ויראלי

הרב גרוסמן: "הקלגסים היחידים הם הנאצים בעזה"

הרב גרוסמן וצוותו פינקו חיילים במנגל על פי בקשת מפקדי היחידה בשביל לעודד אותם: "לאורך השנים 'הואשמתם' במוטיבציית עודף וזכיתם לכינויי גנאי, אבל הוכחתם את מה שידעתם תמיד וכעת כולם מבינים - הקלגסים היחידים הם הנאציים בעזה" 
דוד זולדן | 
מחבלי חמאס בהצהרה בעזה (ארכיון) (צילום עבד רחים קטיב/פלאש 90)
רגע לפני שהם יורדים לתפוס קו בעוטף עזה חתן פרס ישראל ונשיא מוסדות מגדל אור הרב יצחק דוד גרוסמן ערך ערב לחיזוק הרוח שכלל על האש ומוסיקה לחיזוק הרוח עבור מאות מפקדי וחיילי הגדוד. על מנת להכשירם בהקדם למלחמה בעזה האימון המתקדם של החיילים קוצר בשלושה חודשים באמצעות הכשרה מזורזת ואינטנסיבית במיוחד על מנת שהחיילים יוכלו להיכנס ללחימה בצורה המקצועית ביותר. "כפיר נצח יהודה" מפורסם כאחד מגדודי החי"ר המורעלים בצה"ל שנתפס לאורך השנים כחותר למגע בכל מחיר ולאורך פעולות הביטחון השוטף במהלך השנים הרגו חייליו עשרות מחבלים. מנגד לא פעם הואשם הגדוד על ידי גורמים שונים ב'עודף מוטיבציה ורוח'.  
במהלך המפגש אמר להם הרב גרוסמן: "אתם הנשמה של צה"ל, נצח יהודה ובפועלכם מקדשים שם שמיים. לאורך השנים תקפו אתכם בצורה לא הוגנת וחסרת עכבות הגינות על הפגנת אלימות כלפי אותם 'מחבלים חלכאים, נדכאים וחסרי ישע' ואף הכפישו ועלבו בכם בכינויי גנאי. מנגד אלופי הפיקוד והמפקדים בשטח היו תמיד מודעים ליכולות הסגוליות שלכם בשטח וחזרו והדגישו את מה שכולנו יודעים - אתם גדוד של אריות שתמיד יודעים הראשונים לזהות את האויב האמיתי ולחתור למגע בגבורה. עם זה, מה שהופך אתכם ללוחמי מצווה אמיתיים הוא השילוב האידיאי בין רוח למעשה והעובדה שאתם פועלים כל העת בענווה גדולה, בעזרת רוח הלוחמה ומסירות הנפש שמייחדים אתכם ואת חיילי צה"ל כולו ויהי רצון שתתקיים הברכה וכולם יחזרו לשלום". בתום הערב חלק הרב מטבע לכל אחד מהמפקדים והחיילים וביקש מהם לתרום לצדקה כשישובו מהמלחמה, וברך אותם על מנת שיחזרו בריאים ויוכלו לקיים את המצווה. 
בקהילת כפיר נצח יהודה סיפרו: "בכל מצב שלא יהיה אנחנו משתדלים תמיד להעניק לחיילים והמפקדים שלנו את הרוח הגבית. בדרך כלל לפני הכניסה לאימון מתקדם אנחנו עושים לחבר'ה ערב חברתי, הפעם בשיתוף הרב גרוסמן החלטנו לעשות להם ערב יותר מיוחד. הרב עשה להם שיחת מוטיבציה, מוסר וחיזוק וזה היה מאוד מרגש ונתנו להם הרגשה שכולם איתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה