משפט

יומני נתניהו נחשפו: כמה פעמים נפגש עם אילה חסון?

יומני נתניהו מגלים מספר רב של פגישות עם אנשי תקשורת מכל הפלטפורמות והגוונים. כמה פעמים נפגש עם עמית סגל וקלמן ליבסקינד? וכמה עם ריקלין וברדוגו?
מערכת ice |  57
אילה חסון, בנימין נתניהו (צילום מסך 13, פייסבוק/ בנימין נתניהו)
לאחר דיון בבית המשפט המחוזי בירושלים, התקבלה עתירת עיתון 'הארץ' ועמותת 'הצלחה' לחשוף את יומני הפגישות של רה"מ לשעבר בנימין נתניהו מהשנים 2016 עד 2018, מתוקף חוק חופש המידע, לאחר שבמשרד רה"מ דחו את בקשת העיתון. חשיפת היומנים מגלה על פגישות של נתניהו עם עיתונאים וגורמים שונים בכלי התקשורת.
עשרות פגישות שמופעיות ביומנים הן עם מנכ"ל משרד התקשורת דאז שלמה פילבר, שהפך לאחר מכן לעד מדינה בתיק 4000. בארבע מן הפגישות היה מצוין שהן "התייעצות בנושא שוק התקשורת והשידור הציבורי". עוד אנשי מפתח שנפגש איתם נתניהו הוא מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ והאחראית על משאבי האנוש בתאגיד, קרן הררי.
אנשי התקשורת שנפגש איתם ע"פ היומנים, הם לרוב כאלו שנחשבים לתומכים שלו, המשדרים בערוץ 20: בין השנים 2016 ל-2018 נפגש נתניהו 3 פעמים עם שמעון ריקלין, פעמיים עם אראל סג"ל ויעקב ברדוגו. עם עקיבא ביגמן, שכתב את הספר "כיצד הפך נתניהו את ישראל לאימפריה", פעם אחת. עם בעלי ערוץ 20, איש העסקים יצחק מירילשווילי, נפגש נתניהו בשנים אלו פעמיים, בתקופה שפעל הערוץ להשגת רישיון לשידור מהדורת חדשות.
 
בגזרת 'ישראל היום' שבימים אלו טוענים מספר אנשי ימין שהוא שינה קו וכבר פחות אוהד את נתניהו, נרשמו מספר פגישות בשנים הללו: עם דרור אידר, בעל הטור הקבוע לשעבר שכיום הוא השגריר שלנו באיטליה, נפגש נתניהו 6 פעמים, עם עורך העיתון דאז בועז ביסמוט נפגש נתניהו 4 פעמים, ועם העורך שלפניו, עמוס רגב, פעמיים. בנוסף, נפגש עם הפרשן הפוליטי מתי טוכפלד 3 פעמים, ועם בעלת הטור קרוליין גליק פעמיים.
אך אל דאגה, גם ערוץ 12 ועובדיו לא נפקדו מיומני נתניהו: 4 פגישות קיים נתניהו עם מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס, 3 פגישות עם הפרשן הפוליטי עמית סגל, ועוד 2 עם העיתונאית דנה ויס. גם עם הפרשן לענייני ערבים, אהוד יערי, נפגש פעם אחת. בערוץ 10 דאז (כיום 13) נפגש נתניהו פעמיים עם אילה חסון, פעם אחת עם הכתב הצבאי אלון בן-דוד, ועוד פעם עם הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי. מערוץ כאן 11 שהוקם בשנים אלו, נפגש נתניהו עם העיתונאי קלמן ליבסקינד 3 פעמים, ופעם אחת עם הכתבים עקיבא נוביק, זאב קם ותמר אלמוג.

6 פגישות עם נתניהו בשנתיים. דרור אידר (צילום אלכסנדר כץ)
מהעיתונות הכתובה נפגש נתניהו עם מו"ל הארץ עמוס שוקן, עם עורך העיתון אלוף בן, עם הפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר ועם הכתב ג'וש בריינר. פגישות נוספות היו עם עורכת גלובס (עד 2017 עורכת בכלכליסט) נעמה סיקולר, ועורכי השבועון החרדי משפחה יוסי אליטוב ואריה ארליך. באתרי האינטרנט נפגש נתניהו עם עורך ערוץ 7 דודו סעדה, עם כתבת אתר וואלה טל שלו, ועם עורך אתר פרספקטיבה, חנן עמיאור.
