טלוויזיה

יעל בר זוהר חוזרת בתשובה? תועדה במפתיע בכיסוי ראש

בר זוהר, העלתה סטורי מסט הצילומים של 'בעלת החלומות' ב-HOT כשהיא בכיסוי ראש וכתבה: "שקט מצלמים", כשברקע שומעים את השחקנים מגלמים את הסצנה והיא עשתה תנועה של השתקה כדי לשמור על השקט בזמן הצילום והסטורי שלה
מערכת ice |  2
יעל בר זוהר (צילום פייסבוק/ יעל בר זוהר)
יעל בר זוהר בכיסוי ראש, זה לא מחזה שרואים כל יום. במסגרת הצילומים לעונה השנייה של 'בעלת החלומות' הסדרה המרתקת של HOT, העלתה השחקנית וידאו קצר מהסט בו היא הציגה את הלוק הלא שגרתי שלה.
בר זוהר, זוגתו של גיא זוארץ, העלתה סטורי כשהיא בכיסוי ראש וכתבה: "שקט מצלמים", כשברקע שומעים את השחקנים מגלמים את הסצנה והיא עשתה תנועה של השתקה כדי לשמור על השקט בזמן הצילום והסטורי שלה.
 
אגב בר זוהר הייתה עד לא מזמן בלב סערה בשל 'פרשת הנידה'. מי שעקב בזמן האחרון אחרי אושיות אינסטגרם כמו יעל בר זוהר, שי מיקה יפרח ומיכל אנסקי, נוכח לדעת שהן שיתפו בכך שלאחרונה הן שומרות הלכות נידה, הלכות טהרת משפחה אינטימיות על זמני ההתייחדות עם הבעל. אתמול (שלישי) בתוכנית ערב טוב עם גיא פינס, נחשף כי הסיפור לא בא בחינם. הנשים קיבלו מימון מרותי לבייב, בתו של איש העסקים לב לבייב, על מנת לקדם את הערך היהודי החשוב.
 
על פי החשיפה, שי מיקה יפרח קיבלה בין 15 ל-20 אלף שקל על הקמפיין המוסווה, מיכל אנסקי קיבלה בין 40 ל-50 אלף שקל, וגם המראיינת יעל בר זוהר קיבלה סכום דומה. על פי ההערכות, סה"כ הושקעו בקמפיין כ-150 אלף שקל. בהמשך הן אף ספגו תביעה בגלל נושא אחר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תמונה מסט צילומים?! - יכול להיות שהיא משחקת דמות דתיה (ל"ת)
    מורה נבוכים 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כפויית טובה
    צפוני 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקשורת היהודית הישראלית שמפרגנת לך מילדותך, הרימה אותך על כפיים, והפכה אותך לסלב, וזה מה שאת מחזירה לה? כיסוי ראש? צניעות? למה להרגיז את האולפנים למה?
    סגור