שיווק ופרסום

סופר מרקטינג: הכירו את נופר ממרוד – סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של קבוצת תדיראן

SUPERMARKETING היא פינה שעושה לכם היכרות עם האנשים שמובילים את עולם השיווק בישראל. והפעם: נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של קבוצת תדיראן, מספרת על החיבור בין חזון שיווקי ליישום טכנולוגי, ומגלה איך ומתי צצים אצלה הרעיונות הכי טובים

ice פרויקטים | 
נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של קבוצת תדיראן (צילום יח"צ)
אתר ice לוח אתכם אל מאחורי הקלעים של ענף השיווק בישראל, בסדרת ראיונות אישיים עם השמות הבכירים בתעשייה. והפעם: נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של תדיראן על ארגז הכלים הנדרש לעסוקים בתחום השיווק, על האפליקציה החדשה שמשיקה הקבוצה ועל האהבה הגדולה לספורט ולאירוח.
נופר ממרוד, במשפט אחד.
"בת 38, נשואה + 3, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של קבוצת תדיראן".
אבני הדרך המרכזיות בקריירה שלך?
"את דרכי בעולם הפרסום התחלתי כתקציבאית במשרד פרסום. בהמשך התקדמתי לתפקיד סופרווייזרית וניהלתי לקוחות אסטרטגיים בתחומים מגוונים. לאחר חמש שנים בעולמות הללו, הרגשתי מוכנה לעבור לצד הלקוח – ומוניתי למנהלת שיווק ודיגיטל. משם הדרך להובלת השיווק של תדיראן הייתה מהירה, כשבשנה האחרונה קיבלתי על עצמי גם את ניהול מחלקת הדיגיטל של הקבוצה".
פרויקט או קמפיין שהובלת, ושאת גאה בו במיוחד?
"על אף שצמחתי בעולמות הפרסום והתקשורת השיווקית, עם הזמן התבהר לי שסמנכ"ל שיווק חזק נמדד דווקא ביכולת להוביל אסטרטגיה, לפתח מוצרים ולייצר חדשנות – ולא רק ביכולת לנהל ולהוביל קמפיינים.
ניהול מחלקת הדיגיטל סיפקה הזדמנות לייצר חיבור הדוק בין חזון שיווקי לבין יישום טכנולוגי. בימים אלו ממש, אנחנו משיקים את אפליקציית MY TADIRAN – אפליקציה פורצת דרך וראשונה מסוגה בתחום מיזוג האוויר, המשלבת יכולות AI מתקדמות וחוויית שירות חכמה לצרכן. זהו מהלך שמחזק את הבידול של תדיראן כמותג נחשק, המשלב איכות, שירות וחדשנות טכנולוגית אמיתית".

הקמפיין החדש של תדיראן, בהובלת השחקן הבריטי ראסל בלוג (צילום יח"צ)
אם היית צריכה להכשיר את הדור הבא של אנשי השיווק, מה היה בתוכנית הלימודים שלך?
"קודם כל – תשוקה. מבחינתי היא הבסיס לכל עשייה מוצלחת. מעבר לכך, אנשי השיווק של המחר חייבים לא לפחד מטכנולוגיה, להישאר תמיד סקרנים, להתנסות, לבדוק ולהכיר מה קורה בתחומים משיקים – ולא פחות חשוב: להפנים שגם כישלונות הם חלק בלתי-נפרד מתהליכי הלמידה. חשוב להבין: שיווק הוא מקצוע דינמי, שמשתנה ומתעדכן כל הזמן – לכן היכולת להסתגל, להעז וללמוד היא קריטית".
איזה מותג ישראלי עושה עבודה מצוינת לדעתך ומדוע?
"אני רוצה לפרגן ל-ellowY על העבודה המרשימה בזירת הארנק הדיגיטלי. זו דוגמה לחברה שמצליחה לזהות בזמן את השינויים בהתנהגות הצרכנית ובשוק הפיננסי – ולתרגם את התובנות לפתרון טכנולוגי חכם, שפותח קטגוריה חדשה ומביא ערך אמיתי ללקוחות. חדשנות כזו – שהיא גם מדויקת וגם ישימה – היא בעיניי שיווק במיטבו".

נופר ממרוד. "סמנכ"ל שיווק חזק נמדד ביכולת להוביל אסטרטגיה, לפתח מוצרים ולייצר חדשנות" (צילום יח"צ)
לו היית צריכה לבחור תחום אחר לעסוק בו, במה היית בוחרת?
"כנראה שהייתי בוחרת לעסוק בתזונה ובספורט – שני תחומים שמלווים אותי ביום-יום. הספורט הוא הדלק שלי – לגוף ולנפש. לא מעט רעיונות ופריצות דרך צצו לי דווקא תוך כדי הליכה לאורך הים או תוך כדי אימון קיקבוקסינג אנרגטי".
משהו שמעטים יודעים עלייך?
"מעטים יודעים, אבל אחת האהבות הגדולות שלי היא לארח. אני נהנית לבשל, ליצור ארוחות מוקפדות ולפתוח את הבית – גם כשזה קורה בהפתעה, וגם כשמספר האורחים לא קטן. מבחינתי, כל רגע הוא תירוץ טוב לאירוח – ותמיד תתקבלו אצלי באהבה ובחיוך".
לכל הפינות של SUPERMARKETING   לחצו כאן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה