תיירות

נתב"ג פותח את טרמינל 1: אלו הטיסות והיעדים שיבוצעו

רשות שדות התעופה מחזירה את הטרמינל הישן לפעילות ו-12 חברות תעופה ייצאו ממנו ל-23 יעדים באירופה. הדיוטי פרי וחנויות נוספות אמורות להפתח לרבע מיליון התיירים שיעברו בו
מערכת ice |  1
שדה תעופה (צילום Magma Images)
רשות שדות התעופה הודיעה היום (רביעי) כי בנמל תעופה בן גוריון, טרמינל 1 יפתח לפעילות תעופתית מלאה. כ-250,000 נוסעים ב-1,600 טיסות צפויים לצאת בחודש יוני 2022, החודש הראשון לפתיחתו המלאה של טרמינל 1 לנוסעים היוצאים מישראל לאחר משבר הקורונה.
לשירות הנוסעים בטרמינל 1 יפתחו חנויות "הדיוטי פרי" ויינתנו כלל השירותים לנוסעים היוצאים - בידוק בטחוני, צ'ק אין, בקורת גבולות ועלייה למטוס. שערי העלייה למטוס יפעלו גם הם מטרמינל 1 ובכלל זה נוסעים עם כבודת יד בלבד אשר שטיסתם יוצאת מטרמינל 1.
 
12 חברות התעופה תפעלנה טיסות  מטרמינל 1: ראיין אייר, וויז אייר, אל על, ישראייר, איזי ג'ט, טרסאוויה,  ארקיע, פגאסוס, וויז אייר וטוס.  על הנוסעים להתעדכן בלוח הטיסות בנתב"ג טרם טיסתם באם הטיסה יוצאת מטרמינל 1 או מטרמינל 3. פתיחתו של הטרמינל תאפשר טיסות ל 23 יעדים בעיקר לאירופה.    
במהלך חודש יוני צפויים לעבור בנתב"ג כ 1.9 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות וכאמור כרבע מיליון נוסעים יצאו מטרמינל 1. לאחר משבר הקורונה עסקה ההנהלה ומועצת הרשות במציאת פתרונות לשיפור השרות ובכלל זה פתיחתו המלאה של טרמינל 1. רשות שדות התעופה פועלת בימים אלה בגיוס נרחב של עובדים על מנת לתת שרות מיטבי לציבור הנוסעים ולאפשר את הגידול הצפוי בתנועת הנוסעים הבינלאומיים.
בחודש מאי יעברו בנתב"ג כמיליון שש מאות אלף נוסעים בטיסות בינלאומיות. הנוסעים הנוחתים בנתב"ג,  מכלל הטיסות הבינלאומיות יחזרו לטרמינל 3 ,וללא כל שינוי. לרשות הנוסעים חניונים בסמוך לשני הטרמינלים והסעות חינם בין החניונים והטרמינלים
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טרמינל 1
    טובה 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פותח? סיוט
    סגור