שיווק ופרסום
3 שנים מאז ה"בובות": שטראוס משיקה שפה חדשה ל'פרה'
חברת המזון מציינת שפה קריאייטיבית חדשה, שלישית במספר, תוך מספר חודשים. למותג השוקולד קדמו המהלכים של מילקי ודנונה
נדמה שאין רגע דל בשטראוס. חברת המזון הגדולה בישראל מציינת שפה מותגית חדשה, שלישית במספר, תוך מספר חודשים. לאחר שלקחה את דנונה מעולמות הבריאות לקונספט קריאייטיבי שבבסיסו השף מושיק רוט ואת מילקי לעולם הפרוע באמצעות אדלר חומסקי וקבוצת היוצרים בראשות רועי כפרי וגון בן ארי, החברה מרעננת את השפה של אחד ממותגיה המובילים - שוקולד פרה.
3 שנים לאחר שהציגה את שפת הבובות, תחת הקונספט של "מתוק לו, מתוק לו" שבמסגרתו סרטוני רשת בפנייה אישית, שטראוס "שוברת את ההגה" קלות ומציגה בובות חדשות, הפעם מפלסטלינה תחת הכותרת "בואו נעשה פה מתוק". כאמור, שטראוס מבצעת תמרון קל, כשהיא שומרת על Look & Feel של עליצות, שמחה, אנימציה ושירה שככל הנראה יוביל כמו קודמו לסרטונים ממוענים אישית, במטרה שיהפכו לוויראליים וישטפו את הרשת. השפה החדשה פותחה במהלך השנה החולפת באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שהיה אחראי גם לשפה הקודמת, והפעם תחת נבחרת קריאייטיבית שבה פנים חדשות כגון עידן רגב ומנהל הקריאייטיב הראשי ג'ונתן לאנג.
בואו נעשה מתוק. השפה החדשה לשוקולד פרה
מאחורי הקלעים
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.שני דבריםמישהו 10/2016/13הגב לתגובה זו2 01. הקריאטיב בסדר, לא הרבה יותר מזה. אין פה תובנה, אין פה צחוק, אין פה עניין. 2. שטראוס צריכים להפסיק לעשות "שפה קריאטיבית חדשה" כל שנתיים. זה פאתטסגור
-
7.מעניין אבל......אמיר 10/2016/10הגב לתגובה זו5 8קהילת מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק ממתינה לראות את המהלך השלם ואז תייצר דיונים בנושא ואולי תכניס את זה לסיכום השנתי. מוזמנים לצייץ אצלינוסגור
-
רציני?אחת העם 10/2016/10הגב לתגובה זו7 0אחרי שהתחנפת לחנה רדו וחסמת את כתבת גלובס הפכת לבזוי בענף השיווק. אתה תמכור לנצח דירות בגבעתיים.סגור
-
6.ותמיד הפריים המטומטם בסוף של מישהו אוכל ונהנהדדדדד 10/2016/10הגב לתגובה זו1 0כי אם לא נראה את זה אנשים לא יבינו שאוכלים את זה וזה טעיםסגור
-
5.זה נהדר השפה הזאת היא ממש פלסטלינה (ל"ת)קרן 10/2016/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.אם גדעון היה עושה קמפיין כזה הייתם קורעיםצור 10/2016/10הגב לתגובה זו3 0אותו. אבל באומן?? מדהים איזה קראפטסגור
-
3.מקסים (ל"ת)אדי 10/2016/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.שובו של המחולל בעוד 3 2 1החילזון העייף 10/2016/10הגב לתגובה זו0 0בעעעעעעעעסגור
-
1.ג'וני בי גודג'וני 10/2016/10הגב לתגובה זו2 1ציפיתי אבל.. חלש למדי. לא מלהיב. לא מיוחד. לא מעניין. כל כך הרבה כסף שפכו על ההפקה הזאת והתוצאה על המסך בינונית להחריד. אגב, מייקינג אוף? די נו... תחסכו מאיתנו.סגור


