שיווק ופרסום
סופר מרקטינג: הכירו את סיון פרץ לוקר, סמנכ"לית שיווק ומכירות בבוני התיכון
SUPERMARKETING היא פינה שעושה לכם היכרות עם האנשים שמובילים את עולם השיווק בישראל. והפעם: סיון פרץ לוקר – סמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת בוני התיכון, משחזרת את הקמפיין שהובילה בזמן מגפת הקורונה, ומגלה למה היא מתגעגעת
אתר ice לוח אתכם אל מאחורי הקלעים של ענף השיווק בישראל, בסדרת ראיונות אישיים עם השמות הבכירים בתעשייה. והפעם: סיון פרץ לוקר, סמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת הנדל""ן בוני התיכון מספרת על התפקיד אליו הגיעה כממלאת מקום והפך לקבוע, ומספקת טיפ מנצח למי שאוחזים בתפקיד ניהולי.
סיון פרץ לוקר במשפט אחד
"בת 36, סמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת בוני התיכון".
"בת 36, סמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת בוני התיכון".
אבני הדרך המרכזיות בקריירה שלך?
"את דרכי המקצועית התחלתי בשנת 2015 בבוני התיכון, כמשווקת של מתחם מסחרי בכפר סבא – זה היה למעשה הפרויקט הראשון. אחרי שנתיים, כשהתפנתה משרת ניהול השיווק והמכירות בחברה, באתי למלא מקום ונשארתי עד היום.
"את דרכי המקצועית התחלתי בשנת 2015 בבוני התיכון, כמשווקת של מתחם מסחרי בכפר סבא – זה היה למעשה הפרויקט הראשון. אחרי שנתיים, כשהתפנתה משרת ניהול השיווק והמכירות בחברה, באתי למלא מקום ונשארתי עד היום.
תחת אחריותי נמצאים תחומי השיווק, המכירות, הנכסים המניבים ושירות הלקוחות. בוני התיכון הוקמה לפני כ-40 שנה כחברה משפחתית, וכבר למעלה משלושה עשורים היא פועלת כחברה ציבורית. לאורך השנים עברה החברה תהליך צמיחה משמעותי, וכיום על אף שמרבית עובדיה אינם בני משפחה, האווירה נותרה חמה וביתית – זאת כמובן לצד תחושת אחריות, שמלווה כל אחד ואחת מאיתנו, והיא חלק בלתי נפרד מה-DNA של בוני התיכון".
פרויקט או קמפיין שהובלת, ושאת גאה בו במיוחד?
"יש שני קמפיינים שהובלתי, שאני מאמינה שמעבר להצלחתם, הם גם מגדירים יפה את בוני התיכון כפי שאני תופסת אותה. הקמפיין הראשון הושק ב-2020, בעיצומה של מגפת הקורונה, כשנדמה היה שכל הפעילות המשקית משותקת. דווקא אז, כשבאוויר היו לא מעט סימני שאלה, ידענו לזהות שחשיבות הבית אצל הציבור חזקה מתמיד ופעלנו בהתאם. יצרנו את קמפיין 'קונים בית מהבית' והתוצאה הייתה יוצאת דופן: מכרנו כמעט 700 דירות באותה השנה".
"יש שני קמפיינים שהובלתי, שאני מאמינה שמעבר להצלחתם, הם גם מגדירים יפה את בוני התיכון כפי שאני תופסת אותה. הקמפיין הראשון הושק ב-2020, בעיצומה של מגפת הקורונה, כשנדמה היה שכל הפעילות המשקית משותקת. דווקא אז, כשבאוויר היו לא מעט סימני שאלה, ידענו לזהות שחשיבות הבית אצל הציבור חזקה מתמיד ופעלנו בהתאם. יצרנו את קמפיין 'קונים בית מהבית' והתוצאה הייתה יוצאת דופן: מכרנו כמעט 700 דירות באותה השנה".
את הקמפיין השני השקנו תחת הסלוגן 'ההבדל בפרטים הקטנים', במסגרתו עבדנו עם אמן המיניאטורות שאול כהן, ויצרנו מהלך תדמיתי שנראה אחרת לגמרי בנוף פרסום הנדל"ן. השפה האמנותית והייחודית בידלה אותנו כחברה שחושבת ומדברת אחרת, כשהקמפיין שעלה בטלוויזיה ובדיגיטל הצליח לחזק את הערכים שמובילים אותנו כמו דיוק, אנושיות ותשומת לב לפרטים".

האמן שאול כהן, מתוך קמפיין הפרסום של בוני התיכון (צילום באדיבות בוני התיכון)
אם היית צריכה להכשיר את הדור הבא של אנשי השיווק, מה היה בתוכנית הלימודים שלך?
"טיפ שאני יכולה לתת מהעולם האמיתי שרלוונטי לא רק למנהלי שיווק, אלא למנהלים בכלל, הוא לבנות צוות חזק, שיכול לתכלל ולתפעל כמעט לגמרי לבד את העבודה השוטפת. צוות כזה יכול לתת את המבט הרחב, לקבל החלטות עם מרחק מסוים ולהוביל מהלכים ארוכי טווח. אני מאוד גאה בצוות ובאנשים המלווים אותי ואת החברה. רובם, אגב, עובדים איתי במשך שנים".
"טיפ שאני יכולה לתת מהעולם האמיתי שרלוונטי לא רק למנהלי שיווק, אלא למנהלים בכלל, הוא לבנות צוות חזק, שיכול לתכלל ולתפעל כמעט לגמרי לבד את העבודה השוטפת. צוות כזה יכול לתת את המבט הרחב, לקבל החלטות עם מרחק מסוים ולהוביל מהלכים ארוכי טווח. אני מאוד גאה בצוות ובאנשים המלווים אותי ואת החברה. רובם, אגב, עובדים איתי במשך שנים".
איזה מותג ישראלי עושה עבודה מצוינת לדעתך ומדוע?
"אני אוהבת את כל מה שעושים ב'כאן'. צריך לזכור שמדובר בתאגיד שידור ציבורי, שנדרש לעמוד במשימה מורכבת: לייצר תוכן איכותי למגוון מאוד רחב ומאוד שונה של אוכלוסיות, תוך הנגשת התכנים בפלטפורמות השונות. לדעתי, 'כאן' בנו מותג חזק בשנים מעטות, שמשדר פשטות ודיוק, ושכל אחד יכול להתחבר אליו. התאגיד מצליח מצד אחד לבטא את הפסיפס האנושי שמרכיב את החברה הישראלית, ומצד שני להטביע תו איכות הן בתכנים והן באריזה".
"אני אוהבת את כל מה שעושים ב'כאן'. צריך לזכור שמדובר בתאגיד שידור ציבורי, שנדרש לעמוד במשימה מורכבת: לייצר תוכן איכותי למגוון מאוד רחב ומאוד שונה של אוכלוסיות, תוך הנגשת התכנים בפלטפורמות השונות. לדעתי, 'כאן' בנו מותג חזק בשנים מעטות, שמשדר פשטות ודיוק, ושכל אחד יכול להתחבר אליו. התאגיד מצליח מצד אחד לבטא את הפסיפס האנושי שמרכיב את החברה הישראלית, ומצד שני להטביע תו איכות הן בתכנים והן באריזה".
לו היית צריכה לבחור תחום אחר לעסוק בו, במה הייתה בוחרת?
"אם לא הייתי בענף הנדל"ן, סביר להניח שהייתי עוסקת בעולמות הטיפול, הרוח והתרבות. אלו תחומים שמושכים אותי בגלל החיבור שלהם לאדם, לנפש וליצירה – ונותנים מקום לביטוי אישי, הקשבה וראייה אחרת על החיים".
"אם לא הייתי בענף הנדל"ן, סביר להניח שהייתי עוסקת בעולמות הטיפול, הרוח והתרבות. אלו תחומים שמושכים אותי בגלל החיבור שלהם לאדם, לנפש וליצירה – ונותנים מקום לביטוי אישי, הקשבה וראייה אחרת על החיים".
משהו שמעטים יודעים עליך?
"לא כולם יודעים שאני מנגנת בגיטרה. למדתי כמה שנים והפסקתי רק כשהייתי בהריון מתקדם והבטן הייתה גדולה מדי כדי להניח את הגיטרה. אני מאוד מקווה שבקרוב אמצא את הזמן לחזור ולנגן באופן קבוע".
"לא כולם יודעים שאני מנגנת בגיטרה. למדתי כמה שנים והפסקתי רק כשהייתי בהריון מתקדם והבטן הייתה גדולה מדי כדי להניח את הגיטרה. אני מאוד מקווה שבקרוב אמצא את הזמן לחזור ולנגן באופן קבוע".
עוד ב-
לכל הפינות של SUPERMARKETING לחצו כאן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



