תיירות

בשורה אדירה לנוסעים מנתב"ג: זו חברת התעופה שמוסיפה 42 טיסות

פליי דובאי הודיעה כי פעילותה בישראל תתוגבר והיא תתחיל להפעיל לפחות שש טיסות בכל יום, סך של 42 טיסות בשבוע בקו נתב"ג-דובאי. בכך היא צפויה להפוך לחברת התעופה הזרה הכי פעילה בנתב"ג
מערכת ice |  2
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
אחרי ששורה של חברות תעופה בינלאומיות החלו לחזור לפעול בישראל, הורגש בשבועות האחרונים כי חלה עלייה משמעותית בביקושים לטיסות. אמש (שלישי), היייתה זאת חברת התעופה פליי דובאי, שסיפקה בשורה טובה במיוחד לנוסעים הישראלים.
פליי דובאי הודיעה כי פעילותה בישראל תתוגבר והיא תתחיל להפעיל לפחות שש טיסות בכל יום, סך של 42 טיסות בשבוע בקו נתב"ג-דובאי. בכך היא צפויה להפוך לחברת התעופה הזרה הכי פעילה בנתב"ג, על פי ישראל היום.
 
תוספת הטיסות הזו תחל כבר ב-31 במרץ, כאשר כרגע מסתפקים הישראלים "רק" בארבע טיסות יומיות בקו המדובר, 28 טיסות בשבוע. הביקושים הגבוהים בטיסות לדובאי ובטיסות ליעדי המשך מדובאי, בעיקר למזרח הרחוק היו חלק עיקרי מהשיקול להגדיל את היקף הטיסות.
יש לציין כי פליי דובאי שייכת לחברת התעופה הענקית של איחוד האמירויות, אמירייטס, יחד עם זאת גם פליי דובאי עצמה נחשבת לחברת תעופה גדולה בזכות עצמה, עם צי שכולל כ-80 מטוסים ועוד כ-200 מטוסים חכורים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חברה נהדרת,אם שירות מצויין,ממליץ בחום (ל"ת)
    תותי1 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פלי דובאי
    אסי 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אים אתם רוצים לטוס לדובאי אז רק עם חברת פלי דובאי , החברות הישראליות צריכות ללמוד מהם , שרות איכות , ואדיבות . והמטוסים שלהם הכי חדישים בויינג 737 מקס , תענוג ??
    סגור