שיווק ופרסום

סופר מרקטינג: הכירו את אליאור אסלן – סמנכ"ל השיווק של קבוצת מאניה

SUPERMARKETING היא פינה שעושה לכם היכרות עם האנשים שמובילים את עולם השיווק בישראל. והפעם: אליאור אסלן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת מאניה על שיווק בעידן של חדשנות ודינמיות, ועל המהלך העסקי שהוביל ובו הוא גאה במיוחד

ice פרויקטים |  1
אליאור אסלן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת מאניה (צילום שי יחזקאל באדיבות קבוצת מאניה)
אתר ice לוקח אתכם אל מאחורי הקלעים של ענף השיווק בישראל, בסדרת ראיונות אישיים עם השמות הבכירים בתעשייה. והפעם: אליאור אסלן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת מאניה מספר על ההתפתחות המקצועית, משתף בנקודות הדמיון בין שיווק ופסיכולוגיה, ומגלה ממי הוא שואב כוח. 
אליאור אסלן במשפט.
"בן 34, מתגורר בחיפה, מכהן כסמנכ"ל השיווק של קבוצת מאניה – הכוללת את המותגים MANIA JEANS, NOIZZ ו-SEBO".
אבני הדרך המרכזיות בקריירה שלך?
"את דרכי המקצועית התחלתי כמנהל רשת חנויות אופנה, ומשם עברתי לניהול קולקציות – תפקיד במסגרתו בניתי את הקולקציות, ניהלתי את הרכש והמלאי, והובלתי להגדלת מחזורי המכירות. נקודת הפריצה שלי הייתה החיבור בין מכירות, זיהוי הצרכים מהשטח וגיבוש האסטרטגיה ליצירת תהליכים חוצי ארגון וממוקדי תוצאה.
כיום, כסמנכ"ל השיווק של קבוצת מאניה, אני יוזם ומקדם מהלכים שמייצרים ערך עסקי אמיתי, ומניעים את המותגים בקצב מהיר ואינטנסיבי. כשנכנסתי לתפקיד, אחד הדברים הראשונים שעשיתי היה הקמת מחלקת שיווק אין-האוס, שפועלת ומתנהלת ממש כמו משרד פרסום – וזאת מכיוון שהשיווק היום מחייב דינמיות, חדשנות יומיומית, ותוצאה כאן ועכשיו".
פרויקט או קמפיין בהובלתך, שאתה גאה בו במיוחד?
"אחד המהלכים שאני הכי גאה בהם נוגע להקמת מועדון הלקוחות NOIZZ. מדובר במועדון חכם בשיטת צבירה, שממוקד בחוויה פרסונלית של כל לקוח ושומר על רווחיות החברה. אני גאה לומר שבשלושה חודשי פעילות בלבד, גייס המועדון החדש עשרות אלפי דטאות – היקף של שנתיים פעילות במועדון הישן".
אם היית צריך להכשיר את הדור הבא של אנשי השיווק, מה היה בתוכנית הלימודים שלך?
"תוכנית הלימודים שאבנה לאנשי השיווק של המחר, תתבסס קודם כל על היכולת לחבר בין הצרכים בשטח להבנה העמוקה של הארגון והמותג – רק מי שמבין את שני הצדדים, יכול להוביל מהלכים עם משמעות אמיתית. כדי להגיע לשם, צריך ארגז כלים מלא: אסטרטגיה, קריאייטיב, ניהול תוכן, AI, דאטה ודיגיטל, שיאפשרו לאיש השיווק להפוך רעיון לתוצאה עסקית מוכחת. לצד זה, חשוב בעיניי להוסיף לאיש השיווק גם כלים להבנת המבנה הארגוני והפוליטיקה ארגונית, כדי שיוכל לקרוא את המפה, להתקדם ולבסס את עצמו".

מתוך קמפיין של MANIA JEANS (צילום שי יחזקאל באדיבות קבוצת מאניה)
איזה מותג ישראלי עושה עבודה מצוינת לדעתך ומדוע?
"חברת הביטוח ליברה היא דוגמה מייצגת למותג ישראלי שעושה עבודה שיווק מצוינת. החברה הצליחה לבלוט ולצמוח באחד השווקים הכי רוויים ושמרניים, בזכות שפה קריאייטיבית חדשנית ואמיצה, שמייצרת בידול אמיתי מהמתחרות וחיבור חכם ללקוח".
לו היית צריך לבחור תחום אחר לעסוק בו, במה היית בוחר?
"אם לא הייתי עוסק בשיווק, כנראה שהייתי בוחר בפסיכולוגיה. מרתק אותי להוביל אנשים לפריצת דרך משמעותית בחיים שלהם, בדיוק כפי שמובילים מותג. בראייה שלי, כל אדם הוא מותג בפני עצמו, ומאתגר אותי ללוות ולסייע בתהליך הפריצה שלו".
משהו שמעטים יודעים עליך?
"למרות שתופסים אותי כאחד שעובד סביב השעון, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, מי שמכיר אותי באמת יודע שהמשפחה בשבילי היא ערך עליון וממנה אני שואב את הכוח האמיתי שלי".
לכל הפינות של SUPERMARKETING   לחצו כאן
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדובר באגדה!
    איתמר משולם 07/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלוף העולם! כל מילה בסלע.
    סגור