טלוויזיה

רינה מצליח בג'וב קולנועי חדש: זה הסרט שתככב בו

אחרי שלוהקה לסדרת "הברווזון המכוער", וסירבה להשתתף ב"מנאייכ", רינה מצליח מעמיקה קשרים עם תחום הקולנוע וקוטפת ליהוק חדש, הפעם לסרטו של הבמאי הישראלי המצליח אבי נשר
מערכת ice | 
רינה מצליח (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
מגישת "פגוש את העיתונות" בערוץ קשת 12 בדרך לקריירה חדשה? לפי הפרסום של גיל משעלי באתר מאקו מצליח קיבלה תפקיד משחק שני, הפעם לסרט עם פוטנציאל בינלאומי אותו יוצרים במשותף אבי נשר ואדיר מילר, כך לפי דיווח באתר מאקו. לאחר שלוהקה לסדרה החדשה של HOT, סדרת ההמשך של הסדרה "אורי ואלה" - "הברווזון המכוער", כעת היא בתפקיד קולנועי ראשון. 
מצליח מצטרפת לסט השחקנים בסרטו החדש של הבמאי הישראלי המצליח אבי נשר. הסרט, "גן הקופים", הוא הסרט הראשון שנשר עובד עליו מאז ההצלחה הבינלאומית של תמונת ניצחון והצילומים ל"גן קופים", צפויים להתחיל היום (שני). מדובר בסרט שחשף אדיר מילר עם סיום שידורי העונה הרביעית של צומת מילר, וזהו שיתוף הפעולה הראשון בין שני היוצרים - נשר ומילר. מצליח צפויה לגלם בסרט תפקיד של מבקרת ספרות.
כאמור, מדובר בליהוק קולנועי ראשון של מגישת החדשות לאחר שלוהקה לסדרה "הברווזון המכוער" סדרת ההמשך של "אורי ואלה", דרמה בכיכובם של שלמה בראבא ודינה סנדרסון אותה יצרו סנדרסון, יובל שפרמן ועופר סקר.
 
בתפקידה בברווזון המכוער צפויה מצליח לגלם את תפקיד המכשפה.  כזכור, מצליח סירבה להשתתף בעבר בעונה השנייה של הסדרה "מנאייכ" בתאגיד השידור הציבורי, התפקיד שוויתרה עליו עבר לזו שרגילה להתחרות איתה על הרייטינג בכל שבת אחרי הצהריים, אילה חסון. 
לא מדובר בג'וב היחידי שעליו היו שמועות כי מצליח תקבל, בעבר, היו פירסומים שייעדו למצליח להיות שגרירת צרפת בגלל היותה דוברת השפה הצרפתית, פרסומים שהתבררו כשגויים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה