השוק
ביטוח רכב ב-30 שקל: chik הפכה ללהיט - כך ליברה קטפה את הפירות
המוצר לביטוח נהגים צעירים מזדמנים שהושק בפברואר 2024, זוכה להצלחה גדולה ותומך בתוצאות חזקות של חברת הביטוח. אתי אלישקוב מייסדת ומנכ"לית החברה: "ליברה ממשיכה להציג צמיחה משמעותית בכל תחומי פעילותה"
ליברה, חברת הביטוח הדיגיטלית, שנוסדה ומנוהלת על ידי אתי אלישקוב, פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2025. מעבר לתוצאות החיוביות, שכללו גידול נאה בפרמיות ביטוח וברווח הנקי, החברה משתפת על מקור הכנסה חדש יחסית, שזוכה להצלחה רבה.
הפרמיות ברוטו הסתכמו בכ-251 מיליון שקל לעומת כ-222 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - צמיחה של כ-13%. הרווח הכולל לפני מס הסתכם בכ-25.3 מיליון שקל לעומת כ-19.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - צמיחה של כ-32.5%.
בנוסף, התשואה להון ברבעון הראשון לשנת 2025 עמדה על כ-56% (במונחים שנתיים). מבין ההישגים המשמעותיים של ליברה ברבעון הראשון, בולטת אפליקציית "chik". המוצר לביטוח נהגים צעירים מזדמנים שהושק בפברואר 2024, זוכה להצלחה גדולה ומכה את תחזיות החברה עצמה עם קרוב לכ-200,000 שימושים בחודש.
האפליקציה מאפשרת לנהגים צעירים לרכוש ביטוח רכב יומי ל-24 שעות במחיר של 30 שקל או לפרק זמן ארוך יותר של עד 7 ימים ברצף, ללא תלות בחברת הביטוח בה הרכב מבוטח, ללא הגבלת מרחק וללא התקנת רכיבי מעקב נוספים ברכב.
אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית ליברה, מסרה: "ליברה ממשיכה להציג צמיחה משמעותית בכל תחומי פעילותה ופותחת את השנה עם תוצאות חזקות בכל הפרמטרים ורווח כולל מרשים מאוד לרבעון הראשון. זאת, בעיקר בעקבות הגידול בכמות המבוטחים, ההקפדה על חיתום איכותי, תוך התמקדות בביטוחי פרט בלבד, לצד המודל התפעולי היעיל של החברה".
עוד ב-

אתי אלישקוב מנכ"לית ליברה. צילום: אבי מועלם
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



