תקשורת ומדיה

רינאווי זועבי: "תעבירו 200 מיליון, או שאפיל את הממשלה"

רינאווי זועבי, שכבר החליטה לפרוש מהקואליציה אך חזרה בה, שוב הציבה אולטימטום לקואליציה: "אם לא תעבירו לבית החולים בנצרת 200 מיליון שקל עוד השבוע, אפעל להפלת הממשלה". ח"כ יואב גלנט לא נשאר חייב
מערכת ice |  5
ג'ידא רינאווי זועבי (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
חברת הכנסת ממרץ, ג'ידא רינאווי זועבי, התראיינה היום (ראשון) לרדיו נאס, והציבה אולטימטום לקואליציה: "אם לא תעבירו לבית החולים בנצרת 200 מיליון שקל עוד השבוע, אפעל להפלת הממשלה".
ח"כ מטעם הליכוד, יואב גלנט, שיתף את הדרישות של זועבי בחשבון הטוויטר שלו וטען: "אל תעצרו את נשימתכם - בנט ולפיד ישלמו". זועבי גם התייחסה אמש לאישור תקנות יהודה ושומרון כשטענה כי היא "מתנגדת נחרצות לתקנות יו"ש ולא מוכנה להתפשר בנושא".
 
גם חברת הכנסת מירב בן ארי מיש עתיד הגיבה על דבריה של זועבי על חוק יו"ש כשאמרה: "לא מבינה מה היא רוצה. צירפו אותה למפלגה שהחליטה לקחת חלק בממשלה, הצביעה כמעט שנה עם הקואליציה. היא פתאום התעוררה והחליטה שהיא מייצגת את הפלסטינים. היא לא מייצגת את מצביעי מרצ וחבל שהיא לא מתפטרת מהכנסת". 
 
כזכור, לפני כשלושה שבועות ח"כ זועבי הודיעה לראש הממשלה נפתלי בנט ולשר החוץ יאיר לפיד על פרישתה מהקואליציה. "איני יכולה להמשיך לתמוך בקואליציה שמתנכלת לחברה ממנה באתי", אמרה זועבי, אך מהר מאוד חזרה בה מההחלטה אחרי דין ודברים עם יאיר לפיד.
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אנשים דפוקים שלא מבינים, כסף הוא דעתה הבלעדית
    427 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והקואליציה בת ערובה במסר מתן שמנהלת בטימטום מוחלט איתה!
    סגור
  • 4.
    שתמשיך לדפוק את הצבור שלה. רק המם יסבלו בסוף
    סמבטיון 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשסוף סוף מישהו כאן דואג לערבים, מגיעה הפוסטמה הזו והורסת הכל. השתן על לה למוח והיא חושבת שהיא מנהלת את המדינה. לא היא זו שתפיל את הממשלה. השסתומה הזו תפנים שהיא לא שווה כלום
    סגור
  • 3.
    חבל להפיץ פייק - מישהו באייס ראה אייטם בערבית?
    מאזין ומגיד 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאות בסיסית מישהו אצלכם עבר על המקור. כי לפי עורך החדשות ומגיש של התחנה החכית כלל לא התראיינה בכלל. אייס אתר רציני בדכ לא מתאים לכם.
    סגור
  • 2.
    כיף לראות איך 'ערבית המחמד' בועטת בגזעני הסמאל האנטישמי
    אחמד הציוני 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תוותרי להם, זועבי, ולכל הממששת, ובפרט לנוכל הגזענ הצבוע והשקרןי דוקטור לפיד שקרא לכם ''זועביז'. תורידי עליהם את האגודל כמו בקוליסאום ברומא העתיקה !!!
    סגור
  • 1.
    סבתא אפתה עוגה
    יעקב 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתנה לעבאס,נתנה לזובי,נתנה לבנט נתנה ללפיד-ולישראל לא נשאר תחלוף ממשלת זדון מהארץ
    סגור