מהיומנים עולה כי רה"מ לשעבר לא תיעד ביומנים שלו פגישות רבות שנערכו עם עורכי הדין שלו בנושא החקירות נגדו. בימים אלו שככל הנראה נפגש איתם, נכתב על הפגישות 'פרטיות', ללא פירוט. נתניהו נחקר במשטרה 10 פעמים בשנים 2017 ו-2018, ומטבע הדברים נפגש עם עורך דינו עמית חדד מספר פעמים, וחדד גם אמר בדיון במשפטו: "הנוכחות שלנו כעורכי דין היא יותר אינטנסיבית שם." אך למעשה, ביומנים של נתניהו נכתב רק על 2 פגישות מתוכן.
 
גם הפגישה עם עו"ד יוסי כהן בדצמבר 2016 לא נמצאה כתובה ביומנים. ב'הארץ' דווח אז כי המשטרה חוקרת פרשה שבה מעורב נתניהו, שבהמשך התבררה כתיק 2000 (נוני מוזס). "נסעתי לביתו של יוסי כהן", סיפר העד ניר חפץ. "הוא הציג בפניי בלוק נייר בצבע צהוב עם דפים נתלשים, והיתה שם רשימה של אנשים, והוא סיפר לי שישב ערב לפני כן בבלפור עם נתניהו והם עשו רשימה של מה זה יכול להיות. בראש הרשימה היה כתוב אלוביץ'". אלא שביומנים שנחשפו לא מופיעה שום פגישה עם עו"ד כהן. הפגישות שכן נמצאו ביומנים הם עם עורכי הדין דוד שמרון, יעקב ויינרוט ומיאכל ראבילו. בין השנים לעלי נפגש נתניהו עם שמרון 22 פעמים, עם ראבילו 3 פעמים ועם ויינרוט פעם אחת.
תגובות לכתבה(57):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 40.
    ביביסטים חמודים ! הבנתן למה יש בתקשורת הרבה כמובכם ?
    חגית 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא ראה את הנולד שכאשר כבר לא יהיה ראש ממשלה יהיו כאלה שילכלכו על הממשלה שתקום, וזה מה שקורה עכשיו, עיתונאים סוג ז' מלכלכים ברדיו, ביוטיוב, בפייסבוק ועוד.. קיבלו את דף המסרים והם מאוד נאמנים לקיסר...
    סגור
  • 39.
    מערכת ice מצטרפת למסע השנאה
    אבי מתל אביב 04/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה? וכמה פעמים שוחחו ראשי ממשלה עם תקשורת?
    סגור
  • 38.
    אילה חסון
    ציפוש 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה כואב לכם זה תפקידו לדבר עם התקשורת שממלא מידרה אותו לפחות ניפגש עם עיתונאים ישרים שלא מפחדים להוציא את האמת
    סגור
  • 37.
    קטע מיומנו של רודניהו
    טרובדור 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קמתי בבוקר. הלכתי לשרותים... החשאיים. הסטתי את החלון. הסתתי את השופרות. הסתרקתי. השיער פחות סגול היום. פתחתי את עיתון הימין ביד שמאל. לגמתי קתה (שילוב של קפה ותה). קיבלתי תדרוך מיאיר מה לעשות היום ומהרעיה תדריך חיסכון. עישנתי סיגר אלקטרוני.
    סגור
  • 36.
    לא הבנתי. למה לא מפרסמים גם על ראשי ממשלה אחרים לצורך
    שלי 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ההשוואה? למה רק על נתניהו. כיצד אדע מה הנורמה ?
    סגור
  • טען עוד
  • כי זה בבית משפט ?!! הבנת ביביסט חכם ... (ל"ת)
    חגית 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    ראש ממשלה צריך להפגש רק עם אישתו. (ל"ת)
    נחמיה 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 34.
    אם היה משקיע את הזמן הזה בנו ולא בתקשורת היה היום ראש מ (ל"ת)
    רפי 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 33.
    ימים יגיעו בקרוב וכל מעללי נתניהו יתגלו ובפרט פרשת הצול
    בהצלחה לממשלת בנט 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    התפכחנו מנתניהו. אנו הציבור משלמים מחיר חיים כל התנהלותו ומעלליו.
    סגור
  • 32.
    איילת האסון התקשורתי
    אמיר 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    השלב הבא ח כנסת מטעם הליקוק מול אתי כרייפית
    סגור
  • 31.
    לא הבנתי. ברק לא נפגש עם עיתונאים?
    אני 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לפיד)גם כן פוליטיקאי השר המעופף( לא נפגש עם תומכיו ועם עיתונאים? שר הביטחון חא נפגש עם עיתונאים? שר האוצר חסר הלב ושחצן ) לא מפגש עם עיתונאים?? לא מבינה מה אתם רוצים לאמר בכתבה הזו.
    סגור
  • הארץ
    קלייר 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הם נואשים. הרי השופרות של לפיד ובנט, צמודים להם לתחת. ואם נפגשה כל יום, אז מה? לא טוב להם שיש עיתונאים ותקשורת בכלל שנםגשת עם ביבי. הם לא מפסיקים לייל ולבכות, ולהתבכיין, הארץ ועובדיו המטורלים.
    סגור
  • 30.
    מפגרים, אז מה?
    אל 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הוא ראש הממשלה. הוא נפגש עם התקשורת, דבילים.
    סגור
  • 29.
    בנט ולפיד
    אופיר 03/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מעניין מה יקרה אם השניים יחשפו כמה פעמים ועם מי הצמד הזה נפגש ??!!! אבל בתיקשורת ידאגו כבר להעלים גם את זה
    סגור
  • 28.
    הפגישות
    פ,א 03/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא הבנתי מה רוצים . אם הוא ניפגש הוא ניפגש לטובת הציבור וקידום המדינה .בכל מה שהוא היה נוגע הי פורח - לא כמו כעת שכל מה שנוגעים מקלקלים . תכתבו כמה פעמים היה אלשיך בפרקליטות בזמן תפקיד המפכ''ל משטרה, תרשמו שלחוקר נתניהו כבר היה מקום ברשימה במפלגה אחרת, תרשמו שחוקרת נתניהו היה בהפגנות שמאל ,תרשמו שצואר של מנדלבליט עדיין כואב כי היו תופסים אותו בצואר.תרשמו על הזנות חוקיות , תרשמו על חקירות לא חוקיות , תרשמו על הסתרת מסמכים , על השחרת מסמכים ,תרשמו על פגישה של ליברמן אצל קירשנבאום -מעניין מה הוא רצה? למה שכל מפלגה מאושמת רק אחד ניכנסה למעצר? תרשמו על הפגישות שח מנדלבליט עם אנשי תקשורת . תרשמו למה לפיד הביא 22 נורווגים - הציבור כבר לא מכיר את הניבחרים כי כום יצאו מהכנסת ובאו במקומם מרימי ידבהצבעות ,אנשים שאף אחד לא מכר אותם .תרשמו שבשביל הנורווגים האלו לפיד עשה שיפוץ במתחם הכנסת שעלו כמה לימיוני שקלים .תרשמו אחרי שלפי ובנט הבטיחו לתת 54 מיליארד שקל אם ירד פשיעה בציבור הערבי .תרשמו שלפי העביר מאתר ואינט לוואלה מיליוני שקלים רק שיפרגנו לו .תרשמו למה ערוצים שמאלניים מפרגנים לחוסרי מוחות ועוד
    סגור
  • 27.
    אז נחשפו הסכומים ??
    קצין במיל 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    על הענקת אוצרות הגז חינם לגנב הפנסיות ?? על הענקת האישור לסינים להשתלט על תנובה?? על הענקת הזכויות לסינים לבנות נמל חדש והריסת הנמלים הקיימים ?? על ההחלטה לרכוש תשע צוללות מהחברה הגרמנית ? על העברת המיליארדים במזוודות מזומנים לחמאס ? על המיזוגים שאושרו לאלוביץ ?? על סכומי הפקדון מהבקבוקים שנאספו ?? על העברות של " ביגוד לכביסה " בארה"ב ?? בקיצור אפשר לחשב כמה הופקד בחשבונות בפנמה ,??
    סגור
  • 26.
    זו הבעיה - במקום לנהל מדינה התעסק עם התקשורת
    סימבה 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    5 13
    ולא היה איכפת לו ולכנופייתו שלמדינה אין תקציב שנתיים. מי שלא מבין את משמעות הדבר הזה הוא פשוט מפגר.
    סגור
  • ניהל את המדינה ואת החוץ בצורה הכי טובה שאפשר (ל"ת)
    אני 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כי תקשורת רוצה לנהל את המדינה
    יוספוס 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא ברור? אידיוט/אידיוטית? התשקורת השמאלנית רוצה לנהל את המדינה כאשר השמאל הבזוי לא בשלטון. לא שוכח, למשל, את הליגלוג של של שלי יחימוביץ על גילוי גז ו אמציו של נתניהו לקדם את המתווה..עד שלא גילו את הגז, להזכירכם, בהשקעות פרטיות של חברת דלק וכד" אף אחד לא דיבר. פתאום, כשגילו, כולם התנפלו על השלל בצדק או שלא בצדק.
    סגור
  • מי שהשפריץ אותך מטומטמת
    סימבה 03/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    איך אפשר לדמיין סימבה כמוך להבין את משמעןת ההשפרצה ועדיין להיות מטומטמת??? צריך לשאול את ההאמא האפס לא אותי. לכאורההה ברור זה סיפורי מעשיות.
    סגור
  • יש אותך ואת סו שעשתה אותך בתור הר זבל יותר גדול ??
    קצין במיל 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צואת אנוש וגם מטומטם על.
    סגור
  • מדינה
    גיל גל 03/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ממשלת הבזבוזים של היום ממש שיא ההצלחה!!!! חוגגת על חשבון האזרח בתיירות חוץ במחליפים לפי החוק הנורווגי ביזבוזים שלא היו מוכרים לנו עד היום לשפל המדרגה ירדו כשנתנו לעבאס 53 מיליון דולר, שעל הדרך מעבירים להניה בונוסים מעבאס כדי שירפד את עצמו ואת הכנופיה שלו. .. תשבו ותסתמו את הפה המטונף. משקרים מרמים מושחתים ברמה אחרת, עושים בית ספר לכולם,,, איך אתם ממשיכים בטימטום שלכם כמה שינאה יש לכם ???? שמנחה אותם באופן עיוור, את הבום עוד מעט תחטפו. על כל האינטלגנציה שמוביל לפיד החלול ובנט ההזוי .... שנידמה לו שהוא נפוליאון מינימום
    סגור
  • מיליארד, לא מיליון.
    יוספוס 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכן הבולדוג מעלה מיסים מצד אחד, ומצד שני גם פוגע בחקלאים. מי שיחגוג יהיו כרגיל המפיונרים היבואנים. הבולדוג המנוול, שדואג לתדמיתו ולא לרווחת הציבור, לא מספר שהחקלאות האירופית מסובסדת בעשרות אחוזים על ידי הממשלות שם. כך גם שומרים על אדמות ועל שטחים פתוחים. ולא לשכוח את המרכיב העיקרי בחקלאות: מים! שם יש להם מים חופשי חופשי שעולה להם גורנישט מין גורנישט. חכו חכו. שנצטרך להפציץ בעזה ולא תהיה אפשרות לקנות ... חיטה, כן חיטה.
    סגור
  • להזכיר לך איזה ממשלה זאת היתה?
    אלמוני 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זאת היתה ממשלה פריטטית, בה קבוצת סחטנים קיבלו כוח פי שלושה מכל ח"כ בצד השני, ופעלו ללא הרף באופן לעומתי נגד ראש הממשלה. זה היה המצב שבו לא עבר התקציב. החטא של נתניהו לא היה בכך שלא קיים את הרוטציה עם גנץ, אלא בכך שהקים איתו ממשלה. ממשלה בה חברו שקר, רוע וצביעות.
    סגור
  • יש האומרים
    יוספוס 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלא היו רוצים להיות עם גנץ בשעת מלחמה.. הוא כניראה היה ברירת מחדל. גם כיום הוא יושב על הגדר ועושה קולות של "תחזיקו אותי לפני שאני עובר לצד השני". המצחיק או עצוב שהוא יכול במחי אצבע להעביר החלטות וחוקים. אבל הוא אהבל מצוי. אף אחד לא סופר אותו
    סגור
  • סתם כותרת
    אבי 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מאיפה אתה יודע כמה נפגש ראש ממשלה אחר עם התקשורת?
    סגור
  • 25.
    ביבי יודע שהוא אשם ולכן התחנן לעסקת טיעון. כל השאר זה ר
    ימני שפוי 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    4 8
    טוב שביבי הועף אחרי הנזקים שגרם למוסדות המדינה ולאזרחיה בגלל שנתפש בפלילים חמורים. עכשיו הוא מתחנן כמו ילד קטן להסדר טיעון שיחלץ אותו מהכלא, אך ממשיך בהסתה, בפלגנות ובשקרים.
    סגור
  • 24.
    תישקורת בזיונת
    הודיה 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 3
    החולים ... מתי עשיתם רשימות על פגישות עיתונאיות של איזה שר או ראש ממשלה ??? בענין של בנט לדוגמא; כל שבוע ופעמיים בשבוע .... לא רק נפגש... מכתיב מה לשים בכתבה ... אך כמו ענין בדיקת העובדות... כך הענין הנ"ל ...!!!
    סגור
  • 23.
    חבורת הזבל של השמאל מחפשות את את נתניהו
    נמרוד 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    7 3
    נתניהו צדיק, מאות של שמלאנים מנוולים, אנשי קשר שהוכרחו להמציא שקרנים על נתניהו מנסים לתפור לו תיק, מחודש, מפני שכל 315 העדים לא יספקו את הסחורה לפרקליטות. העלובים הללו השקיעו מכספי הציבור מעל 250,000,000 שקל, עפ"י הפירסומים ולא הצליחו להוכיח מאומה. "חבורת הזבל בפעולה" ועדיין אני בטוח שהשופטים לא מנהלים ולא ינהלו משפט צדק לראש הממשלה נתניהו. אין לי אמון במערכות האכיפה של ישראל, הריקבון שם מחלחל עמוק מאוד.
    סגור
  • 22.
    צביעות
    גמדון 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עכשיו ברור למה הנוכל מיש עתיד הגמד החליל מחק פגישות, מושחת
    סגור
  • 21.
    ביבי עיתונאים
    דוד 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הייתי דיי בטוח עים ציפיה ענקית שבגמר כהונתו תניחו כבר לאיש הזה, מסתבר כנראה שנחקק ונצרב לכם בתודעה העצמית שלכם ועל כך אני כל כך שמח עד עמקי נשמתי ,חחחחחחחח ובכל זאת חושב שאתם חארות נבלות גדולות כשיש מלא חארה מעל ראשי החארות שאתם מגינים עלייהם ולא נדרש הרבה כדי לראות את כל החארה מעל ראשם ,אבל הבנתי גם עוד דבר שאי אפשר לכסות חארה עים חארה וזה האבסורד כאן!!!!!!!!!!!!???? ?? ??????
    סגור
  • 20.
    כמה שוחח או שוחחו בשמו ללא רישום???
    רק חושב 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הפתשגן המשפחתי הפעיל בכוש ובעילם.
    סגור
  • 19.
    בנט רגוע הוא מוגן ע"י העתונאים חפירות על אוקריאנה24/7 (ל"ת)
    / 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 18.
    ימותו הקנאים כאילו בנט לא ניפגש עם עיתונאים (ל"ת)
    טלי 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 17.
    ולמה החיבוק וזמן השידור היקר בעת מבוקשו?
    יגאל 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שוחד מרמה והפרת אמונים מכלל המוזכרים בכתבה מדובר על הטבות רגולטוריות בשווי מאות מיליוני דולרים המניבים לערוצים רווח עודף מפרסום מסחרי סמוי הניתן כלחם לציבור בעת שהכל תחת הינדוסי תודעה שיווק אגרסיבי פסיכולוגי ועשרות כלים לשבש לנו האזרחים את החיים עד כדי הפיכתנו לרובוטים מתורבתים אחד מחכה את השני ויצרו תחרותיות מטורפת בלתי ניתנת לבלימה מול המפלצת המטורפת הפלילית הזו, פרסום סמוי וזאת משנת 2014 באופן פלילי מוחשי עד רגע זה השידורים ממשיכים עד כדי הבאת מעבירי ההינדוס מגישי החדשות ותכניות הבוקר והחדשות וכולם, עוד מעלים אותם לפרסום תוך מיתוגם בתכנית מקדימה על זה נלחם דודו טופז ז"ל ועל זה הוא דיבר שחיינו יהפכו לפקקתטה הפקה וסרט רע. אנחנו ערכנו תביעות נגד כלל המעורבים מהכתב עד המפיק עד הבעלים עד המפרסמים המשרדים ומגישי המוצר בעליו כל זאת מוגדר בחוק פלילי ובעל הרשעה בעבירה מתמשכת, אלה מוכרים אותנו לשטן לעבודת אלילים רק ממניעים אישיים רווחיים למה? למה? איפה ביבי? הלוא הוא הכי מבין והוא תמיד הגן על המשרה השמת כחלון שפעל תחתיו וכולם כך התמורה ליכלוכים ללא הפסק והעם יחבק, נוכלים עם סגנון
    סגור
  • 16.
