תיירות

מרצ מאבדת איש מפתח: השר עיסאווי פריג' פורש מהפוליטיקה

השר עיסאווי פריג' ממרצ הודיע כי לא יתמודד בבחירות הבאות, כעשור לאחר שנכנס לראשונה לכנסת
מערכת ice | 
עיסאווי פריג (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
השר לשיתוף פעולה אזורי, חבר הכנסת עיסאווי פריג', מודיע היום (שלישי) על פרישה מהחיים הפוליטיים. על פי הדיווח של אמנון אברמוביץ' בחדשות 12, פריג' גם קורא ליו"ר הנוכחי של המפלגה, ניצן הורוביץ, לפרוש.
פריג' נבחר לראשונה לכנסת התשע עשרה, אחרי בחירות 2013. בבחירות לכנסת ה-20 נבחר למקום השלישי ברשימת מרצ לכנסת ונבחר לכהונה נוספת.
 
בכנסת ה-19 וה-20 כיהן כחבר בוועדת החינוך, התרבות והספורט, ממלא-מקום בוועדת הכספים, ויושב-ראש בשדולות הבאות: השדולה לקידום תעשיית הייטק במגזר הערבי, השדולה למען קידום התעסוקה במגזר הערבי והשדולה לקידום הספורט ואורח החיים הספורטיבי.
בבחירות 2019 סבב ב', שובץ במקום השישי ברשימת "המחנה הדמוקרטי" ולא נבחר לכנסת. בבחירות סבב ג', שובץ במקום ה-11 ברשימת "העבודה-גשר-מרצ" בעקבות שריון יאיר גולן ברשימה המאוחדת, שריון שספג לביקורת מצד פריג'. לאחר ששוב לא נבחר, הגיע סבב ד', אז נבחר לאחר שהוצב במקום החמישי ברשימת מרצ.
 
פריג' מונה לשר לשיתוף פעולה אזורי, והתפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורווגי. 
פריג' נחשב לאיש מפתח במפלגה, במיוחד בכל מה שקשור לקשר עם המגזר הערבי. בשנה האחרונה, פריג' היה בין אלו שסייעו לקואליציה להגיע להסכמות בין הימין והשמאל בממשלת בנט-לפיד. בין היתר היה אמון "לשמור" על חברת הכנסת ג'ידא רינאווי-זועבי, שלבסוף פרשה מהקואליציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה