תקשורת ומדיה

ינון מגל לועג לבית המשפט? צפו בפרומו לעדות בתיק 4000

ינון מגל יעלה על דוכן העדים בבית המשפט בירושלים במסגרת תיק 4000 במשפטי נתניהו, כאשר בערוץ 14 השתעשעו לקראת העדות המדוברת וספק ביזו את בית המשפט
מערכת ice |  2
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
מכה גדולה לרשת 13 ולחדשות 13. אחרי שבערוץ הגבירו הילוך בשבועות האחרונים עם מינויים, שינויים והצעות במטרה להתמקם טוב יותר בטבלאות הרייטינג שהולכות ומסמנות היחלשות בכלל הרצועות, אמש (שני) חיכתה להם אכזבה גדולה מאוד בניסיון הגיוס שלהם לטאלנט שהם מאוד רצו - כאשר בהמשך מגל התייחס לנושא במהלך שידור 'הפטריוטים' בערוץ 14 והשתעשע לאחר שבחר להאריך את חוזהו בערוץ 14, ולמעשה, לדחות את האפשרות לעבור לחדשות 13.
יותם זמרי אמר בשידור אמש: "ראיתי את הפרסום שינון מגל החליט להאריך חוזה בערוץ 14 וקודם כל מאוד שמחתי, אבל אז נזכרתי שמחר העדות של ינון בתיק 4,000, מי חותם על הארכת חוזה בערוץ 14 רגע לפני העדות?", מגל השתעשע וענה: "חתמתי מהר מהר לפני העדות, מי יודע מה יהיה ומי יכיר אותי מחר אחרי העדות?". בתוך כך, בערוץ 14 הכינו פרומו מיוחד והשתעשעו לקראת עדותו של מגל בבית המשפט בירושלים.
 
 
שלושה שבועות בלבד עברו מאז שנבחר מנכ"ל חדש לחדשות 13, אור צלקובניק שהגיע אחרי קדנציה של שמונה שנים כמנכ"ל רדיו 103FM. על פי פרסום השבוע ב-ice, נעשתה פנייה ללא אחר מינון מגל, הטאנלט הבלתי מעורער של ערוץ עכשיו 14. מגל קיבל לשולחנו הצעה מפתה בניסיון למשוך אותו לחדשות 13, אך בסופו של דבר הוא החליט לדחות את ההצעה ולהאריך חוזה בערוץ 14, כך על פי רן בוקר.
 
ינון מגל ובן כספית ברדיו 103. מן הארכיון
העניין הזה הגיע רגע אחרי שמגישה אחרת בעכשיו 14, נווה דרומי סירבה להצעה של חדשות 13, כאשר היא פסלה את הרעיון על הסף ובחרה גם היא להשאר בביתה הנוכחי, האם יהיה ניסיון להביא בכל זאת עוד מישהו מהערוץ המתחרה שלאט לאט גדל והופך לאיום משמעותי?
רשת 13 הפסידה בחודשים האחרונים שני מגישים משמעותיים: אילה חסון ושרון גל. הראשונה מצאה את מקומה בכאן 11, ואילו גל קיבל את משבצת המהדורה בעכשיו 14. נראה שבתקופה האחרונה יותר מהניסיון להיצמד לנתוני קשת 12 מלמעלה, צריך להתחיל בלהתרחק מנתוני ערוץ 14 מלמטה. דווקא בגלל זה ההימור המרכזי כרגע הוא על הטאנלט המרכזי של הפטריוטים. לפי שיטות העבודה הקודמות של צלקובניק אפשר לחשוב על כמה רצועות אופציונאליות בשבילו כמו שילוב של מגל עם רביב דרוקר למשל ואולי אפילו עם טאלנטים אותם הוא מכיר היטב מרדיו 103.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בית המשפט מבזה את עצמו בכל יום... (ל"ת)
    אאאב 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מגל בחור טיפש ודרומי תחתית של תחתית
    ישראלי 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    היא לא מבינה מה היא כותבת דברים והיפוכם . מגל ידוע עוד מהתיכון כעיפרון הלא הכי מחודד בקלמר
    סגור