עסקי ספורט

מנור סולומון לוהט: "צ'לסי החתימה את השחקן הלא נכון"

אחרי שכבש שער חמישי ברציפות בחמישה משחקים, התקשורת באנגליה מעריצה את כוכב נבחרת ישראל, ש"פשוט לא מסוגל להפסיק לכבוש". כמה הוא שווה כבר עכשיו ולאן יעבור בקיץ? 
מערכת ice |  1
מנור סולומון (צילום האתר הרשמי של שחטאר דונייצק)
רצף הכיבושים המשוגע של מנור סולומון בליגת הפרמייר ליג הנחשבת לטובה בעולם נמשך. כדורגלן נבחרת ישראל שהצטרף רק לפני 5 משחקים לליגה האנגלית במדי פולהאם, אחרי שהחלים מפציעה קשה – הרשית אמש בפעם החמישית ברציפות (4 משחקי ליגה ואחד בגביע), והפעם מול ברנטפורד.
כלי התקשורת והרשתות החברתיות באנגליה הפליאו בסופרלטיבים לכוכב הישראלי האלמוני מבחינתם, רק בן 23, שהצטרף לפולהאם בהשאלה בחינם "בזכות" המלחמה באוקראינה, שאפשרה לקבוצתו שחטאר דונייצק להשעות את החוזה שלו עד לקיץ הקרוב.
 
לאחר שאתמול כבש בנגיחה בדקה ה-39 והשווה זמנית את התוצאה ל-1:1, חשבו הטוויטר הרשמי של פולהאם לא המתין וצייץ "אי אפשר לעצור אותו!" עם תמונתו של סולומון ואימוג'י דגל ישראל. ברשת "סקיי" צייצו ש"סולומון פשוט לא מסוגל להפסיק לכבוש". פיטר סמית, פרשן "סקיי ספורטס", כתב: "חמישי רצוף! איזו דרך לציין את משחק הפרמיירליג הראשון שלך בהרכב!"
 
באתר ODDSbible ניצלו את ההצלחה של סולומון כדי לעקוץ את קבוצת הפאר צ’לסי, ששילמה 70 מיליון יורו עבור שחקן אחר של שחטאר דונייצק, מיכאילו מודריק – אבל עד עכשיו לא הצליח להותיר רושם טוב. בציוץ בטוויטר עם תמונות השניים כתבו: "נראה שצ’לסי החתימה את שחקן הכנף הלא נכון משחטאר".
 
בתום העונה הנוכחית סולומון אמור לחזור לשחטאר ואם פולהאם תרצה לרכוש אותו, היא תצטרך לשלם הרבה. לפי ההערכות כרגע עלות השחקן תעלה לסביב 11-12 מיליון אירו, וגם זה רק בגלל שבאמצע העונה הבאה מסתיים חוזהו והוא הופך לשחקן חופשי, אחרת מחירו היה גבוה יותר. בכל מקרה סביר להניח שאם ימשיך כך, בעונה הבאה ישחק בקבוצה הרבה יותר גדולה מפולהאם או שחטאר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חובה להעניש את מכבי חיפה
    אדום 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהדי מכבי חיפה גזענים ונוהמים לשחומי עור ביזיון לינקלה שחר
    סגור