טלוויזיה

העיתונאי הישראלי שיכבוש את CNN? זה הפרשן המדיני החדש

העיתונאי ברק רביד כתב בטוויטר שלו: "BREAKING: כמה חדשות אישיות ומרגשות. אני רוצה להודות ל-CNN על האמון שלהם ולעורכים שלי ב-AXIOS ו- WallaNews על התמיכה והאמונה בי". גם CNN הוציאה הודעה רשמית על הצטרפותו
מערכת ice |  3
ברק רביד (צילום מסך חדשות 13)
עוד זווית ישראלית בדרך ל-CNN. אחרי שרשת 13 חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם הערוץ האמריקאי, במסגרתו יוצעו שידורי החדשות של הערוץ בחינם, ללא פרסומות למשתמשי האפליקציה לתקופת המלחמה, כעת מצטרף לשם פרשן מדיני חדש וישראלי למהדרין.
העיתונאי ברק רביד כתב בטוויטר שלו: "BREAKING: כמה חדשות אישיות ומרגשות. אני רוצה להודות ל-CNN על האמון שלהם ולעורכים שלי ב-AXIOS ו- WallaNews על התמיכה והאמונה בי". גם CNN הוציאה הודעה רשמית על הצטרפותו.
 
חברו העיתונאי יניר קוזין בירך: "ברשותך בעברית, חתיכת מזל טוב! איזה יופי. הצלחה רבה בהמשך הדרך. כבוד גדול. שלא יעלה לך שם אצל האמריקאים, אה? תמשיך להאזין לתכנית הרדיו האהובה עליך בארץ ;)

רשת CNN שבבעלות ''וורנר מדיה'' (מבעלי המניות ברשת 13) משודרת כיום בלמעלה מ-212 מדינות ברחבי העולם. אפליקציית הטלוויזיות החכמות של רשת 13 הושקה לפני מספר חודשים ומאז עלייתה לאוויר נוסף לקטלוג התוכן של הערוץ הכולל דרמות, קומדיות והפקות מקור נוספות, גם את שירות התוכן הספורטיבי "DAZN", מקבוצת אקסס שבבעלות איש העסקים לן בלווטניק (בעל השליטה ברשת 13).
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מברוק
    אבי 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאפו לברק רביד על המעבר לCNN. התחנה הבאה אל-ג’זירה
    סגור
  • 2.
    איכס. אדם נאלח (ל"ת)
    מישהי 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    היה עדיף שהיו לוקחים פלסטיני. והמבין יבין. (ל"ת)
    משה 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור