תיירות

אירופה וסיני מככבות: אלו יעדי הקיץ הפופולריים ל-2023

לאן תטוסו בקיץ הקרוב? ככל הנראה לשארם, אמסטרדם, פריז, תאילנד, סופיה, רומא, לרנקה, לונדון, נאפולי, סלוניקי וכן בודפשט
מערכת ice | 
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
אז היכן ננפוש השנה? דיזנהאוז גרופ מפרסמת את היעדים הפופולריים לקיץ 2023. היעדים הם: שארם, אמסטרדם, פריז, תאילנד, סופיה, רומא, לרנקה, לונדון, נאפולי, סלוניקי וכן בודפשט.
חני סובול מנכ"לית דיזנהאוז גרופ מסרה: "מיד עם סיום הנופשים של פסח, אנשים מתחילים להיערך עם ההזמנות לקיץ. העליה במחירי הטיסות מעודדת את הישראליים לסגור את חופשת הקיץ שלהם כבר עכשיו כדי להנות ממחירים נמוכים יותר בהשוואה לאלו שיהיו במהלך הקיץ עצמו".
 
עוד הוסיפה: "השנה אנחנו רואים הרבה מאוד הזמנות ליעדים יחסית קרובים באירופה ובסיני. זו לרוב הזמנה גדולה יחסית, של זוג וילדים, ולכן הרבה מהנופשים ייבחרו ביעדים שהעלות למשפחה היא סבירה יחסית". 
קבוצת דיזנהאוז, נציגתה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD TRAVEL הפועל בלמעלה ממאה מדינות, מעניקה שירותי תיירות למאות אלפי לקוחות מכל המגזרים. לאחרונה הודיעה הקבוצה כי שלושה גופים מובילים במשק הישראלי נכנסים כשותפים בקבוצת התיירות דיזנהאוז: פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות של בנק בפועלים, קבוצת מאיר, שבשליטת יעקב שחר ומשפחת קז, ומשפחת נוסבאום, מבעלי השליטה באשטרום.
את הקבוצה מובילים יושב הראש עפר חודורוב והמנכ"לית חני סובול. דיזנהאוז גרופ היא גם הנציגה הבלעדית של חברת התעופה אייר קיירו (Air Cairo) , חברת הבת של חברת התעופה הלאומית של מצרים איג'יפט אייר (EGYPTAIR).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה