שיווק ופרסום

אסף גרניט במהלך של 1.5 מיליון שקל: הקמפיין החדש נחשף

אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, משקיעה כ-1.5 מיליון שקלים בקמפיינים פרסומיים עבור מותגי הקבוצה ורדינון ונעמן, באמצעות הפרזנטור אסף גרניט
מערכת ice |  1
אסף גרניט בקמפיין נעמן (צילום תמי בר שי)
אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, משקיעה כ-1.5 מיליון שקלים בקמפיינים פרסומיים עבור מותגי הקבוצה ורדינון ונעמן, העוסקים בתחום הבישול, האירוח ואופנת הבית. 
שני הקמפיינים הינם ארציים, בהיקף נרחב, וכוללים תשדירי פרסומת בטלוויזיה, אתרי תוכן מובילים, סרטונים בדיגיטל וברשתות החברתיות, פעילות משפיעני רשת ועוד. 
סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת נעמן ורדינון, ציינה: "הקמפיינים החדשים שהשקנו מדגישים את העיקרון המנחה שלנו בהרכבת תמהיל הקולקציות החדשות והוא חשיבה והקפדה יתרה על הצעת מגוון פתרונות עשיר ומענה איכותי שיקלע למנעד הטעמים הרחב של הצרכן הישראלי. אנו קשובים ולומדים היטב את צרכיהם של לקוחותינו, שללא ספק אוהבים פריטי הום סטיילינג אסתטיים ומושקעים, אך לא מוכנים להתפשר על פונקציונליות, והדבר בא לידי ביטוי בשפע ובאיכות של הקולקציות החגיגיות של ורדינון ונעמן". 
קמפיין חג הפסח של נעמן בהובלת שף אסף גרניט, הפרזנטור והיועץ המקצועי של הרשת מזה 6 שנים, מתמקד בהיצע העשיר שבקולקציית אביב קיץ 2024.  בנוסף לכלי הגשה ואירוח, מציעה הקולקציה של נעמן שפע של סירים ומחבתות, גאדג'טים, טקסטיל ואביזרי מטבח ועוד.  במסגרת הקמפיין מציעה רשת נעמן 40% הנחה על כל מגוון קולקציית החג, בקניית 2 פריטים ומעלה.
אסף גרניט בקמפיין נעמן (צילום: תמי בר שי)
לקמפיין של ורדינון שפה שונה מאוד מהנוף המוכר. הקמפיין מציג קוביות חדרים בצבעוניות מגוונת, כשכל קובייה היא למעשה חלק מ'בית בובות' שלם המציג את מבחר המוצרים הרחב שמציע המותג. הקריינות השנונה בשפה האנגלית מוסיפה קריצה לפרסומת ומדגישה את המסר המרכזי של קולקציית אביב קיץ 2024 של ורדינון - Mix&Match Yours. עם שלל מוצרי אופנת הבית של ורדינון כל אחת ואחד הם מומחי סטיילינג שיכולים בקלות לעצב את חדרי הבית בדיוק כפי שהם אוהבים.
ורדינון בקמפיין פסח (צילום: תמי בר שי)
במסגרת הקמפיין מציעה רשת ורדינון לחברי מועדון ומצטרפים חדשים 40% הנחה על כל מגוון קולקציית החג, בקניית 2 פריטים ומעלה. את שני הקמפיינים מוביל יהושע TBWA. על ההפקה - חברת YAP שבראשה עומד הבמאי יוגב עזריאל.
גיל גרשון, מנהל מחלקת שיווק ואיקומרס באקסטרה ריטייל, הוסיף: "הקמפיינים החדשים שהשקנו לקראת חג הפסח כבר מעוררים עניין וסקרנות בזכות האסטרטגיה השיווקית המדברת אל הצרכן הישראלי בגובה העיניים וממוקדת בצרכים ובטעמים שלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהפח אל הפחת
    אבנר 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיווק חסר מעוף
    סגור