שיווק ופרסום

תדיראן בקמפיין AI ראשון מסוגו: זה המהלך המהפכני של החברה

החברה הישראלית משיקה קמפיין חדש שמבוסס כולו על טכנולוגיית בינה מלאכותית. נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של תדיראן: "אנו שמחים שיש דרך חדשנית לספר לקהל על המהפכה שעשינו ועל הטכנולוגיה פורצת הדרך"
מערכת ice | 
קמפיין AI של תדיראן (צילום באדיבות ראובני פרידן ארלו)
תדיראן חושפת קמפיין AI ראשון מסוגו בענף המיזוג. החברה הישראלית, העוסקת בתחום המיזוג בישראל ונמצאת בבעלות חברת כור תעשיות, מודיעה על קמפיין חדש המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית.
מדובר במהלך ראשון מסוגו בענף המיזוג אשר נועד להציג את עוצמת המותג בעזרת טכנולוגיה מתקדמת שמשקפת את החדשנות של תדיראן גם בתחום השיווק והפרסום. על המהלך היצירתי אחראי משרד הפרסום 'ארלו דיגיטל' מבית 'ראובני פרידן', בשיתוף פעולה עם בית הפוסט FLOW.
 
הקמפיין של תדיראן כולל אפקטים ויזואליים וגרפיקה בתנועה, דבר שתורם ליצירת תוכן מדויק, תוך חיסכון בזמן ובמשאבים. הקמפיין החדש, המבוסס כולו על טכנולוגיית בינה מלאכותית, ישודר בערוצי הדיגיטל המובילים, בפלטפורמות הסושיאל ובנכסים הדיגיטליים של החברה.​
הסרטון מעניק לצופים הצצה אל מאחורי הקלעים של החברה הישראלית. במהלך הקמפיין, נחשפים הצופים למסע דיגיטלי שמציג את אופן פעילותה של תדיראן - מהנדסה ומחקר ופיתוח, דרך תהליכי ייצור קפדניים, בדיקות איכות מחמירות, שירות לקוחות מוביל ועד ללוגיסטיקה המבטיחה לכל לקוח מוצר באיכות הגבוהה ביותר.

נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של תדיראן, התייחס למהלך האסטרטגי של החברה ואמרה: "הפרסומת מצטרפת למהפכת ה-AI  שעוברת תדיראן בכל אגפיה ומחלקותיה. אנו גאים להיות הראשונים בענף המשתמשים ב-AI ככלי מרכזי בקמפיין, מתוך הבנה שהעתיד שייך לחדשנות וליצירתיות פורצת דרך.
אנו שמחים שיש לנו דרך חדשנית לספר לקהל על המהפכה שעשינו ועל הטכנולוגיה פורצת הדרך שנמצאת מאחורי המזגן שנמצא בכל כך הרבה בתים בישראל".​ יניב פרטוש, מנכ"ל משותף בארלו דיגיטל, הצטרף לדבריה והדגיש: "קמפיין תדיראן הוא דוגמה מושלמת ליכולות של בינה מלאכותית בפרסום. אנו רואים בטכנולוגיה הזו כלי מרכזי שיאפשר למותגים להציג את עצמם בדרך חווייתית, מדויקת וחדשנית יותר מאי פעם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה