משפט

מוכר בקיוסק סירב למכור סיגריות לקטינים - ועבר לינץ' אכזרי: צפו

מוכר בתחנת דלק בזכרון יעקב סירב למכור סיגריות לחבורת קטינים בני 16-17, והותקף באכזריות קשה מאוד באגרופים ובבעיטות לראש, כאשר בסיום התקיפה חלק מהקטינים דרשו ממנו את הכסף וברחו. השוטרים הצליחו לשים את ידם על קבוצת הנערים מהמרכז והם נעצרו. צפו בתיעוד המחריד
מערכת ice |  1
התקיפה של המוכר בתחנת הדלק (צילום דוברות משטרת ישראל)
שוטרי תחנת זכרון יעקב פתחו אמש (שני) בחקירה עם קבלת דיווח בדבר תקיפה אלימה של מוכר בקיוסק בתחנת דלק בבנימינה על ידי מספר נערים בגילאי 16-17 שתקפו אותו באמצעות אגרופים ובעיטות באלימות קשה במיוחד - וגרמו לפציעתו.
על פי החשד, אותו מוכר בתחנת הדלק בבנימינה הותקף על ידי מספר קטינים לאחר שסירב למכור להם סיגריות כי זיהה שהם קטינים. הקטינים החלו לדפוק על דלתות החנות ולגרום נזק, הם חזרו שוב למקום לאחר מספר שעות והחלו לתקוף אותו יחדיו באגרופים ובעיטות לעבר גופו ופניו ונמלטו מהמקום, חלק מהנערים אף דרשו מהמוכר שנשאר שרוע ופצוע על הארץ את הכסף ובסיום נמלטו.
 
שוטרי תחנת זכרון שהגיעו למקום מייד עם קבלת הדיווח, פתחו בסריקות אחר החשודים לצד איסוף ממצאים וכעבור זמן קצר איתרו מספר קטינים בגילאי 16-17 תושבי המרכז שעוכבו לחקירה בתחנת זכרון יעקב בסיומה הם נכלאו.
בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט. ממשטרת ישראל נמסר בעקבות האירוע המחריד של ניסיון הלינץ' על המוכר כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד בריונות ואלימות מכל סוג שהיא, במרחב הציבורי ובכל מקום אחר, הכל למען שלום הציבור ובטחונו".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקווה שיענשו בחומרה, שלא יאמרו שהם בני טובים. (ל"ת)
    ציפי 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור