שיווק ופרסום

"גלאי תקשורת" תנהל את והיח"צ של ההסתדרות הלאומית

תקציב נחשק נוסף מגיע אל האחים בייסברג: "ההסתדרות הלאומית", ארגון ייצוג העובדים בחר ב"גלאי תקשורת" להוביל את בניית התכנית ארוכת הטווח שלו, יחסי הציבור וסיקור המאבקים הרבים שמתנהלים עבור חבריה
כפיר אדר | 
גל בייסברג (צילום ליאור יאדו)
שנתיים בדיוק לאחר שרכשו את "גלאי תקשורת", האחים אלמוג וגל בייסברג משלימים את מיזוג החברה לקבוצתם והתאמת פעילותה לזירות התקשורתיות והדיגיטליות החדשות. השבוע גם "ההסתדרות הלאומית" הצטרפה ללמעלה ממאה לקוחות החברה, שהובילה גם את קמפיין הבחירות של רה"מ נפתלי בנט.
כעת מצרפת הקבוצה לרשימת לקוחותיה תקציב נחשק נוסף: "ההסתדרות הלאומית", ארגון ייצוג העובדים, אשר בחר ב"גלאי תקשורת" להוביל את בניית התכנית ארוכת הטווח שלו, יחסי הציבור וסיקור המאבקים הרבים שהוא מנהל לטובת חבריה.
 
בחודשים האחרונים ליוותה "גלאי תקשורת" את המאבק המתוקשר של ההסתדרות הלאומית וועד עובדי חברת "Yes" מול ניסיונות ההשתלטות מצד "ועד אלפא" של בזק וההסתדרות הכללית – מאבק שהוכתר כהצלחה גדולה וזכה לסיקור תקשורתי נרחב. כעת בחרו ב"הסתדרות הלאומית" להרחיב את העבודה המשותפת ולכלול את כלל פעילותה לאורך השנה תחת קורת גג אחת ב"קבוצת בייסברג" של האחים אלמוג וגל בייסברג.
גל בייסברג, יו"ר קבוצת בייסברג: "החיבור האסטרטגי ל'הסתדרות הלאומית' מוכיח את הביסוס של 'גלאי תקשורת' כחברה המובילה תהליכים במשק, בתעשייה ובחברה. למרות הקורונה והקיפאון במשק, מדי חודש מצטרפים למשרד לקוחות חדשים וסל השירותים שלנו מורחב – ואני גאה להכריז על השנה החולפת כאחת המוצלחות ביותר שלנו אי פעם, עם הפנים קדימה לבשורות מרגשות בתחילת 2022".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה