טלוויזיה

סערה בצילומי 'מנאייכ': מה גרם לשלום אסייג לאיים בעזיבה?

בשל העובדה שהניצבים המשתתפים בסדרה לא הורשו לאכול לצד צוות השחקנים הראשיים ונבלמו על ידי אנשי ההפקה, הכוכב הראשי של הסדרה הציב אולטימטום שאם הם לא יורשו לאכול עימם הוא יעזוב את הסט, ההפקה הודתה: "טעות נקודתית"
מערכת ice |  4
מנאייכ (צילום כאן 11)

תקרית לא צפויה בצילומי הסדרה "מנאייכ" של כאן 11 גרמה לסערה של ממש. על פי פרסום של רן בוקר ב-YNET, כמה מהניצבים בסדרה נמנעו לאכול עם צוות השחקנים בהוראת ההפקה, דבר שגרם לכוכב הסדרה שלום אסייג שנכח במקום לאיים בעזיבה של הסט. 

אסייג דרש לפי בוקר לאפשר לניצבים לאכול כמו השחקנים והציב אולטימטום במקום, כאשר על פי עדים במקום גם הצלחות שלקחו בהם אוכל נלקחו מהם ונאמר להם כי יקבלו במקום זאת חמגשיות עם מזון בשלב מאוחר יותר לכאורה.
 



ניצבים שנכחו סיפרו ל-ynet: "התחלנו מוקדם בבוקר את יום הצילומים' בזמן ארוחת הצהריים ניגשנו לקייטרינג לאכול ואנשי ההפקה הוציאו לנו את הצלחות מהידיים ואמרו לנו: 'אתם ניצבים, לכם יביאו חמגשיות אחר כך. פשוט לא נתנו לנו לאכול, זה היה ממש מביך והתחילו צעקות. שלום אסייג שישב לאכול ראה את זה, קם, צעק על המפיקים והכריח אותם לתת לנו לאכול. בהתחלה הם לא הסכימו ואז הוא אמר להם שאם לא נותנים לכולנו לאכול - הוא הולך הביתה".

לטענת גורם אחר שנכח באירוע: "נפתחה ארוחת הצהריים והשחקנים התיישבו לאכול. כמה מהניצבים לקחו צלחות כדי לאכול והעובדים במקום פשוט לקחו להם את הצלחות מהידיים. שלום אסייג התחיל לצעוק: 'מה זה הדבר הזה? תנו לאכול!'. הוא איים: 'או שתיתנו להם לאכול - או שאני הולך מהסט עכשיו'. האנשים האלה עובדים מחמש בבוקר וראויים ליחס הוגן".
שלום אסייג לא הגיב לידיעה. מהפקת הסדרה נמסר בתגובה: "הייתה שם טעות נקודתית בשיקול של עובד בשטח, והיא טופלה מיד במקום. מתנצלים בפני מי שנפגע".
 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אסייג קיים את המשפט:
    יהיר 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במקום שאין בני אדם תהייה בן אדם...
    סגור
  • 2.
    שלום כל הכבוד !!!!!
    יוסי 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שתי מילים יש לי להגיד לשלום אסייג כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!! ועוד 2 יצאת מלך!!!
    סגור
  • 1.
    התנהגות למופת
    אזרח 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    11 0
    כולנו בני אדם פשוט אסייג מנע את מה שהוא לא רצה שיעשו לו. איפה הגענו היוהרה והשחצנות תנחתו קצת אף אחד אין לו ביטוח על החיים . העולם הפכפך פעם למעלה ופעם למטה. אף אחד לא נשאר למעלה כולם יורדים בסוף
    סגור
  • צודק
    אברהם 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הכבוד לשלום
    סגור