תיירות

מהפכה לטסים מנתב"ג: החברה שתוזיל את המחירים במאות דולרים

ברקע חזרתן של חברות רבות לנתב"ג, גם יונייטד אירליינס האמריקנית הודיעה כי תחזור להפעיל טיסות בקו תל אביב - ניו יורק, ובכך היא תצטרף לחברת אל על שעד כה הייתה היחידה שהפעילה את הטיסות לאמריקה הצפונית. עד כמה משמעותיים ההבדלים בין החברות?
מערכת ice | 
מחירי טיסה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock, דוברות אל-על)
עד לאחרונה חברת אל על הייתה היחידה שהפעילה טיסות בקו לארה"ב, אך הדבר השתנה לאחר שגם חברת יונייטד אירליינס הודיעה רשמית על חידוש הטיסות שלה מתל אביב לניו יורק. החברה מסרה כי הטיסות הראשונות יופעלו בקביעות החל מה-6 במרץ, לאחר כמה טיסות ניסיון שיעצרו במינכן. בשורה התחתונה, עם איזו חברה הכי משתלם לכם לטוס?
ראשית, חשוב לציין כי יונייטד טענה שעבדה בשיתוף פעולה הדוק עם איגוד האוויר והדיילים בשביל לוודא שהם ערוכים מבחינה בטיחותית להפעיל את הטיסות. כמו כן, "יונייטד תמשיך לעקוב אחר המצב ולהתאים את לוח הזמנים בהתאם לנדרש, כולל שינויים בשירות המתחדש בין ניו יורק/ניוארק לתל אביב. אנו להוטים לחדש טיסה יומית שנייה לתל אביב מניוארק בחודש מאי עם ההתאוששות בביקוש לנסיעות", נמסר מהחברה האמריקנית.
מבדיקה שנערכה על ידי ynet, כרטיסים לחודש פסח (בין התאריכים ה-19 ל-24 באפריל) יימכרו החל מ-1,590 דולר למי שיבחר לרכוש אותם בחברה האמריקנית. לעומת זאת, באל על תאלצו להיפרד לפחות מ-2,246 דולר (הפרש של 656 דולר). כמו כן, גם בתחילתו של אותו חודש (יצאה ב-1 באפריל וחזרה ב-11 באפריל) תאלצו לשלם כ-2,113 דולר עבור טיסה עם החברה הישראלית. ביונייטד תשלמו כ-1,671 דולר, וההפרש עומד על כ-442 דולר.
לסיכום, מדובר בבשורה משמעותית לתייר הישראלי, שכן בהמשך צפויות להיכנס חברות נוספות ולהפעיל טיסות לאמריקה הצפונית, מה שצפוי להוזיל את מחירי הכרטיסים באופן משמעותי אף יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה