עסקי ספורט

מי המועדון היוקרתי שבוחן לרכוש את מנור סולומון?

על פי דיווחים בספרד, ברצלונה עוקבת אחרי החלוץ הישראלי בעקבות ההתעניינות שמגלות גם קבוצות הפרמייר-ליג, ארסנל וטוטנהאם
מערכת ice | 
מנור סולומון (צילום האתר הרשמי של שחטאר דונייצק)
מנור סולומון בשיא הקריירה שלו ונראה כי התקופה המדהימה שלו עד כה בפולהאם, בה כבש ארבע שערים בארבע המשחקים האחרונים שלו, מתחילה לתפוס את תשומת ליבם של מועדונים אחרים. 
על פי דיווחים בתקשורת הספרדית, ברצלונה עוקבת אחר הקשר הישראלי ו-"בוחנת את האפשרות" לעשות מהלך בקיץ הקרוב כאשר יהפוך לשחקן חופשי.
 
"ברצלונה יודעת שמצפה לה תחרות קשה על סולומון, בעקבות ההתעניינות שמגלות גם קבוצות הפרמייר-ליג, ארסנל וטוטנהאם", נאמר בדיווח של אתר חדשות הספורט הספרדי FICHAJES.
בנוסף דווח כי בעקבות המצב הכלכלי הסבוך של ברצלונה, המועדון כרגע ממקד את החיפושים אחר שחקנים חדשים שיכלו להגיע בהעברה חופשית, כמו סולומון. לאחרונה ניסו הקאטלונים להחתים שחקן ישראלי אחר, אוסקר גלוך, אולם בסוף העדיף את רד בול זלצבורג.
ביום חמישי דווח כי סולומון מועמד לתואר שחקן החודש של הפרמייר ליג. עוד ברשימת המועמדים נמצא חברו לקבוצה, השוער ברנד לנו, וכוכב מנצ'סטר יונייטד מרקוס רשפורד. את רשימת המועמדים סוגרים אמרסון רויאל מטוטנהאם, קלצ'י איהנאצ'ו מלסטר ואולי ווטקינס מאסטון וילה.
בנוסף, השער של סולומון מול וולבס - מועמד לשער החודש בפרמייר-ליג. יחד עם הכיבוש הזה, מועמדים השערים של הארי סקיפ מול צ’לסי, של שיימוס קולמן מול לידס, קווין דה בראונה מול ארסנל, וויליאן נגד נוטינגהאם פורסט, נמפאליס מנדי נגד טוטנהאם, ג’פרי שלופ מול מנצ’סטר יונייטד וברנאן ג'ונסון מול לידס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה