כסף וצרכנות

ינון מגל נכשל בחרם על קוקה קולה? הנתונים נחשפים

אחרי שינון מגל הבטיח להחרים את המותג, מתברר כי הוא ממשיך להיות חזק ויציב וקוקה קולה זירו במקום השלישי בקרב המוצרים הנמכרים ביותר בסופרמרקטים אחרי חלב תנובה וקוטג' תנובה
מערכת ice |  4
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
ערוץ 14 סובל בימים האחרונים מחרם של מותג המשקאות אולי הבולט בישראל, שלא יפרסם עוד בערוץ, בעוד שבשאר הערוצים הפרסום ימשיך גם ימשיך. אחרי תנובה, כנראה שלערוץ 14 יש יריבות חדשה על הפרק. מגיש הפטריוטים, התכנית הכי בולטת של הערוץ, ינון מגל, הודיע כי הוא יחרים את המותג ויעודד חרם נגדי, אבל האם הוא הצליח?
מסתבר אפוא, כי המותג של החברה המרכזית למשקאות כלים ממשיך להיות חזק ויציב וקוקה קולה זירו במקום השלישי בקרב המוצרים הנמכרים ביותר בסופרמרקטים אחרי חלב תנובה וקוטג' תנובה.
כזכור, מגל כתב בטוויטר שלו: "האם קוקה קולה (מבית קשת 12) נכנעה לאלימות נגד ערוץ 14? החברה ביקשה בפתאומיות להוריד קמפיין בטענה של "קיצוץ רוחבי", בזמן שבייתר הערוצים הקמפיין ממשיך".
 
עוקביו הצטרפו אליו אל הקו הלוחמני. אחת העוקבות כתבה: "תן סימן ונייבש אותם בחרם", אחר הוסיף: "גם ככה אמרו שהקולה זירו מסרטן אז נפסיק לשתות קולה זירו", עוד עוקב כתב: "לפתוח את השוק לייבוא מקביל של קוקה קולה, לשבור אותם בקלות".
 
אגב, בשל הדרישה של ביג לסגור את המתחמים כחלק מיום השיבוש ביום שלישי, מגל כתב: "במחאה נגד ההפיכה המשטרית והפיכת ישראל לדיקטטורה אפסיק לקנות בביג. לא רק ביום שלישי אלא לצמיתות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אחלה יינון מגל יישר כח על פועלך (ל"ת)
    רוני 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    לא שותים אצלנו כבר קולה זירו. רק פפסי מקס זירו (ל"ת)
    דנית 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    פייק אכן יש חרם על קוקה קולה ! (ל"ת)
    אסף 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    להחרים...
    זה כמו 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כמו שנרקומן יאיים שיחרים את ספק הסמים שלו כשאין ספק אחר ... כן בטח..
    סגור