טלוויזיה

גאווה ישראלית: דרמת הפשע של HOT כבשה את הפסטיבל הנחשק

הישג היסטורי: דרמת הפשע "ילד רע" שנכתבה על ידי הסטנדאפיסט דניאל חן השתתפה אמש בפסטיבל הסרטים בטורונטו. המעמד מביא כבוד גדול משום שהיא מהווה הסדרה הישראלית הראשונה שתיקח חלק בפסטיבל המוכר
מערכת ice | 
ילד רע בפסטיבל בטורונטו (צילום Pavlotski Productions)
דרמת הפשע של HOT המתרחשת בכלא נוער, השתתפה אמש (שלישי) בפסטיבל הסרטים בטורונטו והייתה הסדרה הישראלית הראשונה על השטיח האדום בפסטיבל.
את הסדרה יצרו הגר בן אשר, רון לשם (״אופוריה״), דניאל חן, רועי פלורנטין, משה מלכה, עמית כהן ודניאל אמסל, והפיקו הסטודיו הבינ״ל-ישראלי SIPUR ו- The North Road Company, אולפני התוכן הגלובאליים של פיטר צ׳רנין וטדי הפקות. הסדרה נכתבה בהשראת סיפור חייו של הסטנדאפיסט המצליח דניאל חן, שגם כן יצר את הסדרה.
 

"ילד רע" הוקרנה לצד הסדרה החדשה של ניקול קידמן באמזון, סדרת נטפליקס המדוברת שתעלה החורף של שון לוי (שהפיק את stranger things) עם היוצר של פיקי בליינדרס, קומדיה רומנטית של צ׳אנל 4 עם Andrea Riseborough and Domhnall Glesson, ועוד.
 
הסדרה ״ילד רע״, שתעלה בקרוב ב-HOT היא סדרת פשע אפלה וקומית המתרחשת בתוך כלא נוער. הסדרה נכתבה בהשראת סיפור חייו של הסטנדאפיסט המצליח דניאל חן,  שהיה כלוא לתקופות מאסר בין גיל 13 לגיל 18. חן בין יוצרי הסדרה וכותביה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה