תיירות

רמי לוי מחפש נדל"ן באילת, וזו הסיבה לכך

חברת ישראייר מחפשת אחר מלון באילת כדי לחזק את קו התעופה לאילת שנפגע ברווחים ולחבר בין טיסה ובין נופש. מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, לא שולל שיתוף פעולה עם מלונות בראון, ואומר "אנחנו מחפשים כל הזמן נדל"ן באילת"
מערכת ice |  3
רמי לוי (צילום ארנון בוסאני Avi Roccah פלאש 90)
מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, התראיין בסוף השבוע האחרון למגזין "ערב ערב באילת" של המקומון "יום יום אילת", וחשף מאחורי הקלעים של החברה שבבעלותו של איש העסקים רמי לוי.
כזכור, בתחילת החודש נחתם הסכם שיתוף פעולה בהיקף של כ-40 מיליון אירו בין קבוצת מלונות בראון וקבוצת ישראייר במסגרתו תתבצע רכישת נכסים והכשרתם לידי נכסי אירוח ומלונאות ביוון הכוללים בתי מלון בוטיק ייחודיים במרכז העיר אתונה וריזורטים על חופי הים של חאניה שבאי כרתים ובאי אוויה הסמוך לאתונה.
 
לאחר העסקה נשמעו דיווחים כי חברת התעופה מחפשת גם מלון באילת. סירקיס נשאל אם חברת ישראייר אכן מחפשת מלון באילת ובאם כן - האם תחבור שוב לרשת מלונות בראון שכבר מקימה מלון בעיר הדרומית. מנכ"ל ישראייר השיב בשלילה לחבירה עם מלונות בראון ואמר כי "אם יציעו אנחנו פותחים".
לדבריו: "אנחנו מחפשים כל הזמן נדל"ן באילת. בעלי השליטה שלנו הם אנשי נדל"ן, אז הם מבינים בתחום ושנית, הקו לאילת נפגע אנושות גם בשל סגירת שדה דב, גם בשל פתיחת שדה רמון המרוחק ועליית מחירי המוניות וגם משום שמחירי החופשה באילת עלו. כתוצאה מכך הרבה פחות אנשים מפרגנים לעצמם לטוס. מאחר וכך ולמרות שנתח השוק שלנו עלה מ-27% ב-2019 ל-37% ברבעון הראשון של השנה, רווחיות הקו נפגעה באופן קשה".
 
בכך הוסיף סירקיס, בחברה מחפשים חלופות לקו לאילת: "במקום לסגור אנחנו מחפשים לאתר נדל"ן מלונאי על מנת לחבר את אותו חיבור שעשינו בחו"ל בין טיסה לבין נופש".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בזול בזול
    דיין איציק 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רמי לוי לא מחפש מלון הוא מחפש בית תמחוי ב0 כסף וזה באילת כניראה לא יהיה אבל יש איזה אכסניה בלי מיטות בלי מקרר ובלי ריצפה זה קצת חדרים אבל ב80 מיליון אולי פחות
    סגור
  • 2.
    חדשות ישנות
    סלבול 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מערכת אייס הנכבדה, 1. רמי לוי ורשת מלונות בראון שותפים כבר כמה חודשים. 2. רמי לוי כבר הרבה זמן מחפש מלון באילת, פשוט הוא חושב שמלון זה עגבניות ולא כך הדבר. יום טוב
    סגור
  • 1.
    נדל"ן
    אילנה אור פז 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי, גם אני מחפשת שטח לבנות לנערות מכללה ללימודי תורת החסידות. רוצה להיות שותף למצווה? 0532852767
    סגור