית המשפט התבלבל לגמרה, הפכו להיות כמו העטלפים שחיים עם רגליים למעלה והראש למטה. בדרך כלל נהוג לתת לנהג מונית כמה מונים אקסטרה, זה עורך דין שלא הולך לו טוב בהכנסה המכובדת.
    סגור
  • 18.
    מה זיבולי המוח האלה
    האחים גרין 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    16 0
    אני מאשים את השופטים שלא עצרו את התביעה מההתחלה ביזיון על זה נאמר שופטי כדורגל בושה גם לתובע
    סגור
  • 17.
    כן זה מטרידן אובססיבי (לכאורה)
    מאזני צדק 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    12 0
    גורר את מי שהוא יכול לבית משפט ושופטים שמחממים כיסאות(לכאורה)
    סגור
  • 16.
    איילה חסון מזנה את תחום העיתונות !
    רודף צדק 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    11 16
    מי שצפה כמוני בכתבה הזדעזע מהרוע של העו"ד אבל לכל מטבע יש 2 צדדים ואני נכנסתי לאינטרנט וקראתי את הצד של העו"ד. לדוגמה נהג הטקסי הוא נוכל ששיקר לו והונה אותו והוא בתמורה הגיש תלונה. זאת המדינה שתבעה אותו לאחר שימוע שבוא הם השתכנעו שהנהגת התמים" הונה את העו"ד. מה שכל כך מעצבן בחסון זה שלא היה לה את ההגינות לראיין את העו"ד לכתבה. הוא היה שמח להתראיין אבל היא החליטה לעשות לו אמבוש טלפוני שבו היא מתקשרת אליו לנייד וממטירה עליו שאלות מבלי שיש לו את היכולת לענות עליהם בצורה נאותה ולהסביר את הצד שלו. אם יש צדק חסון תשלם לו הרבה מאוד כסף כפיצוי.
    סגור
  • 15.
    אילה,
    רון 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    11 3
    אני מאחל לך שכל השמאלנים המכוערים,הסתומים,וחדלי האישים,וביריוני מיקלדת שילכו כפרה עליך,ועל כל הימין בישראל,מי שניפרע מדור המבול יפרע מהם,ומכל התומכים של השמאלנים כמו בדור המבול עד להכרתה של הגזע שלהם אמן
    סגור
  • 14.
    שוטפי רצפות,לא שופטים
    גדי 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ממתין לגאולה בקרוב,וליראות איך שופטים רשעים,שוטרים ארורים,וכל השמאלנים,וכל הסוטים,והסוטות,פשוט מיתכלים מאלהם, ולא נישאר זכר מהזוהמה שהיתפשטה כאן,בקרוב אנחנו היהודים ניראה את כל הרישעה מיתאדה לנגד עננו,בקרוב אמן,
    סגור
  • מאחל לך שתישפט על ידי רשעים ושוטרים דפוק (ל"ת)
    דםטק 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    בתי המשפט הפכו לבדיחה
    שלי 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    13 0
    עצובה.מתעסקים עם תביעות הזויות שלאנשים בעלי כוח שרומסים את העם!!!
    סגור
  • 12.
    תובע סידרתי ומרושע (ל"ת)
    כן 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 11.
    יואיל בית המשפט לחייב את עו"ד סורוק לשלם לאיילה חסון. (ל"ת)
    בתי המשפט ביזיון 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    15 2
    סגור
  • 10.
    הכתבה לא ברורה
    יורם 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כדאי שתבקשו ממשהו שמבין קצת במשפט לכתוב לכם כתבה בלבלתם מושגים אין כאן עתירה בית משפט עליון דחה מה?
    סגור
  • 9.
    סורוקר הזה כולה הגיש תלונה למשרד התחוברה, זה לא הוא
    ענת גולדבלום 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 10
    שהחליט על שאר השטויות כגון משפט נגד הנהג.
    סגור
  • 8.
    בושה וחרפה לבית המשפט שפוסק לשם סכום כזה
    שי 03/2022/19
    הגב לתגובה זו
    15 0
    צריך לבטל את התביעה
    סגור
  • 7.
    בושה וחרפה לבית המשפט שפוסק לשם סכום כזה
    שי 03/2022/19
    הגב לתגובה זו
    9 1
    צריך לבטל את התביעה
    סגור
  • 6.
    אילה חסון
    איציק 03/2022/19
    הגב לתגובה זו
    11 3
    היא לא שייכת לצד הנכון . פסק הדין יהיה נגדה .
    סגור
  • 5.
    אם היא היתה שמאלנית זה לא היה קורה לה
    דביר 03/2022/19
    הגב לתגובה זו
    21 2
    בית המשפט שופט לפי פוזיציה פוליטית. בעצם מנסים להפחיד כאן את איילה חסון ולהשתיק אותה. מזל שהיא חזקה
    סגור
  • 4.
    חלאה
    מימי 03/2022/19
    הגב לתגובה זו
    13 1
    מה אשכנזי בעיניך זה המניאק הזה שתבע
    סגור
  • 3.
    מה כאן הבעיה
    יעקב 03/2022/18
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מישהו רצה לעשות כסף על אזרח מסוים בסוף כשהענין הסתבך עובר לעיתונאית שחשפה את הענין מערכת המשפט בקריסה ותיקים נמשכים שנים וכאן מרשים לעצמם לבזב זמן על 4 שקלים ממש מוזר
    סגור
  • 2.
    אינני יודע מה קרה
    אבי 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אבל אם גרסתה של איילה חסון נכונה, יש לפטר את אנשי הפרקליטות שהגישו את התביעה נגד נהג המונית. באשר לעורך הדין התובע, לו מותר לעשות כראות עיניו.
    סגור
  • 1.
    טוב מאד. חדשות 13 לא אמורים לממן פאשלות של אילה חסון.
    יונתן 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    24 23
    אם אילה כשלה, שתממן את זה מכיסה הפרטי. שברת? שילמת!
    סגור
  • חשד לתפירת תיק
    דודו אוהד 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תפירת תיקים היא טענה שגורה בפי אנשי ימין בימים טרופים אלו. אולי כדאי להעלות טענה זו ברוח הנושבת בתקופה האחרונה....
    סגור
  • לא ולא.זה עבודה שלה ולא שופטים את הש.ג אלה את מפקדיו
    ששון 03/2022/19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    וגם היא צודקת במה עו'ד מתעסק ב3.80 בחייאת בגלל שינאת חינם אנחנו נראים ככה 3.80 בחייאת גם אם כל מה שאתה אומר ותואם .אתה לדעתי מה שכל העולם שונא אתנו מייצג וסו דעתי והכל לכאורה
    סגור
  • אילה חסום
    דליה 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אילה חסון עושה את עבודתה נאמנה,אשה ישרה,מקצועית,ויכולה לשמש דוגמא להרבה עיתונאים
    סגור
  • תשקורת 0מולנית.
    ירון 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צדיקה בסדום ! עובדת בסביבת קן צרעות !! מכל הבחינות !
    סגור