כסף וצרכנות

Big In Japan: רשת האופנה פותחת פופ אפ ייחודי בתל אביב

פקטורי 54 פותחת פופ אפ ייחודי ומוגבל בזמן בתל אביב למותג הנעליים היפני האייקוני והוותיק Asics, למשך ימים ספורים בלבד
מערכת ice | 
צילום באדיבות המותג
פקטורי 54 משיקה פופ אפ ייחודי בקניון רמת אביב למותג הספורט והלייף-סטייל היפני ASICS, הידוע בזכות השילוב הייחודי בין טכנולוגיה מתקדמת, נוחות מקסימלית וסטייל בלתי מתפשר.
בפופ אפ יימכרו דגמים בבלעדיות לפקטורי 54 למשך מספר ימים בלבד, חובבי אופנה וסניקרס יוכלו ליהנות מהדגמים הכי חמים של המותג, שהפך בשנים האחרונות לשם נרדף לסטייל אורבני עדכני ולפריט חובה בקרב מובילי דעת קהל ברחבי העולם.
מאז היווסדו בשנת 1949, ASICS היה מזוהה בעיקר עם עולם הספורט, כשהוא מספק נעלי ריצה מקצועיות וביצועים טכניים ברמה הגבוהה ביותר. אך עם השנים, וכחלק מטרנד ה-Athleisure, הצליח המותג להשתלב גם בזירת האופנה הגבוהה. כוכבי אופנה כמו בלה חדיד, קנדל ג'נר, היילי ביבר וקניה ווסט מרבים לנעול את דגמי ASICS ולהפוך אותם לחלק בלתי נפרד מהלוקים שלהם, לצד פריטי קוטור, חליפות מחויטות ומראה סטריט סטייל מתוחכם.
מעבר לאימוץ הרחב של המותג על ידי מובילי אופנה, ASICS הפך לאחד המותגים המדוברים גם בזירת הסניקרס, עם שיתופי פעולה בולטים ומבוקשים במיוחד. קולקציות במהדורה מוגבלת עם מעצבים מובילים דוגמת Kiko Kostadinov, JJJJound, Awake NY ומותגים כמו Comme des Garçons, חיזקו את מעמדו של ASICS כאחד ממותגי הסניקרס הנחשקים בעולם – כזה שכל זוג ממנו הופך במהרה לפריט אספנים.

צילום: באדיבות המותג 
הפופ-אפ החדש מציע הזדמנות בלעדית להיחשף לדגמים החדשים והמדוברים ביותר של העונה, לצד דגמים אייקוניים שממשיכים לככב על מסלולי האופנה וברחובות ערי האופנה הגדולות. לרגל פתיחת הפופ-אפ, בכל רכישה תוענק מתנה ייחודית- תיק בד ממותג של ASICS.
בסוף השבוע האחרון נפתח לקהל הרחב מתחם הקניות החדש "ביג פאשן גלילות", שהוקם בהשקעה של למעלה מ-2.7 מיליארד שקלים. הקניון החדש, הגדול בישראל, משתרע על שטח של כ-44 דונם וכולל כ-43,000 מ"ר של שטחי מסחר.
הזמרת האגדית ביונסה, יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם מותג הדנים המוביל בעולם, ליוויס, ויחד הם משיקים היום את "Pool Hall" – הפרק השני בקמפיין REIMAGINE. הקמפיין החדש מציין את מורשת המותג ומציג את חזונה האמנותי הטרנספורמטיבי של ביונסה, אשר מציגה את המראה הקלאסי של ג'ינס על ג'ינס ואת הרב-גוניות הנצחית שלו. 
ביונסה לבושה בסטייל קליל ומרשים, כשהיא לובשת את פריטי הדנים האייקוניים של ליוויס. הקמפיין הופק בשיתוף פעולה עם הבמאית זוכת האוסקר מלינה מצוקאס, בשיתוף פעולה יצירתי עם TBWA\Chiat\Day LA, והופק על ידי de la revolución/PRETTYBIRD. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה