תקשורת ומדיה

ינון מגל זועם: השר דודי אמסלם מחרים את ערוץ 14?

השר במשרד המשפטים דודי אמסלם התראיין ב'פגוש את העיתונות' של בן כספית ועמית סגל בחדשות 12, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, לא אהב זאת בלשון המעטה: "מעניין שדודי אמסלם בוחר להתראיין עוד פעם בערוצי התבהלה ולא בערוץ 14"
תום נחום |  1
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
השר דודי אמסלם תוקף בחריפות את היועמ"שית גלי בהרב מיארה וטוען כי אם הדבר היה תלוי בו, היתה מודחת מתפקידה מיד עם הקמת הממשלה. בראיון אמש (שבת) ל"פגוש את העיתונות" טען השר אמסלם כי "היא לא ראויה לתפקיד ואף פעם לא הייתה. אם היה לה קצת כבוד עצמי, היא הייתה שמה את המפתחות והולכת".
 
בתוך כך, מי שממש לא אהב את הראיון של השר אמסלם אצל בן כספית ועמית סגל ב'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, הוא לא אחר מאשר מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שכתב על כך בטוויטר: "שבוע טוב. מעניין שדודי אמסלם בוחר להתראיין עוד פעם בערוצי התבהלה ולא בערוץ 14".
 
עוד קרא השר אמסלם לחוקק מיידית את חוק היועמ"שים: "אני מאמין שהעם בחר את הממשלה כדי למשול ולהנהיג, דבר שלא קורה כבר 75 שנה", אמר אמסלם. "בליכוד אנחנו לא מצליחים למנות פקיד ולא יכולים לייצר החלטה. אני במשך 3 חודשים וחצי מנסה למנות מנכ"ל, אך מר גיל לימון (המשנה ליועמ"שית) לא נותן לי".
כן התלונן השר אמסלם כי "מאז קום המדינה ועד היום הימין לא שולט בכלל. אין פקידים כמעט שיש להם עמדות ימניות, אין ליכודניקים. זה כשיותר מחצי העם הוא ליכודניק".
כזכור, השבוע תקף אמסלם בחריפות את מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים, לאחר שלטענתה היא חוסמת את מינוייו הפוליטיים של השר, בעוד אמסלם מצידו טוען לחוסר יכולתה למלא את תפקידה. מה שמפתיע הוא שאמסלם היה זה שלחץ למינויה של רוזנבוים כבר לפני כשנתיים וחצי בזמן כהונת ממשלת גנץ- נתניהו, אולם מינוי זה לא עבר על ידי נציבות שירות המדינה.
אני הרבה פעמים לא מכיר אנשים ומנסה לקדם את המינוי שלהם על סמך המלצות של אחרים", אמר אמסלם. "עד לפני חודש וחצי היא הייתה מאכרית, כבר חודש וחצי היא שומרת סף. שומרת על סף הבית שלה שלא ייצאו כל הדברים שהיא עשתה שם. ביקשתי שיבדקו את האינפורמציה. היא לא מקצועית, היא הרסה את רשות החברות ולא אני מיניתי אותה".
על ראשי המחאה אמר אמסלם כי יש לעצור אותם בדחיפות: "אהוד ברק להערכתי, מזמן כבר היה צריך להיות בחדרי החקירות. אין אדם במדינה שלא חושב ככה, כולל הוא עצמו. אבל הוא יודע שאף אחד לא יעשה לו את זה בגלל שהוא מעל החוק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באהבה לדודי
    אוריאל 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבין את דודי אמסלם לא די לתסמונת השפחה המוכה
    סגור