שיווק ופרסום
חברת קליל במסר לישראלים: "חשוב להביא את זה לידיעת הציבור"
החברה הישראלית משיקה קמפיין חדש תחת הכותרת "קליל 100% מקורי הוא חלון לחיים". במסגרת הפרסומת, קליל מזהירה את הישראלים מפני חיקויים שמגדירים את עצמם כמקבילים לחברה הישראלית
חברת קליל, העוסקת בתחום חלונות ומערכות אלומיניום, משיקה קמפיין חדש תחת הכותרת "קליל 100% מקורי הוא חלון לחיים". מטרת הפרסומת החדשה היא להעלות את המודעות לנוכחות חיקויים שמגדירים את עצמם כמותגים המקבילים לחברת קליל.
צורי דבוש, יו"ר קליל סיפר כי הרעיון לקמפיין נבע מתלונות של לקוחות שחשבו כי בביתם הותקנו חלונות של החברה הישראלית. "כשבדקנו, גילינו להפתעתנו ולהפתעת הלקוחות שזה חיקוי. במהלך הבדיקה, גילינו פערים מאוד גדולים בין המוצרים של קליל לבין מוצרים אחרים", שיתף דבוש.
עוד הוסיף צורי דבוש, יו"ר חברת קליל: "הפערים נובעים מפיתוח ועיצוב מוקפד, איכות חומר הגלם, בדיקת מכלול הרכיבים של החלון במצבי קיצון ועוד. לכן, חשוב להביא את זה לידיעת הציבור להקפיד על מוצרים מקוריים של קליל שנותנים רמות גבוהה יותר של בידוד רעשים ואיכות מוצר מעולה״.
עוד ב-
כזכור, בחודש שעבר חברת קליל סיכמה את פעילותה העסקית במהלך שנת 2024. על פי נתוני הדו"ח, החברה הישראלית התמודדה עם ירידה בהכנסות וברווח הנקי וזאת על רקע השלכות המלחמה על ענף הבנייה והשיפוצים. הכנסותיה של קליל עמדו על 314 מיליון שקל והרווח הנקי הסתכם ב-6.9 מיליון שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