    בנט בחצי שנה נפגש כפול מזה.
    יהודה המכבי 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 3
    וההבדל, שבנט עורסל אותרג לוטף ולוקק
    סגור
  • 15.
    טינופות תעזבו את ביבי תנברו בחלאה בנט (ל"ת)
    רוני 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • אמא שלך אפילו לא חלאה (ל"ת)
    סתם 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    זה מה שעשה במקום לנהל מדינה.גידר עצמו בשבחים תקשורתיים (ל"ת)
    ממ 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • אתה חרש ועיוור, התקשורת העלובה נגד נתניהו
    נמרוד 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ואתם עלובי החיים לא תצליחו לפגוע בנתניהו.
    סגור
  • 13.
    נפגש רק פעמיים עם אילה חסון? זה כלום יחסית לפוליטיקאים, (ל"ת)
    אנה 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 12.
    הכותרת השקרית נועדה לייצר שיימינג לחסון שאייס שונאים. (ל"ת)
    בושה 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 11.
    עוד פושע מושחת.
    וויו 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 3
    עם עבדים מלקקי תחת
    סגור
  • אתה בעצמך
    נאוה 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה מגעיל. מה ההתבטאות הזאת
    סגור
  • 10.
    לגיטימי
    anj 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הגיוני שראש הממשלה ( לשעבר) ישקיע בעתונאים . הבעיה של ביבי שעתונאי החצר שלו הם ברמה ירודה ומביכה. אדם אינטיליגנטי כמו ביבי יכול לבחור צינורות מרשימים יותר מאיילה חסון, ברדוגו או ריקלין. הם נתפסים בציבור כתחתית של התחתית.
    סגור
  • 9.
    שרה ידעה על הפגישות עם אילה (ל"ת)
    רם 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 8.
    נשבע לכם
    יוסי9 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 6
    נשבע לכם שבוקר אחד ראיתי אותו אוכל בורקס גבינה בכל היקר!!
    סגור
  • 7.
    עכשיו ברור
    המום 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    11 4
    למה זה מעניין . הרי כולם נהגו בשקיפות וחשפו בפני כולם את הפגישות..במיוחד איילה חסון וזאב קם שדיווחיו ביומני רשת ב' הן עמדה פוליטית ברורה( נגד הממשלה הנוכחית ובעד ביבי) ולא דיווח ולא פרשנות.. יחי הגילוי הנאות..
    סגור
  • 6.
    פלא שהיה לו זמן לנהל את המדינה.... (ל"ת)
    יוסי 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    19 8
    סגור
  • שרה ניהלה (ל"ת)
    ננ 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 5.
    22 פעם נפגש עם שומרון ולא ידע על הצוללות (ל"ת)
    רן 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    28 5
    סגור
  • טיפשות מחלה של הסמולנים (ל"ת)
    רטתי 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 4.
    כזבית
    נירה 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    7 13
    נו ו....... ?? חחחח מי לא נפגש עם עיתונאים ?? איזה פיגוע ראש עד כדי גיחוך על
    סגור
  • השאלה לאיזו מטרה
    גל 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ונפגש גם עם בעלי גופי תקשורת, לא רק עם עיתונאים. פה מצויין את מנכל חדשות 12 ומו"ל הארץ.
    סגור
  • 3.
    ראש הממשלה לשעבר? ממש לא!
    ח״ן 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    13 8
    הנאשם היה ראש התקשורת - אבל לא ראש ממשלה! איך אמר פעם פרס: ״לא עסקתי בזה״…היה פה תוכי מדבר קישוטי נוצות!
    סגור
  • 2.
    ביבי אשם בחלק גדול של מחדל הקורונה.
    קוביד 19 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    11 13
    בכך שאישר את החוק של החרגה של כל המוסדות הרפואיים .דבר שגרם להדבקות המוניות בזמן ההתחסנות במתחמי החיסונים וכן בבתי החולים. מי יבדוק את זה שללא חיסונים היו כ-3000 מתים.ועם חיסונים באותו משך זמן היו פי שתיים מתים??? אם זה לא מחדל אז מה כן??
    סגור
  • 1.
    לו רק היה אובססיבי פחות לתקשורת וקצת יותר לטוהר מידות
    קובי 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    34 9
    הדברים היו יכולים להראות אחרת.
    סגור