ויראלי

צפו: שר הביטחון גנץ בדואט עם הזמר חיים משה

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראה שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ כשהוא משתתף באופן פעיל בהופעה של הזמר חיים משה ושר איתו ביחד את הלהיט "התמונות שבאלבום"
מערכת ice | 
בני גנץ (צילום המכון הישראלי לדמוקרטיה)

שר הביטחון בני גנץ הגיעה אתמול (שני) להופעה של הזמר הים התיכוני חיים משה ולא יכל להישאר אדיש. כך עולה מתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות בוא נראה גנץ כשהוא שר יחד עם הזמר את השיר "התמונות שבאלבום", בעוד שמשה מניח יד על כתפו ומושיט לעברו את המיקרופון. 

צילום מסך אינסטגרם

במסיבת עיתונאים שנערכה בתחילת השבוע, הצהירו שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ ושר המשפטים ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער על איחוד הרשימות ויצירת רשימה מאוחדת לסיעת כחול לבן וסיעת תקווה חדשה.
 


התכנון האסטרטגי של השניים, ככל הנראה, הוא לשבור את שני הגושים הגדולים בהובלת נתניהו ולפיד, וליצור גוש מרכז שיוריד מנדטים משני הצדדים, ויביא אותם אליהם - למרכז. המטרה היא להפוך את קרב ה'ראש בראש' לקרב תלת ראשי. 
 



בסקר מנדטים שהתפרסם היום במהדורת החדשות של כאן 11, סער וגנץ גדלים והופכים להיות המפלגה השלישית בגודלה, עם 14 מנדטים, אם כי עדיין בפער ניכר מהליכוד ויש עתיד, וזה בדיוק מה שהם חוששים ממנו, שאיבה חזרה של המנדטים אל שתי המפלגות הגדולות

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה