שיווק ופרסום

לא שגרתי: לא תאמינו מי השגריר החדש של מותג הספורט הבינלאומי

ASICS הכריזה היום על שגריר מפתיע ובלתי צפוי: לא מדובר בספורטאי, לא בסלבריטאי,
ואפילו לא באדם. מי זה?
מערכת ice | 
מותג ASICS (צילום shutterstock)
חברות רבות לא מסתפקות רק בפרזנטורים רשמיים אלא גם נעזרות בשירותיהם של שגרירים - אנשים מוכרים שיכולים להיות מקושרים עם ערכי המותג. לרוב החברות הגדולות ימנו כשגרירים שחקנים, זמרים, כוכבי רשת וספורטאים. אבל מותג הספורט היפני ASICS הפתיע במיוחד.
השגריר החדש של המותג הוא לא אחר מאשר הכלב פליקס, שהפך לכוכב ברשתות החברתיות, זאת מטרה לעודד תנועה למען הגוף והנפש. בנוסף, המותג מכיר בתפקידם המרכזי של כלבים כמניעים טבעיים לפעילות גופנית ולשיפור מצב הרוח. המהלך הזה הופך את מותג הספורט לראשון בעולם שמחתים כלב ומצרף לאותו לרשימת השגרירים הרשמיים שלו. 
על פי מחקר עולמי חדש של ASICS, כלבים הם המניעים האולטימטיביים לפעילות גופנית: 65% מבעלי הכלבים העידו כי כלבם הוא הגורם המרכזי שמניע אותם לצאת ולהתנועע – יותר ממשפחה, סלבריטאים או מאמני כושר. עוד עולה מהמחקר כי לבעלי כלבים יש סבירות גבוהה יותר ב-31% לעמוד בהמלצות לפעילות גופנית, עם ממוצע של 210 דקות אימון בשבוע וכי מדד מצב הנפש שלהם גבוה ב-18% מזה של מי שאינם מחזיקים בכלב.
המחקר עוד מראה כי לבעלי כלבים יש סיכוי גבוה יותר להיות פעילים גופנית, הם חשים
חיוביים יותר וסובלים פחות ממתח – בהשוואה לאנשים שאין ברשותם כלב. הכלבים לא רק מוציאים אותנו החוצה – הם עוזרים לנו לזוז, כדי שנרגיש טוב יותר והמניעים האולטימטיביים לתנועה. זו הסיבה ש-ASICS משיקה את הקמפיין #MindsBestFriend.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה