תרבות ופנאי

כיצד הפתיעו כוכבי משמר הגבול את לוחמי מג"ב?

שחקני "משמר הגבול" של HOT תקווה גדעון, אסף מור יוסף ועידו אליאלי הגיעו הבוקר להוט סינמה שם הפתיעו את לוחמי מג"ב לאחר שהגיעו להקרנה מיוחדת של הפרק הראשון בסדרה המגוללת את סיפורה של היחידה שלהם והתקבלו בהתרגשות
מערכת ice | 
תקווה גדעון (צילום יח"צ HOT)

שחקני משמר הגבול של HOT תקווה גדעון, אסף מור יוסף ועידו אליאלי הגיעו הבוקר להקרנה מיוחדת של הפרק הראשון בסדרה בהוט סינמה שם התקבלו בצרחות של התרגשות על ידי לוחמי מג"ב שהגיעו להקרנה. הסדרה שתשודר הערב לראשונה ב-HOT VOD ובעוד יומיים ב-HOT3 מגוללת את סיפורה של היחידה השומר על גבולות המדינה.

הלוחמים הנרגשים התלהבו לקבל את פניהם של כוכבי הסדרה אסף מור יוסף ועידו אליאלי שבירכו את הלוחמים על על המה והודו להם על מה שעושים עבור המדינה.

כזכור אמש נודע כי נטפליקס רכשה את זכויות הסדרה מבית HOT אותה יצר מני עיש ובקרוב גם צופי נטפליקס יוכלו ליהנות מהסדרה הישראלית בה מככבים שלום מיכאלשווילי, תקווה גדעון, אסף מור יוסף, שלומי שבת, בן סולטן, עידו אליאלי ועוד. הסדרה תשודר במספר רב של מדינות. ביניהם: ארצות הברית, קנדה, ארגנטינה, ניו זילנד, ספרד ,פורטוגל, צרפת, הולנד, רומניה, נורווגיה, איטליה, יוון ועוד. בנוסף לכך גם גוף השידור הגדול בגרמניה ZDF רכש את זכויות השידור של הסדרה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה