טלוויזיה

בין הסדרות החדשות ב-yes: חידוש לקלאסיקה האהובה משנות ה-80

מה נוכל לראות על המסך הקטן ב-yes בחודש פברואר הקרוב: חידוש ל"בית דין לילי", סדרת אקשן פרועה הממשיכה את "יחידת המתאבדים", דרמה על כוהנת הבישול ועוד
מערכת ice | 
בית דין לילי בyes (צילום יחצ)
חברת yes מתחדשת במספר סדרות מדוברות בחודש פברואר הקרוב, ואחת מהן היא חידוש מפתיע ומסקרן לאחת מהקומדיות הקלאסיות והמצליחות של שנות ה-80, על המתרחש באולם בית משפט לילי – "בית דין לילי". השידור יהיה במקביל לארה"ב.
עוד על המסך של "יס" בחודש פברואר:
פיסמייקר - סדרת אקשן פרועה ומצחיקה ומצליחה הממשיכה את עלילת הסרט "יחידת המתאבדים".
 
ג'וליה - דרמה קומית תקופתית שזכתה לביקורות מצוינות העוסקת בחייה של כוהנת הבישול האמריקאית ג'וליה צ'יילד אותה מגלמת שרה לנקשייר הנפלאה ("עמק האושר").
עמק האושר 3 - עונה שלישית ואחרונה לסדרת המתח הבריטית עטורת השבחים.
ספינה טרופה - סדרת מתח קומית פרועה מבית ה-BBC. ג'ימי בן ה-19 מצטרף לצוות העובדים של ספינת שייט יוקרתית כדי לגלות מי אחראי למותה של אחותו, שעבדה על הסיפון.
חופשה תחת אש - מיני סדרת מתח חדשה בשלושה פרקים, מבית ה-BBC. שלוש משפחות נוסעות לריזורט מפנק בטורקיה, אבל החופשה מקבלת תפנית נוראית כאשר מתקפת טרור מפרה את השלווה.
מעושרים - סטיבן ריצ'ארדס, יזם מצליח ובעליה של חברת מוצרי טיפוח באנגליה, נשוי בשנית, שלושת ילדיו המפונקים ואשתו נהנים מחיי מותרות, אבל לכל אחד מהם יש את סודותיו שלו.
אחות קטנה - בכיכובה של הקומיקאית היהודייה סימון ניית'ן שמגלמת את לולו (30) שביצעה את הפשע השני הכי גדול שניתן לבצע בקהילה היהודית של ניו-זילנד – להגיע לגילה מבלי להתחתן.
המדובב 2 – פרק סיום לעונה הסוחפת שייקח אתכם לקצה. אסא נוסע לטבריה להתפייס עם אבישי ולצאת איתו לדרך חדשה. בשביל זה הוא צריך להקריב את דויד, סופי ועדה, ואלו לא מתכוונים לוותר. רשת השקרים שאסא טווה סביבו מאיימת לסגור עליו אחת ולתמיד.
מארק מרון: סטנד אפ - מופע סטנד אפ של הקומיקאי ומנחה הטלוויזיה מארק מרון.
כן יעלו עונות חדשות של הסדרות: מיליון דברים קטנים 5 – עונת הסיום * סטרייק: דם חם * המרוץ לדראג של רופול 15 * NCIS LS  12 * הרשימה השחורה 10 * להרוג את איב 4 * השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר 10.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה