נדל"ן ותשתיות

רמי לוי בעסקת ענק, הפרויקט של קבוצת חג'ג' ומהפכת הנדל"ן בצפון

איש העסקים רמי לוי יקים  קומפלקס מגורים ומשרדים יוקרתי בירושלים בתמורה לכ-465 מיליון שקל, קבוצת חג'ג' מקדמת בניית 1,000 דירות חדשות בתל אביב, שכונה חדשה עם 1,300 דירות אושרה לבנייה בחיפה, בשורה משמחת לבעלי הדירות והמהפכה בתחום החשמל בישראל | ידיעות השבוע בנדל"ן ב-ice
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
רמי לוי בעסקת ענק: זה הפרויקט שיעלה כחצי מיליארד שקל: קבוצת דניה נבחרה להקים עבור רמי לוי נדל"ן קומפלקס מגורים ומשרדים יוקרתי בירושלים בתמורה לכ-465 מיליון שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 

הבית היקר בישראל נחשף: מה נקנה ב-77 מיליון שקל? וילה ברחוב רוטשילד בתל אביב היא עסקת הנדל"ן הגדולה של השנה האחרונה, בעלות של 77 מיליון שקל. כל הפרטים על המכירה הגדולה של המבנה לשימור שהוקם כבר ב-1926. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
קבוצת חג'ג' בפרויקט ענק: העיר שתתחדש ביותר מ-1,000 יחידות דיור: קבוצת חג'ג' מכריזה כי זו מקדמת תוכנית להקמת יותר מ-1,000 יחידות דיור באזורי הביקוש בתל אביב. הישג נוסף שקטפה נוגע לקבלת היתר להקמת 215 יחידות דיור. מנכ"ל קבוצת חג'ג': "ההיתר הזה תומך בהאצת התנופה שבה נמצאת הקבוצה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכת נדל"ן בחיפה: שכונה חדשה, מלון ו-1,300 דירות אושרו לבנייה: השכונה החדשה בחיפה בין שכונת בת גלים הוותיקה לשטח ביה"ח 'רמב"ם', אושרה לבנייה. התוכנית עוסקת בשכונת מגורים איכותית בת כ-1,300 יח"ד, מתוכן כ-20% דירות קטנות, כ-200 חדרי מלון וכ-250 יח"ד דיור מוגן. לידיעה המלאה לחצו כאן.
המס החדש יבוטל? בשורה משמחת לבעלי הדירות בישראל: במושב סיום ועידת מרכז הנדל"ן אילת 2024, מנכ"ל משרד האוצר טען: "החזרת מס דירה שלישית חד משמעית לא על הפרק. להרחיק עוד משקיעים מהשוק זה לא נכון", פיצוי ליזמים? " ונראה לי זו הצעה לא ישימה לא פרקטית ולא שוויונית". לידיעה המלאה לחצו כאן.

מכה למשכירי הדירות בישראל: זה המס החדש שעשוי להכנס: מנהל רשות המסים שי אהרונוביץ' אמר בוועידת מרכז הנדל"ן באילת: "צריך לחשוב אולי על מס דירה שלישית. מערכות המחשב שלנו כבר מוכנות ומבחינתנו זה צעד נכון שיעלה בתקציב 2025. היום, המיסוי הנמוך שיש על דירה בנושא השכרה הוא תמריץ". לידיעה המלאה לחצו כאן.

מהפכה בתחום החשמל בישראל: עסקה ב-365 מיליון שקל נסגרה: שיכון ובינוי אנרגיה תמכור חשמל ירוק לחברת MedOne מובילת שוק ה- Data Centers בישראל, בהיקף מצטבר של 365 מיליון שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה