טלוויזיה

עובדה בהישג מרגש: זה הסרט שיתמודד על הפרס היוקרתי

תוכנית סרטי הדוקו והתחקירים של אילנה דיין רושמת הישג נוסף בגזרת מועמדות לפרסים בינלאומיים אחרי שפסטיבל מונטה קלרו הודיעו על מועמדות הסרט "שולחן לשמונה" של בן שני, לפרס היוקרתי בפסטיבל
שירה יום טוב | 
אילנה דיין, 'עובדה' (צילום מסך מאקו)
סרטו של במאי עובדה בן שני, "שולחן לשמונה" (קשת 12) מועמד לפרס Golden Nymph Award בפסטיבל מונטה קרלו. שעוסק בסיפורה של אביגיל עידן, הפעוטה שנחטפה בשביעי לאוקטובר ללא אחיה ולאחר שהוריה נרצחו על ידי מחבלי חמאס, ונבחר יחד עם מספר מצומצם של כותרים שיתמודדו על הפרס בפסטיבל במונקו.
לפסטיבל מונטה קלרו נבחרו 18 תוכניות וסדרות בלבד מכל העולם, והסרט, שעוסק בחיים החדשים של אביגיל עידן, הוא אחד מהם. בסרט מלווה בן שני את חזרתה של אביגיל והצטרפותה יחד עם אחיה אל משפחתם של זולי ולירן, הדודים שאימצו אותם כילדים. שני עצמו ייסע לייצג את סרטו בפסטיבל.
הרגע שבו נודע שאביגיל בת ה-4 נחטפה לעזה, לגמרי לבד, הותיר מדינה שלמה ללא מילים. בהמשך התברר שאחיה מיכאל ועמליה התחבאו בארון במשך 12 שעות לצד אימם שנרצחה לאחר שהחביאה אותם בארון, בזמן שאביהם נרצח גם הוא על ידי מחבלים מחוץ לבית המשפחה.
 
מצלמות "עובדה" ליוו את האנשים שמאחורי הסיפור הבלתי נתפס: את תמר, העובדת הסוציאלית שנשארה עם הילדים על הקו עד החילוץ ותדליק משואה – ואת שני הדודים, זולי ולירון, שהחליטו להפוך את המשפחה שלהם למשפחה של שישה ילדים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה