מינויים

כאן 11 מחפש: המכרז לאחד התפקידים הבכירים יצא לדרך

לאחר שאלעד טנא החליט לסיים את תפקיד, בתאגיד השידור פרסמו מכרז לניהול חטיבת הדיגיטל של כאן 11. מה הדרישות לתפקיד ומה הוא כולל? התשובות בפנים
מערכת ice |  1
כאן תאגיד השידור הישראלי (צילום ויקיפדיה)
תאגיד השידור כאן 11 מחפש מחליף לאלעד טנא, מנהל חטיבת הדיגיטל שמסיים את תפקידו. במכרז שפורסם היום (שני) מתוארים הדרישות לתפקיד, מה הוא כולל וגם מה יוכל להוות יתרון, חושבים שאתם מתאימים? ב-23.12 יוכרע מי יקבל את התפקיד, כאשר ועדת איתור תבחן את המועמדים.
על פי תאור התפקיד: ניהול מערך התוכן הדיגיטלי של התאגיד והפצתו, ניהול מערך האינטרנט והפעילות בפלטפורמות וברשתות החברתיות. אחריות ליישום אסטרטגיה דיגיטלית לשיפור מתמיד בהיקף חשיפת הצופים לתכני התאגיד ובחוויית הלקוח וגיבוש אסטרטגיית דאטה. אחריות על פיתוח וניהול מוצרי הדיגיטל – בין השאר אתרי אינטרנט, אפליקציות, ועוד. אחריות על הפצת תוכן התאגיד בכל הפלטפורמות.
 
כמו כן, אחריות על פיתוח, ייצור והפקה של תוכן דיגיטלי באינטרנט, ברשתות החברתיות בד בבד עם שילוב וסינרגיה עם תכני התאגיד בטלוויזיה, ברדיו ובכל אמצעי אחר, אחריות על ניהול ארכיון התאגיד, שותפות בקביעת מדיניות התאגיד בתחומי התפקיד, ייצוג התאגיד בנושאים שבתחום האחריות בפורומים שונים בתאגיד ומחוצה לו וכל תפקיד נוסף שיוטל על-ידי המנכ"ל במסגרת כישוריו/ה.
תנאי סף:
-תואר ראשון לפחות ממוסד אקדמי המוכר על ידי המל"ג או הגף להערכת תארים אקדמיים מחו"ל במשרד החינוך.
-8 שנות ניסיון (ב- 10 השנים האחרונות) לפחות בתפקיד הכרוך בכתיבת/יצירת/פיתוח תוכן דיגיטלי או הפצתו.
-5 שנים לפחות בתפקיד ניהולי הכולל ניהול של לפחות 6 עובדים ו/או ניהול של לפחות 3 עובדים המנהלים עובדים.
-2 שנות ניסיון לפחות בעבודה במדיה.
מה יוכל להוות יתרון למועמדים? ניסיון בכתיבה ו/או ביצירה ו/או בפיתוח של תוכן דיגיטלי (במידה ועומד רק בתנאי הסף של ניסיון בתחום ההפצה). ניסיון בהפצת תוכן דיגיטלי (במידה ועומד רק בתנאי הסף של כתיבת/יצירת/פיתוח תוכן דיגיטלי), ניסיון באיפיון ובפיתוח של מוצרים דיגיטליים, ניסיון בהפקה בתחום הדיגיטל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אסא אסא אסא
    עובדת תאגיד 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב מכרז בכאילו
    סגור