טלוויזיה

מנאייכ מחפשת דירה לצילומים, זה הסכום שישלמו לבעלים

חודש אחרי ההודעה על הכניסה לטלוויזיה האירופאית, מנאייכ מתחילה להכין את השטח לצילומי העונה השניה ומחפשת דירה, עליה שתלם ההפקה סכום נאה למדי
מערכת ice |  2
מנאייכ (צילום כאן 11)
סדרת הדרמה המצליחה של כאן 11, "מנאייכ", נמצאת בשלבי הפקה ראשוניים של העונה השניה שלה אחרי שלפני שנה עלתה לשידור באפיק הראשי של תאגיד השידור. כעת מחפשים בהפקה דירה שתשרת את הצילומים בחודש דצמבר. 
לפי הודעת עובד ההפקה החיפושים הם אחר דירת שלושה חדרים, וההפקה תשכיר אותה מידי הבעלים לשבוע שלם במהלך חודש דצמבר. הסכום החביב שיקבלו בעלי הדירה עבור השכרתה הוא 2,000 שקלים ליום צילומים אחד, כשהפקה מתכננת להשאיל את הדירה למשך שבוע, דהיינו, 14,000 שקלים לבעלים המאושרים של הדירה.
צילומי העונה השניה של העונה המצליחה מגיעים חודש אחרי שחברת הפצת התכנים Cineflix Rights הודיעה על מכירה השידור של דרמת המתח הפסיכולוגית של כאן 11 שעוסקת  ביחסי כוחות בין המשטרה לעולם הפשע. בעקבות העסקה, הסדרה תשודר ברחבי אירופה ואמריקה הלטינית. עוד הודיעו על רכישת העונה השנייה לסדרת הדרמה עטורת הפרסים, זאת בעקבות ההצלחה, נתוני החשיפה והאהדה לה זכתה הסדרה בעונה הראשונה.
הסדרה נמכרה לשידור ב- Arte ערוץ הטלוויזיה בגרמניה וצרפת, שמחזיק ברצועת הדרמה היוקרתית באירופה, וישדר את הסדרה ברחבי אירופה. בנוסף, רשת הסטרימינג HBO max רכשה את הסדרה ותפיץ אותה לשידור באמריקה הלטינית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה יהיה עם העברית?
    בושה 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לשכור ולא להשכיר לשאול ולא להשאיל את ההסבר חפשו בעצמכם, וגם דאגו לשלם להגהה ויעוץ לשוני.
    סגור
  • 1.
    עברית על הפנים
    נ. 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההפקה מבקשת לשכור דירה. בעל הדירה משכיר. אין כאן השאלה בכלל וגם כאן נעשה שימוש בבניין לא נכון של הפועל.
    סגור