שיווק ופרסום
פונים לצעירים: המהלך השיווקי של רשת הפיצות ב-150 אלף שקל
רשת פאפא ג'ונס ישראל משיקה קמפיין חדש ויצירתי במיוחד בעלות של 150 אלף שקל
פאפא ג'ונס, רשת הפיצה הבינלאומית, משיקה קמפיין חדש במטרה לפנות לקהל הצעיר. הרשת גייסה את כוכב הרשת, אייל לוי, לשיתוף פעולה ראשון מסוגו. במסגרת המהלך יושק מה שהם מבקשים שיהפוך ללהיט הקיץ של בני הנוער, "מסובבת אותי".
במסגרת המהלך, הצדדים כתבו, הלחינו והפיקו קליפ מוסיקלי, שצולם כמובן בסניף פאפא ג'ונס. לרגל השקת השיר החדש יתקיימו שני אירועי השקה בסניפי הרשת בפרדס חנה ובסניף החדש ביד אליהו תל אביב (היכל נוקיה). המהלך מוערך בשווי של כ-150,000 שקל.
החזון של פאפא ג'ונס הוא להעביר חוויה שמתחילה הרבה לפני הביס הראשון, זוהי אמירה תרבותית, חברתית המלווה באנרגיה שגורמת לחייך. השנה החליטה הרשת להרחיב את גבולות העשייה אל עולמות התרבות, הבידור והמוזיקה וכחלק מכך, יצרה את החיבור עם לוי.
חן ריכטר, מבעלי רשת פאפא ג'ונס ישראל: "פאפא ג'ונס הוא לא רק מותג פיצה – הוא גישה. הוא דרך חיים. זה מתחיל בטעם, אבל ממשיך במוזיקה, באווירה, באנרגיה ובמה שגורם לך לחייך כשאתה פותח קופסת פיצה עם חברים, עם המשפחה או באמצע הלילה. כרשת ששוברת מוסכמות ומחברת עולמות כדי להפוך כל רגע למשהו מיוחד, אנחנו רואים בחיבור עם אייל מהלך טבעי. מהלך זה הוא חלק מהחזון שלנו להרחיב את האמירה התרבותית של הפיצה וליצור עולם שלם עם חיבור לתרבות הפופ והלייף סטייל".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



