תקשורת ומדיה

מהפכה באולפן שישי: אחרי רינה מצליח, מי יחליף את ביסמוט?

לצד עזיבת המגישה והפאנליסט שיתמודד בפריימריז הליכוד לכנסת, אמיר איבגי שהיה בעברו ראש מחלקת החדשות בגל"צ ישמש כמחליפו במהדורה הקרובה, האחרונה של מצליח, האם מדובר במחליף הקבוע?
מערכת ice |  4
רינה מצליח בועז ביסמוט (צילום מסך קשת 12 יהונתן זינדל פלאש 90)
לצד סיום דרכה של רינה מצליח כמגישת 'אולפן שישי' של חדשות 12, גם מחליף לפאנליסט בועז ביסמוט כבר אותר והוא יתחיל לשמש בתפקיד כבר במהדורה הקרובה ביום שישי.
כרגע עדיין לא ברור האם מדובר במינוי קבוע והאם איבגי יהיה זה שימלא את המשבצת שהותיר ביסמוט פנויה לאחר שהכריז על התמודדותו בפריימריז של מפלגת הליכוד, אבל כבר בשישי הוא ישב בכיסא.
 
אגב, אותו ביסמוט הגיב בהומור על סיום דרכה של מצליח בתכנית כאשר כתב: "אם הייתי יודע שאת עוזבת רינה, הייתי לוקח אותך איתי לליכוד", זאת בתגובה לכך שהמגישה כתבה: "רגע רגע לא עוזבת את החדשות, גם בלי ביסמוט יהיה לי עדיין מה להגיד באולפן שישי".
איבגי, עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש יומן הצהריים בגלי צה"ל. לשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי צה"ל. שידר ברדיו דרום וברדיו קול הים האדום. בעשור השני של המאה ה-21 הגיש חדשות ומשדרי אקטואליה בחטיבת החדשות של ערוץ 1, מהדורת "מבט", ו"חדשות השבת" ובערוץ 20 את מהדורת החדשות המרכזית והתוכנית "היום הזה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דם צעיר דחוף מגישי חדשות גג שנתיים
    יפה 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש המון צעירים שלמדו תארים בתקשורת ומחכים שהזקנים האלה יפנו את הכסא שנדבקו אליו. מי שמחזיק שם לא משחרר דוגמא בן עמי מקדמים חזאים במקום סטודנטים יש המון אי יושר בtV מגישי חדשות גג שנתיים ואז לפנות לצעירים המוכשרים.
    סגור
  • 2.
    הפרשנים המבריקים בערוץ החדש
    אור 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טל 12 לא נשאר
    סגור
  • 1.
    איבגי?!
    דוד 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חברת החדשות ממשיכה לשים אנשים לא ראויים בפאנלים שלה. איבגי הסתבך עם אנשים בגל"צ, שהאשימו אותו בניהול גרוע, יחס מחפיר לכתבים והטיה פוליטית שקופה לימין. אין לו אפילו את החן וההומור שהיה לביסמוט, שבעצמו היה בלתי נסבל בפטפוטיו ובהיותו שופר לביבי. לשים עכשיו את איבגי כדי שידקלם מסרים של ביבי בלי שום ערך מוסף, זה מחדל.
    סגור
  • גלצ ??? מערכת מושחתת של השבט הלבן !!!! (ל"ת)
    אסף 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור