השוק
חברת האם של IL MAKIAGE מציגה צמיחה ומשנה תחזית
אודיטי טק, חבררת האם של IL MAKIAGE מעלה את התחזית השנתית ומצפה להציג צמיחה בהכנסות. בסיום רבעון הראשון של 2025, גידול בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד
אודיטי טק, חברת האם של IL MAKIAGE, מעלה את התחזית לשנת 2025 בכל המדדים וכעת מצפה להציג צמיחה בהכנסות שתעלה על 20% לפי האלגוריתם לצמיחה ארוכת הטווח של החברה.
התחזית לשנת 2025 משקפת את הערכתה הנוכחית של החברה בנוגע לאתגרים הנובעים ממכסים ומסוגיות סחר. למרות שמדיניות זו נמצאת בשלב של חוסר ודאות, בהתבסס על המידע הקיים כיום בידי החברה, ההשפעה הצפויה של גורמים אלה ניתנת לניהול ובמידה רבה צפויה להתקזז על ידי התייעלות תפעולית. החברה מעריכה כי גם בשנה הבאה, ההשפעה של אתגרי המכסים והסחר תהיה ניתנת לניהול באופן דומה.
בדו"ח שפירסמה, היא מדווחת על שיא בהכנסות ברבעון ראשון שהסתכמו ב-268 מיליון דולר, גידול של 27% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, ה-Ebitda המתואם ברבעון הראשון הסתכם ב-52 מיליון דולר. עוד מציינת כי הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם ב-38 מיליון דולר והרווח הנקי המתואם הסתכם ב-42 מיליון דולר, תזרים מזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון הראשון ב-88 מיליון דולר ותזרים מזומנים חופשי הסתכם ב-87 מיליון דולר
אורן הולצמן, מייסד ומנכ"ל אודיטי התייחס לתעשיית היופי המשתנה וגדלה: "תעשיית היופי ממשיכה להשתנות, כפי שחזינו, עם מגמה ברורה של מעבר של צרכנים לרכישה מקוונת ולהעדפה של מוצרים בעלי ביצועים גבוהים. השינויים המבניים בענף, ובראשם הצמיחה בתחום האונליין, רק מתעצמים, בעוד שמודל החנויות הפיזיות פחות מותאם לסביבת השוק הנוכחית. הדבר רק מגדיל את ההזדמנות העומדת בפנינו".
עוד הוסיף: "ההשקעות המוקדמות והאגרסיביות שביצענו מאפשרות לנו לקיים מודל פיננסי חזק, שעולה על תחזיותינו, ולהעלות פעם נוספת את התחזית השנתית שלנו – כפי שעשינו בכל אחד משמונת הרבעונים מאז ההנפקה. ה-DNA שלנו, המודל העסקי והביצועים החזקים מאפשרים לנו לפעול בגישה התקפית מלאה בתקופה הנוכחית".
גם לינדזי דרוקר מן, סמנכ"לית הכספים הגלובלית של אודיטי סיפרה על הרבעון הראשון ועל התחזית החדשה: "אנו שבעי רצון מהתוצאות הכספיות לרבעון הראשון שעקפו את התחזיות שלנו בכל המדדים - ההכנסות, שיעור רווח גולמי, Ebitda מתואם ורווח למניה מתואם. התוצאות המצוינות שלנו ברבעון הראשון של שנת 2025 בשילוב עם פתיחה חזקה לרבעון השני, שיעורי החזרה הגבוהים והעקביים שלנו, חסינות הקטגוריה שלנו ומודל עסקי גמיש, מאפשרים לנו להמשיך להשקיע בצמיחת החברה ולהעלות את התחזית לשנה כולה".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



