בעולם

השמיים הם הגבול: זו חברת התעופה שתטיס את הצוותים של האירוויזיון

בחודש מאי הקרוב, תיערך תחרות האירוויזיון במאלמו, שבדיה. את המעריצים והצוותים המוזיקליים ברחבי העולם תטיס איזי ג'ט שנבחרה להיות חברת התעופה הרשמית של התחרות. מרטין אוסטרדהל, מפקח בכיר בתחרות האירוויזיון אמר: "מצפים להמריא יחד כשאנחנו מאחדים את חדוות המוזיקה ואת חופש הנסיעה"

מערכת ice | 
מטוס איזי גט (צילום Adrian Pingstone ויקיפדיה)
חברת התעופה  איזי ג'ט נבחרה להיות המטיסה הרשמית של תחרות האירוויזיון: בחודש מאי הקרוב, תיערך תחרות האירוויזיון במאלמו, שבדיה, ואיזי ג'ט כבר נערכת להטיס רבבות ממעריצי התחרות לנמל התעופה של קופנהאגן, המספק גישה מהירה וישירה לעיר מאלמו, בה יתקיימו אירועי חצי הגמר והגמר ב -7, 9 ו 11 במאי.
תחרות הזמר של האירוויזיון לשנת 2024 תהיה ההפקה ה-68 במספר של תחרות זו בהפקת איגוד השידור האירופי, בשנה שעברה, זכתה לורן, נציגת שוודיה עם השיר "Tattoo" ונועה קירל שלנו כזכור לקחה את המקום השלישי והמכובד. 
גבריאלה נוידקר, מנהלת השיווק של איזי ג'ט אמרה: "אנו מאוד גאים להיות השותף הרשמי של תחרות האירוויזיון בשנים הקרובות. אנו מציעים לכולם את ההזדמנות הנדירה להתנתק מהיומיום ולהרגיש לגמרי את הרגע, בדיוק כפי שעושה תחרות האירוויזיון האייקונית. אנשים, מדינות וקהילות מתקבצים יחד למקום שבו הכל אפשרי וכולם מתקבלים בברכה". 
 
מרטין אוסטרדהל, מפקח בכיר בתחרות האירוויזיון אמר: "אנחנו נרגשים לקבל את פני איזי ג'ט כחברת התעופה הרשמית ל האירוויזיון. אנו חולקים יחד את התשוקה לחיבור בין אנשים ותרבויות, ומצפים להמריא יחד כשאנחנו מאחדים את חדוות המוזיקה ואת חופש הנסיעה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה