שיווק ופרסום
סופר מרקטינג: הכירו את חן ריכטר – הבעלים וסמנכ"לית השיווק של רשת פאפא ג'ונס ישראל
SUPERMARKETING היא פינה שעושה לכם היכרות עם האנשים שמובילים את עולם השיווק בישראל. והפעם: חן ריכטר, הבעלים וסמנכ"לית השיווק של פאפא ג'ונס ישראל, על האסטרטגיה השיווקית של הרשת, ועל המתכון לשילוב בין קריירה ואימהות
אתר ice לוקח אתכם אל מאחורי הקלעים של ענף השיווק בישראל, בסדרת ראיונות אישיים עם השמות הבכירים בתעשייה. והפעם: חן ריכטר, הבעלים וסמנכ"לית השיווק של רשת פאפא ג'ונס ישראל, מתארת את האתגרים מאחורי קמפיין ההשקה של הרשת בארץ, ומספרת מה הייתה רוצה להנחיל לדור המנהיגות הבא.
חן ריכטר בקצרה.
"בת 36, נשואה ואמא לשניים (בגילאים 4 ו-8), מתגוררת ברמת גן. הבעלים וסמנכ"לית השיווק של רשת פאפא ג'ונס ישראל".
"בת 36, נשואה ואמא לשניים (בגילאים 4 ו-8), מתגוררת ברמת גן. הבעלים וסמנכ"לית השיווק של רשת פאפא ג'ונס ישראל".
אבני הדרך המרכזיות בקריירה שלך?
"את דרכי בעולמות הפרסום והתקשורת התחלתי בקבוצת רוטנברג תקשורת, שם ניהלתי קמפיינים עבור מותגים מובילים במשק. בשנת 2020, יחד עם בעלי מוטי ריכטר, הפכנו לבעלים של רשת פאפא ג'ונס בישראל – רשת פיצריות בינלאומית ואחת משלוש הרשתות הגדולות בעולם.
"את דרכי בעולמות הפרסום והתקשורת התחלתי בקבוצת רוטנברג תקשורת, שם ניהלתי קמפיינים עבור מותגים מובילים במשק. בשנת 2020, יחד עם בעלי מוטי ריכטר, הפכנו לבעלים של רשת פאפא ג'ונס בישראל – רשת פיצריות בינלאומית ואחת משלוש הרשתות הגדולות בעולם.
מאז, ולאורך כל השנים האחרונות, אני מובילה את אסטרטגיית השיווק של הרשת, המונה כיום 41 סניפים בפריסה ארצית, מפעל בצקים ומרכז לוגיסטי המשתרע על שטח של 2,000 מ"ר".
פרויקט או קמפיין שהובלת, ושאת גאה בו במיוחד?
"קמפיין ההשקה של פאפא ג'ונס בישראל היה אתגר מרתק, במסגרתו שמתי דגש על מיתוג מחדש ואסטרטגיה דיגיטלית פורצת דרך – באמצעות שילוב בין דאטה, טכנולוגיה וחוויית משתמש אישית. האמנתי שיש לנו מוצר מנצח, פיצה איכותית שמציבה סטנדרט חדש בשוק – ויצאתי לדרך.
"קמפיין ההשקה של פאפא ג'ונס בישראל היה אתגר מרתק, במסגרתו שמתי דגש על מיתוג מחדש ואסטרטגיה דיגיטלית פורצת דרך – באמצעות שילוב בין דאטה, טכנולוגיה וחוויית משתמש אישית. האמנתי שיש לנו מוצר מנצח, פיצה איכותית שמציבה סטנדרט חדש בשוק – ויצאתי לדרך.
את היתרון הזה שמתי בפרונט: איכות וטריות חומרי הגלם, כמסר מוביל בכל הקמפיינים. האפקט היה משמעותי – הקהל התנסה, התאהב, והפכנו לרשת הפיצריות הצומחת ביותר בישראל. מעבר לאותו הקמפיין, אני מקפידה על השקות של מוצרים חדשים ומפתיעים, מה שיוצר כל פעם מחדש סקרנות ורצון להתנסות מצד קהל הלקוחות".
