מינויים

חדשות 13 מאוכזבת? מגישת ערוץ 14 סירבה למעבר לערוץ

המגישה ועיתונאית ערוץ 14, נוה דרומי, שגם מככבת בימים אלו בתכנית 'הפטריוטים' של ינון מגל כחברת פאנל, קיבלה פנייה מחדשות 13 פנייה לעבור לשורותיהם, אך זו סירבה מיד
מערכת ice |  2
אור צלקובניק מנכל חדשות 13 (צילום עדי לם)
אחרי הביקורות הקשות, האם חדשות 13 פוזלים ימינה? עם רייטינג שהולך ונעלם, ביקורת קשה על כך שבמערכת לא נותרו עיתונאים "ימניים" לכאורה ובצל השינויים עם כניסת אור צלקובניק לתפקיד המנכ"ל, במערכת החדשות מחפשים לחזק ולשנות על הדרך את התדמית.
על פי פרסום ראשון היום של גיל משעלי ב-mako, המגישה ועיתונאית ערוץ 14, נוה דרומי, שגם מככבת בימים אלו בתכנית 'הפטריוטים' של ינון מגל כחברת פאנל, קיבלה פנייה מחדשות 13 פנייה לעבור לשורותיהם, אך זו סירבה מיד. 
 
למי ששכח, הערוץ הקורס עשה שינוי גדול בחודש שעבר, כאשר לאחר שהתפטר מנכ"ל חדשות 13, אבירם אלעד הוא הוחלף בצלקובניק, ששימש כמנכ"ל של 103fm בשנים האחרונות. לא מן הנמנע שהערוץ שכבר לא כל כך מצטייר כמאוזן בין כתבים משני קצוות הקשת הפוליטית, יחפשו להתחזק בטאלנטים מערוצים מתחרים כשגם ערוץ 14 נספר.
יש לציין כי דרומי בת ה-37, שבעברה הייתה שייכת לעיתון 'הארץ' בטרם פוטרה, משמשת כמגישה בערוץ 14 ומעמדה שם חזק. היא גם כותבת במגזין סוף השבוע אצלנו ב-mako. בתגובה לפרסום של משעלי הגיבה: "מזמינה את כולם להצטרף אלי עכשיו לשידור המיוחד ב-14"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דחוף לעצור את נתניהו לכלא (ל"ת)
    יעקב 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד נוה,מקומך רק ב 14. (ל"ת)
    עידן 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור