תיירות

מירי רגב במהלך דרמטי: כך חברות התעופה הבינלאומיות יחזרו לישראל

שרת התחבורה מירי רגב ומנכ"ל המשרד משה בן זקן, פועלים להוריד את מסי הנמל לחברות הלואוקוסט הבינלאומיות על אף שהן טסות בטרמינל 3, שם המסים גבוהים יותר מטרמינל 1, ובכך להחזיר את חברות התעופה הבינלאומיות לנתב"ג
מערכת ice |  2
מירי רגב (צילום פלאש 90, shutterstock, freepik)
מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל" חברות תעופה בינלאומיות רבות הפסיקו את טיסותיהן לישראל. לאחרונה, חלק מחברות התעופה כבר חזרו לטוס לנתב"ג, אך ישנן חברות תעופה בינלאומיות רבות שאינן מוכנות לחזור עדיין לישראל, וגם חברות דוגמת ריינאייר ואייר סיישל שכבר חזרו לארץ אך ביטלו ברגע האחרון שוב את טיסותיהן.
אמש (שבת) פורסם לראשונה על ידי שמעון יעיש ב"ישראל היום" כי שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, פועלת על מהלך דרמטי במיוחד במסגרתו היא מנסה להחזיר את חברות הלואוקוסט הגדולות לארץ. אז היא רגב מתכוונת לעשות את זה? השרה מפעילה לחץ כבד ובהתערבותו ש מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן, הם פועלים להוריד את מסי הנמל.
 
על פי הדיווח, במשרד התחבורה פועלים כדי להוריד את גובה תשלום לחברות שפעלו בעבר בטרמינל 1, שמשמש כיום ברובו כטרמינל לטיסות לואוקוסט, לאותו התשלום ששילמו עד תחילת המלחמה, למרות שיפעלו מטרמינל 3, שם מסי הנמל יקרים יותר. בעקבות אותה החלטה, מקווים במשרד התחבורה שחברות התעופה הבינלאומיות שמפעילות טיסות לואוקוסט יחזרו לישראל, וכך גם התחרות תיגמר והמחירים יירדו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לכי למכור מלפפונים בשוק
    איתן 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לי מושג איך את משמשמת כשרה , מקסימום נותן לך למכור מלפפונים בשוק.
    סגור
  • 1.
    אה מנסה
    אבי 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לטפל במניעת הנזק האדיר שיגרם רק מנסה לטפל בכשל ובתוצאה העגומה של חוסר תכנון וראיה של מטר מתחת לאף , אכן ביבי אסף אנשים בצלמו ובדמותו היה לה ממי ללמוד.
    סגור