אם היית צריכה להכשיר את הדור הבא של אנשי השיווק, מה היה בתוכנית הלימודים שלך?
"בתוכנית הלימודים שלי הייתי משלבת בין יסודות השיווק הקלאסי לבין הבנה עמוקה של דיגיטל וטכנולוגיה. התכנים יכללו בין היתר ניתוח נתונים, יצירת תוכן קריאטיבי, הבנת התנהגות צרכנים, ניהול קמפיינים רב-ערוציים ופיתוח חשיבה אסטרטגית. משקל חשוב בתוכנית הלימודים יהיה על גמישות, יצירתיות ויכולת להסתגל לשינויים מהירים בשוק".
"בתוכנית הלימודים שלי הייתי משלבת בין יסודות השיווק הקלאסי לבין הבנה עמוקה של דיגיטל וטכנולוגיה. התכנים יכללו בין היתר ניתוח נתונים, יצירת תוכן קריאטיבי, הבנת התנהגות צרכנים, ניהול קמפיינים רב-ערוציים ופיתוח חשיבה אסטרטגית. משקל חשוב בתוכנית הלימודים יהיה על גמישות, יצירתיות ויכולת להסתגל לשינויים מהירים בשוק".
איזה מותג ישראלי עושה עבודה מצוינת לדעתך ומדוע?
"מותג האיפור IL MAKIAGE, הוא דוגמה מובהקת למהפכה שיווקית חכמה ונועזת. אחרי שנים של טלטלות, המותג כמעט ונשכח – עד שיזם ישראלי אחד, אורן הולצמן, זיהה את הפוטנציאל, והוביל אותו מרשת איפור כושלת עם חובות כבדים לסיפור הצלחה עולמי, שהגיע גם להנפקה מרשימה בנאסד"ק".
"מותג האיפור IL MAKIAGE, הוא דוגמה מובהקת למהפכה שיווקית חכמה ונועזת. אחרי שנים של טלטלות, המותג כמעט ונשכח – עד שיזם ישראלי אחד, אורן הולצמן, זיהה את הפוטנציאל, והוביל אותו מרשת איפור כושלת עם חובות כבדים לסיפור הצלחה עולמי, שהגיע גם להנפקה מרשימה בנאסד"ק".
לו היית צריכה לבחור תחום אחר לעסוק בו, במה הייתה בוחרת?
"הייתי פונה לתחום החינוך, בדגש על העצמת נשים ויזמות. אני מאמינה בכוחו של החינוך לשנות מציאות, והייתי רוצה להעביר מהניסיון שלי לדור המנהיגות הבא".
"הייתי פונה לתחום החינוך, בדגש על העצמת נשים ויזמות. אני מאמינה בכוחו של החינוך לשנות מציאות, והייתי רוצה להעביר מהניסיון שלי לדור המנהיגות הבא".
משהו שמעטים יודעים עליך?
"כאישה קרייריסטית, שמגיל צעיר מנהלת אופרציה גדולה עם הרבה אחריות ויותר מ-1,000 עובדים – מהרגע הראשון הקפדתי שהעבודה אף פעם לא תבוא על חשבון הילדים שלי. בשעה 17.00 אני עוצרת, כשאחר הצהריים מוקדש כולו לזמן איכות עם הילדים. אגב, בלילה אחרי שהם נרדמים, אני חוזרת להשלים פערים בעבודה. ההפרדה הזו בין עבודה ומשפחה, מאוד מאוד חשובה לי".
"כאישה קרייריסטית, שמגיל צעיר מנהלת אופרציה גדולה עם הרבה אחריות ויותר מ-1,000 עובדים – מהרגע הראשון הקפדתי שהעבודה אף פעם לא תבוא על חשבון הילדים שלי. בשעה 17.00 אני עוצרת, כשאחר הצהריים מוקדש כולו לזמן איכות עם הילדים. אגב, בלילה אחרי שהם נרדמים, אני חוזרת להשלים פערים בעבודה. ההפרדה הזו בין עבודה ומשפחה, מאוד מאוד חשובה לי".
עוד ב-
לכל הפינות של SUPERMARKETING לחצו כאן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



