טלוויזיה

חדשות 12 וחדשות 13 בשישי מותקפים: "סטנדרט ירוד"

ביקורת חריפה על כך שישראל בכר לקח חלק בישיבת ש"ס וממשיך לשמש בפאנל 'אולפן שישי': "הכל אפשרי", גם שישי עם אילה חסון חטפה: "לא מצליח להבין איך הדברים האלה עוברים את הרשות השנייה"
מערכת ice |  2
דני קושמרו, יונית לוי, אודי סגל, הילה קורח (צילום יחצ קשת 12, רשת 13)
דוד ורטהיים, עורך וואלה! ברנז'ה תוקף את אולפן שישי וחדשות 12 על כך שישראל בכר לקח חלק בישיבת ש"ס, זאת על רקע ביקורת שהוא מעביר באופן קבע על עסקנים בעלי זיקה פוליטית מובהקת.
ורטהיים כתב: "אני מדמיין או שזה ״פרשן אולפן שישי״ לענייני סקרים ישראל בכר בקצה השולחן של ישיבת של ש״ס? נו, זה שקבע שדרעי יהיה איש המפתח של הבחירות הקרובות! מצד שני, אם ביסמוט חגג באולפן ובמקביל שם ניהל משאים ומתנים, הכל אפשרי. סטנדרט ירוד".
 
עוד כתב: "צריך להגיד ביושר שאולפן שישי ממש לא לבד בזה. מספיק להציץ אצל המתחרים ב״שישי״ שם יושב חבר פאנל קבוע מן המניין (בניגוד לבכר שהיה יועץ אורח והוצג ככזה) - עורך דין גיא בוסי - שמייצג ח״כים של הליכוד בעתירות, וגם את עמיחי שיקלי. לא מצליח להבין איך הדברים האלה עוברים את הרשות השנייה".
רק לאחרונה הוא כתב: "פאנל המומחים של אולפן שישי: יושב לו בועז ביסמוט שמנהל שיחות על כניסה לפוליטיקה (השבוע פגש את איילת שקד כדי לבחון ריצה)- ונותן פרשנות על ענייני דיומא. לאחר מכן מגיע היועץ ישראל בכר שנמצא במגעים עם ש״ס על ג׳וב כיועץ אסטרטגי, ואומר: ״הדמות הפוליטית החשובה של הבחירות היא דרעי״. בדיחה"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חדשות בלי חדשות
    פח 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם הורידו לעצמם את הסטנדרט.. הוזילו את המקצוע ואת תפקיד החדשות. לא יאמן כי כל שבוע יש כתבה על כמה ירדו במשקל, כמה עלינו במשקל ושטויות נוספות.. עכשיו גילו משו חדש.. יוקר המחיה! ממלא להם את המהדורה יופי יופי, כמה נוח שפתאום שביבי לא נמצא יוקר המחייה מעניין מישהו פתטים.
    סגור
  • 1.
    איילה חסון יישר כוח
    יואב 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צפייה גדולה לחדשות עם איילה חסון. מרתקת ואמינה, דברי הבלע לא ישנו זאת, יישר כוח איילה.
    סגור